stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 20:08

Priszz schreef:
Wahahahahahhaha :P Gegroet mensjes :o

Nu ken ik jullie dagen lang pesten via bokt :o of is dat weer veelste slecht ?

Maarjaaa,, FLURK GEFELICIFLAPSTAART NOG !! =D

Hoe is ut leven menskes ? :P

Jaaaa,,,

Prisszzzz is in town..

Poown rijden ging vandaag super met ut manneke (A) Meneer liep aan de teugel zelfs, en een spieren.. Omg :o Krijg ik de hik van.. Maar na veel overgangen van stap naar draf en stap-halthouden && draf-halthouden ging het perfect :) Ben trots op Stefano en ut belangrijkste IK BLEEF ZITTEN.. Groot plus puntje om de grond van boven af te mogen zien inplaatsvan met m'n neus in het zand wat de afgelopen 2x al is gebeurd.. :P

ANNE :( *ik ben hyper, kan eindelijk hier posten*

Jammer dat je weg gaat :( Hopelijk word het net zo leuk op de nieuwe stal als dat het was op Verboon.. *Niet dat dat mogelijk is :o*

Okee,, ik stop nu wel want jullie worden gek.. Maar ik heb zovaak toe moeten kijken naar dit topic zonder te kunnen reageren maar nu kan het.. Yeaaaahhhhhhhhh :o *Blij of niet ?*

HAHA
welkom Pris
hoorde vandaag dat er binnenkort 10 paarden weggaan
Best veel zo.
Een aantal had ik al gehoord maar andere waren wel verrassing voor mij

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 20:09

Priszz schreef:
Hellow,heellowww,helloowww..

Wat is ut heerlijk druk hierso =D

het gaat niet zo hard meer hier
wel veel MEE lezers hoor
ben benieuwd welke nieuwe mensen er allemaal gaan komen.
Heb er al een aantal een rondleiding zien krijgen gisteren

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 13:10

vanmorgen was het -3 toen ik ging mennen (in de binnenbak was het -1,5)
Echter de schuifdeur stond open omdat er stro ed gepakt werden en het windje was behoorlijk fris.
Echter met een warme kruik op mijn schoot en handschoenen (en cap op het hoofd) was het wel vol te houden.
Pony heeft goed zijn best gedaan

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:52

Ik heb gewoon oorpijn van de kou! Ging even met opa wandelen in de polder, wat een wind zeg!

Ga nu lekker shoppen :D moet nette schoenen en kleding hebben voor m'n nieuwe werk (vervelend hoor, hihi).

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:23

Welkom Pris! Hihi :D

Ik reed er vanmorgen even langs en heb toen een kwartiertje gestapt in de buitenbank, maar was toen al helemaal bevroren. Brrr van mij mag het 20 graden met een zonnetje worden^^.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 10:53

Dorus vandaag voor het eerst naar het strand, (spannend),
Chef die gaat verhuizen, (een lege box dus vandaag),
Ormie die verkocht is,
paddocks en bakken die bevroren zijn,
Tjonge wat gebeurd er veel.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:05

Denk dat Ormie snel weer terug is hoor, mensen kunnen er niet heel leuk mee omgaan. Dachten ook dat ze best in een pony trailer zou passen.....

Als je alleen kleine pony's gewend bent en er staat ineens een bakbeest van boven de 1.65 is dat niet makkelijk wennen. Plus dat de merrie veel beloning nodig heeft en de nieuwe eigenaren het woordje braaf al niet de keel uit kunnen krijgen geven me het idee dat dat niet gaat klikken. Maar da's niet erg. Ik heb een reserve box klaar staan voor het geval dat...

Vincent gaat per 1 Maart verhuizen naar een andere stal, Equador volgt in het najaar. En ik heb een pony op het oog voor eventueel mennen voor de kleinste. Een kleine welshcob van nu 2 jaar die dan teelijkertijd met Equa beleerd kan gaan worden. Kan het maar allemaal in 1 keer achter de rug hebben.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:37

Even een ego post:

Zoooo Chef staat helemaal op zijn gemak in zijn nieuwe onderkomen..

De wandeling naar Langelaan verliep uitermate voorspoedig :D Chef was super braaf en rustig, en het laatste stuk ben ik er zelfs opgeklommen. Chef vond het buitenrijden helemaal leuk!!

Aangekomen bij de nieuwe stal, lag er al een berg hooi klaar.. daar ging hij direct lekker aan staan knabbelen.. Daarna nog even los gezet in de paddock. Iedereen kwam meteen handen schudden, en complimenten geven over Chef zijn spetterende uiterlijk.. hihi..

