Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nu al, na nog geen twee dagen. Spierpijn, keelpijn en moeheid. Goed, ik moet even weer lamoenconditiekweken (want voor mij was het geen jaar geleden dat ik gegallopeerd had).
Uiteindelijk had dit wel gekund, want later liep ze in de bak mee en dat ging netjes.
Al heb ik me helemaal schor geschreeuwd, want ik wil wel dat ik in heel de bak te horen ben. Heb ze lekker voor zichzelf laten rijden en dat vonden ze moeilijk, maar de laatste twintig minuutjes kon ik echt zeggen: 'Larson Stap!' 'Dandy halt houden!' 'Daisy wegdraven!' 'Misty afwenden!' en dan ging het helemaal goed. Leuk om te zien toch wel. Anne_26 schreef:Zou zeker leuk zijn als Fenna ook nog mee kan, kan ik haar eindelijk eens ontmoeten want ze klinkt heel aardig, hihi
Klinkt heel aardig, wacht maar
Je weet niet wat je zegt!

Hier nog 1 die super druk is. Vertrek dinsdag over een week na Curacao dus moet nog even alles regelen. En dan komt school er nog bij (die weer eens zeuren) Ik zal zo af en toe wel eens een berichtje laten horen uit het lekker warme verwegistan
Dat gaat zeker wel lukken

Allebei mijn broers zijn thuis en er komt vanavond familie en ik ga nog wel weg naar mensen toe en aahw, ik ben zo blij

*gal-spui-modus uit*