Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha, wat gebeurde er?
en nu heb ik les van hem. Heel gek. Maar als Linda op wedstrijd is dan is hij er meestal en hij geeft ook fijn les. Heeft goede tips en adviezen. Hij is inderdaad erg vooruit gegaan! Hij is ook maar jong he. Zat een paar klassen hoger, maar 2 boven mij geloof ik, dus die moet nu ook begin 20 zijn.
weet iemand waarom ze weg is?
toendertijd op een bonte, Purdy meen ik..
) heeft gegeven
Een fijne vrouw was dat
Ik geloof dat ze gewoon een nieuwe weg in wou slaan, een andere baan zoeken?
Wat ze precies doet weet ik niet
Ben haar wel eens in de stad tegen gekomen toen ik nog bij Blokker werkte 
toen mocht mijn mama'tje nog meehobbelen. Ook maar 7 lessen gedaan en toen mocht ik daar weg gelukkig. Nu woont ze in Noord-Brabant en heeft ze sinds een paar weken haar tweede kindje 
nu ga ik twijfelen.
Ik ga het wel aan die moeder van Miranda vragen wanneer ik haar weer zie XD
als ik van Jaguar afkwam had ik aan de zijkant van mijn ringvingers altijd standaard blaren XD en zodra ze weggetrokken waren mocht ik er weer op
beetje jammer. Zelfs met handschoentjes.
Normaal op paris nooit last van vingers ofzo
Maar vandaag was ook niet 'normaal'
misschien rottige teugels, ik weet het niet. millennium schreef:Volgens mij is het Maryllia.
Nou, volgende week weer op Target Annelotte? Kan je ringvinger weer een beetje bijkomen
Dus eerst in de lessen het allemaal wat sneller door hebben
Heb ik ook gedaan.Aleeneh schreef:Haha nee xD Ik weet ook niet waar ze bij Jaguar vandaan kwamen, zo hard trok ze volgens mij ook nietmisschien rottige teugels, ik weet het niet.
Heb er nu gelukkig geen last meer van. Enige probleem als ik van het paard af kom tegenwoordig is VRESELIJKE dorst. Kom ik bij de bar. "Paul, mag ik een groooooooooooooooooot glas water?" *klokklokklok* "Mag ik er nog eentje?"
Net als de tosti die ik Linda altijd aan het begin van de les bezorg omdat ze niet ontbijt

Gaan ook wel eens met zn allen film kijken enzo
En als er niemand af is gevallen, of jarig is, is er altijd wel iemand die brownie of cake meeneemt
En zodra les voorbij is wordt de bar vol ranja gezet
maar dat doet er niet aan af, het is gewoon heel gezellig.
volgens mij is iedereen bij ons in de les aan de lijn ofzo want taart enzo wordt je nooit echt in dank afgenomen XD
verder jaren maryllia (ofzo), af en toe paul, verder nog Noah, ingrid en was er niet ook 1 die karen ofzo heette? Echt erg dat ik dat niet meer weet! Ik was wel blij toen ik na 3 of 4 jaar marylia een andere instructie kreeg, daar was ik echt heel erg uitgeleerd en we deden elke week hetzelfde... heb idd ook wel eens les van roy gehad en dat vond ik in het begin ook nogal vreemd omdat ook ik bij hem op de basisschool heb gezeten :p vond m wel fijn lesgeven
Ha, ik wist het. Hebben we bij elkaar in de klas gezeten volgens mij, in groep 5/6 ofzo 
heb er helemaal zin in.

Dus toen maar vanuit de waterbak foto's van hun gemaakt.
ik ben weer helemaal happy hoor.
zo mooi rond, werd er helemaal blij van.