Vanavond ga ik nog even langs, om bij hem te kijken. Voor nu ben ik trots op Chef omdat hij zich heel goed heeft gedragen, en blij dat hij zo op zijn gemak staat.. Joepie!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 14:35

CharlyBrown schreef:
Even een ego post:

Zoooo Chef staat helemaal op zijn gemak in zijn nieuwe onderkomen..

De wandeling naar Langelaan verliep uitermate voorspoedig :D Chef was super braaf en rustig, en het laatste stuk ben ik er zelfs opgeklommen. Chef vond het buitenrijden helemaal leuk!!

Aangekomen bij de nieuwe stal, lag er al een berg hooi klaar.. daar ging hij direct lekker aan staan knabbelen.. Daarna nog even los gezet in de paddock. Iedereen kwam meteen handen schudden, en complimenten geven over Chef zijn spetterende uiterlijk.. hihi..

Vanavond ga ik nog even langs, om bij hem te kijken. Voor nu ben ik trots op Chef omdat hij zich heel goed heeft gedragen, en blij dat hij zo op zijn gemak staat.. Joepie!!

fijn dat het allemaal goed ging
En veel plezier op je nieuwe stal

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 14:37

Ceriadwen schreef:
Denk dat Ormie snel weer terug is hoor, mensen kunnen er niet heel leuk mee omgaan. Dachten ook dat ze best in een pony trailer zou passen.....

Als je alleen kleine pony's gewend bent en er staat ineens een bakbeest van boven de 1.65 is dat niet makkelijk wennen. Plus dat de merrie veel beloning nodig heeft en de nieuwe eigenaren het woordje braaf al niet de keel uit kunnen krijgen geven me het idee dat dat niet gaat klikken. Maar da's niet erg. Ik heb een reserve box klaar staan voor het geval dat...

Vincent gaat per 1 Maart verhuizen naar een andere stal, Equador volgt in het najaar. En ik heb een pony op het oog voor eventueel mennen voor de kleinste. Een kleine welshcob van nu 2 jaar die dan teelijkertijd met Equa beleerd kan gaan worden. Kan het maar allemaal in 1 keer achter de rug hebben.

o dat van Ormie is dan wel lastig/ vervelend (had zelf dan denk ik niet aan die mensen verkocht)
Dus je gaat ons OOK verlaten?
Potverdrie dan wordt het echt stil.
Toch ook jij veel plezier op je nieuwe stal
enne ik kom wel koffie bij jullie drinken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 14:42

even off topic,
Nou vandaag had zoonlief zijn eerste voetbal wedstrijd echter de tegenstanders waren groter en sterker en schopte onze zoon kreupel. Hij kreeg een vrije trap maar kon deze niet nemen en heeft hinkend het veld moeten verlaten. De afdruk van de noppen staan in zijn been.
Hopen dat hij zich snel weer fit voelt want morgen en volgende week heeft hij al weer een wedstrijd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 15:27

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:

o dat van Ormie is dan wel lastig/ vervelend (had zelf dan denk ik niet aan die mensen verkocht)
Dus je gaat ons OOK verlaten?
Potverdrie dan wordt het echt stil.
Toch ook jij veel plezier op je nieuwe stal
enne ik kom wel koffie bij jullie drinken

Van de week waren ze toch anders als nu, dus het viel mij wel erg tegen. maar heb ze verkocht op basis van no match dan komt ze terug naar huis. Ik heb zoals gezegd een reserve plan en vind het eigenlijk alleen maar fijn als ze weer thuis komt maar goed.. da's nu even afwachten. Misschien gaat het daar wel heel erg goed, dat weet je nooit. kinderen waren er wel heel blij mee....

En ja.. wij gaan ook. Redenen zijn voornamelijk voor mij de weidegang die toch ook dag en nacht kan of de hele dag al naar gelang ik zelf wil.... en de boxen.. een lui zodat hij gewoon lekker uit zijn box kan hangen, kijk tralies aan de andere kant dus hij heeft heel wat te zien.

En verder scheelt het financieel ook nog wat natuurlijk. In principe zou Chelle gaan, voor haar was het financieel een stuk idealer omdat ze ook weer gaat studeren. Maar goed, heb de belofte dat als het me tegenvalt ik terug mag komen mits er plek is. Dus dan is weg gaan minder erg met de wetenschap dat je terug kan. Op basis van 3 paarden voor ons scheelt het best veel. Dus mocht Ormie terug komen dan is het helemaal niet erg, dan staat ze voor mijn portemonee in principe gratis.

