Ja, hij is mooi geworden, he? Er staan nu ook meer foto's op van de ponykampen, voor degenen die dat leuk vinden. marianne, jij hebt hem gemaakt/samengesteld he? Petje af hoor, een hele verbetering!
Het leidingweekend was erg leuk en gezellig! We hebben een paar leuke spelletjes en activiteiten uitgebroed, maar wat dat precies allemaal inhoudt verklappen we natuurlijk nog niet
We hebben verder gisterochtend heel vroeg (6:30 vertrokken we) een dauwrit gemaakt. Dat was ook echt heel leuk. Ik kwam erachter dat ik al bijna een jaar niet heb gegaloppeerd! Ik heb ik de tussentijd wel gereden, maar maar rustige ritjes. Om mezelf niet al te veel heftigs aan te doen heb ik dus maar gekozen voor lieve rustige Toontje. Mijn favoriete stoomtreintje, hij tuft zo lekker door
Helaas waren we bij de eerste galop op het snelwegpad al meteen Vosje en Lisette kwijt, die gingen er flink van tussen en zijn vanaf dat moment echt spoorloos geweest. We hebben nog een hele tijd sporen gevolgd, maar het bleek later dat de meiden zo'n eind voorop waren geraakt dat ze maar gewoon verder zijn gereden. Gelukkig zijn ze zonder kleerscheuren thuisgekomen! Wij hebben de rest van de tijd maar gewoon genoten van de rit, en dat lukt op zich wel, het bos lag er prachtig bij en het weer was mooi. We hebben zelfs nog wat reeen en konijntjes gespot.
Rosa Fenna en ik zijn op de terugweg nog even langs de veulens gereden, die op de wei staan. Joker en Vorst.. Ik ben nu alweer vergeten wie wie is, maar wat zijn het een prachtige beestjes! Vooral de lichtere van de twee heeft een heel apart kleurtje en we kwamen er niet uit of hij nu bont, roan, schimmel of palomino was. Waarschijnlik een mixje daarvan.
En ik ga toch maar wel de trektocht doen Nu maar hopen dat Fenna nog mee kan en wil, dat zou helemaal leuk en gezellig zijn
Datjaa
Geplaatst: 14-06-09 17:18
Wat leuk zeg , zo'n dauwrit! Dus, Vosje en Lisette zijn echt de snellerts? Mij lijkt Punky erg leuk om op te rijden met de trektocht, gezien de verhalen van Anne
Heel verhaal Tessel, maar leuk om te lezen Zo hé, bijna een jaar niet meer gegaloppeerd! Gelukkig gaat daar dan in de zomer verandering in komen, echt leuk dat je toch meegaat! Ik ben benieuwd naar die veulens. Hopelijk kunnen we ze in de zomer zien of anders op foto's Zou zeker leuk zijn als Fenna ook nog mee kan, kan ik haar eindelijk eens ontmoeten want ze klinkt heel aardig, hihi
Ja Doriet, Punky is echt leuk!!
Fenn
Geplaatst: 14-06-09 20:18
het was zeker een leuk weekend, maar ik ben kapot nu al, na nog geen twee dagen. Spierpijn, keelpijn en moeheid. Goed, ik moet even weer lamoenconditiekweken (want voor mij was het geen jaar geleden dat ik gegallopeerd had).
Ik was er al wat eerder op vrijdag en heb samen met Elles een buitenritje gemaakt. Zo leuk, Jannette had onze pony's al gereserveerd dus we konden Mirthe en PZN zo meenemen. We zijn lekker naar het Rijssensebos gereden en hebben op de terugweg nog een klein stukje gewoon bos meegepakt voor een gallopje. Heel fijn ritje!
Met de dauwrit stond ik Mirthe af en heb ik uit eindelijk Jackey meegenomen. Wat een leuke pony is dat eigenlijk! Heb heerlijk gereden, al was ik een beetje ongerust om Vos en Lisette. Ik zat er eerst aan te denken Tosca mee te nemen, want die stond al een tijdje stil en deed niet zoveel. De avond te voren wilden we haar even longeren en dat ging niet goed. Na twee rondjes trok ze me opeens om (zo opeens dat ik geen tijd had om los te laten) en daarna stoof ze echt de bak door. Toen samen met een ander haar even laten lopen zonder longeerlijn en aan het einde nog een tijd gestapt zodat ze de dag erna nog zou kunnen lopen. Ik had alleen wel besloten dat ik niet degene wilde zijn die haar weer voor het eerst meenam Uiteindelijk had dit wel gekund, want later liep ze in de bak mee en dat ging netjes.
Ik heb ook nog een uurtje in de zon les staan geven aan vier meiden van een jaar of 8/9/10 en dat ging eigenlijk best nog wel oké. Was leuk om te doen Al heb ik me helemaal schor geschreeuwd, want ik wil wel dat ik in heel de bak te horen ben. Heb ze lekker voor zichzelf laten rijden en dat vonden ze moeilijk, maar de laatste twintig minuutjes kon ik echt zeggen: 'Larson Stap!' 'Dandy halt houden!' 'Daisy wegdraven!' 'Misty afwenden!' en dan ging het helemaal goed. Leuk om te zien toch wel.
Anne_26 schreef:
Zou zeker leuk zijn als Fenna ook nog mee kan, kan ik haar eindelijk eens ontmoeten want ze klinkt heel aardig, hihi
Klinkt heel aardig, wacht maar Je weet niet wat je zegt!
Maar ook leuk om jouw verslagje te lezen! Tosca lijkt me echt een leuk paard, die is er toch nog niet zo heel lang? Lamoenconditie kweken, wat een woord!
Klinkt gezellig weer allemaal en de site ziet er goed uit! Ik heb het momenteel gigantisch druk (wel leuk druk opzich), dus niet zoveel reacties van mij. Over 2 weken heb ik vakantie en weer alle tijd voor jullie
Hmm als ik dat zo hoor moet ik me volgend jaar ook maar op geven als leiding van ponykampen Hier nog 1 die super druk is. Vertrek dinsdag over een week na Curacao dus moet nog even alles regelen. En dan komt school er nog bij (die weer eens zeuren) Ik zal zo af en toe wel eens een berichtje laten horen uit het lekker warme verwegistan
Net op school geweest en mijn cijfers nu al vergeten. Maakt ook geen hol uit! Allebei mijn broers zijn thuis en er komt vanavond familie en ik ga nog wel weg naar mensen toe en aahw, ik ben zo blij