Plus ik weet waar je werkt he, we moeten als alles straks rustiger is de koffieochtend gewoon weer oppakken :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 18:29

Ceriadwen schreef:
Plus ik weet waar je werkt he, we moeten als alles straks rustiger is de koffieochtend gewoon weer oppakken :D

Daar hou ik je aan en dan kom ik af en toe bij je paard op de koffie
overigens die Bosse bollen wanneer komen die?
Nee geintje zorg eerst maar voor je kinderen das nu even veel belangrijker.
Beterschap voor je dochter

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 20:40

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:

Daar hou ik je aan en dan kom ik af en toe bij je paard op de koffie
overigens die Bosse bollen wanneer komen die?
Nee geintje zorg eerst maar voor je kinderen das nu even veel belangrijker.
Beterschap voor je dochter

Maareh.. Epe gng je toch ook nog heen???

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 10:19

Ceriadwen schreef:
Maareh.. Epe gng je toch ook nog heen???

Morgen is de loting dan weet ik of ik erbij zit. ;)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:27

lalalalalal =D lang geleden mensjes :o

Wie gaan er dan allemaal wel niet weg ;( 10 ??

Veel plezier op je nieuwe stal Louise *D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 20:05

Priszz schreef:
lalalalalal =D lang geleden mensjes :o

Wie gaan er dan allemaal wel niet weg ;( 10 ??

Veel plezier op je nieuwe stal Louise *D

zo ben je al bij gelezen?
Ga hier geen 10 namen noemen denk niet dat de mensen het op prijs stellen.
Grote vraag is meer wat krijgen we er voor terug? dressuur mutsen?, springers, recreatie rijders, menners, voltige, lange afstands mensen, ga zo maar door?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:57

Jaa,, :o Dat begin ik me nu ook af te vragen.. Krijgen we straks arroganten mensen op stal ofzo :o
Want ik vond het nu juist heel erg gezellig =D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 08:25

Priszz schreef:
Jaa,, :o Dat begin ik me nu ook af te vragen.. Krijgen we straks arroganten mensen op stal ofzo :o
Want ik vond het nu juist heel erg gezellig =D

we kunnen duimen misschien komen ze dan terug
of hopen op lange extreme weersomstandigheden :D

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 11:31

Hahahaha vind je het zo erg dan? Ach misschien komen er wel heeeele leuke mensen voor terug.. who knows.. ben je iedereen straks liever kwijt dan rijk :D

Ik vind het wel jammer.. heb er toch 4 1/2 jaar met veel plezier gestaan. Aan de andere kant.. ik wil niet meer werken.. ben er helemaal klaar mee. Wil gewoon mijn dingen doen en lekker ff niksen... en dan is het handiger als je stal iets goedkoper is, komt iets makkelijker rond.

Nu met Chelle thuis, en de zorg die nog gaat komen, een burnout van vorig jaar januari die nog altijd een beetje dwarszit...ik vind thuis zitten ook niet zo verkeerd. Ik wil eerst mijn dingen thuis doen.. met de kinderen bezig zijn, met de paardjes bezig zijn zonde rop de klok te hoeven kijken... Een Vincent die straks dag en nacht naar buiten kan, die met zijn hoofd uit de deur kan hangen..het zijn van die kleine dingen die ik NU belangrijk vind. Misschien straks niet meer.. maar ach.. we komen elkaar toch geregeld tegen dus helemaal weg zijn we toch ook niet?

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:59

Fijn Louise dat het zo goed gaat met Chef op zijn nieuwe plekje!!

Ach Flurk hoop dat je zoon zsm weer kan voetballen!

Afgelopen zaterdag is de smid nog ff langs mijn pony geweest om te oefenen, dit ging goed! Gelukkig^^!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:54

roxxxiejjj schreef:
Fijn Louise dat het zo goed gaat met Chef op zijn nieuwe plekje!!

Ach Flurk hoop dat je zoon zsm weer kan voetballen!

Afgelopen zaterdag is de smid nog ff langs mijn pony geweest om te oefenen, dit ging goed! Gelukkig^^!

Hee das goed nieuws dat het met de smid lukte
En ja hoor zoonlief heeft zondag ook weer gespeeld (blauwe plekken zalf op zijn been en gaan met die banaan)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:32

Ja was er ook heel blij mee! :D

Aah mooi!^^ :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 10:03

Log ik vandaag in op de Epe Paarde 4 daagse staat er

Startplaats toegekend (X) in afwachting van loting
dUs ik weet nogsteeds niet of ik mee kan doen

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:34

Nee dan weet je het pas in de loop van de dag...wat duurt wachten lang dan he :p