manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 16:17

Volgens mn paps was t zo weg Ja Dus weet niet tot wanneer je kan afbellen, maar zou t even afwachten Lachen
Waar moet je op wedstrijd?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:18

Ik moet in Kapelle op wedstrijd...
Het sneeuwen is nu gestopt hier en het lijkt alsof het gelijk al wat begint te smelten (of dat lijkt zo omdat ik het zo graag wil...)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:18

Haai!
Lekker weer geweest van het weekend! Jij nog op wedstrijd geweest Bar? En Thirz dus ook weer veilig thuis gekomen ondanks het weer? In ieder geval nog één dag een lekkere rit kunnen maken?
Met mijn vinger gaat het weer een stuk beter; morgen ga ik weer longeren en dan hoop ik woensdag eindelijk weer te kunnen rijden Lachen Vandaag weer vol aan het werk, mijn energie en darmen willen nog niet helemaal, maar vol me al 100% beter!
Anne lekker gereden op Orson dus! Komt er vast nog wel eens van! Knipoog Marieke, fijn dat je Orson sneeuwvrij had gemaakt; die beesten wist vast ook niet wat ze overkwam! Fijn dat ze ook vroeger binnen waren gezet. Kims nog op tijd thuis gekomen voor hongerige Febe? Hoe is het met je reuma Nel? Nog gelest vorige week, wanneer ga je van de week (kunnen we het misschien weer combineren)?
Vandaag lange dag: na het werk direct nog vergaderen tot laat!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:13

De NS had toch wel wat moeite om mij thuis te brengen gister; vanaf Utrecht waren er veel treinen utgevallen, veel wisselstoringen en vertragingen. Maar ach, ik kwam thuis! Maar minder leuk was toen ik ontdekte dat het lekte bij mij boven Scheve mond Gelukkig niet op mn slaapkamer, want dan had ik een nat bed gehad, maar op de kamer ernaast. Ik allemaal potjes en pannen neergezet en heb de hele nacht naar gedrup geluisterd Rolleyes Vanmorgen gelijk woongoed gebeld, beter gaan ze dit snel oplossen!

Bar: nog op wedstrijd geweest?
Anne: leuk dat je ook op Orson hebt gereden, werd je ook uit het zadel gelanceerd? Clown
Bianz: fijn dat je vinger zo goed geneest! Heb al zin in onze rit woensdag Lachen

Vanmorgen was ik de paddocks aan het doen, kwam er een fijne sneeuwbui aan. Orson wilde volgens mij het liefst de kruiwagen inkruipen om mee naar binnen te gaan Huilen van het lachen Nous mee naar binnen genomen en ff afgewacht. Sneeuw was gelukkig voorbij, maar had wel regen tijdens rijden. Nous was hyper-de-hyper, maar we hebben t mooi kunnen afsluiten Lachen En nu schijnt de zon...niet eerlijk Zij zijn groot en ik is klein!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:00

Nee ben niet meer op wedstrijd geweest, vond het veel te gevaarlijk. Wel jammer, al die voorbereidingen voor niets... en ze liep gisteren ook nog eens super fijn Boos!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:18

Hoi hoi,

jammer Bar van je wedstrijd, tja het weer is nu niet te vertrouwen!

Bianz, wat fijn dat je vinger goed geneest!
Kan je weer lekker gaan rijden snel!!!
Ik heb nog geen les afgesproken met Carolien, vorige week geen les gehad omdat ik door het weer nogal last van mn handjes heb, heb wel gereden maar heel rustig.
Maar wil graag van de week het weer gaan proberen dus misschien kunnen we weer een beetje na elkaar.. Knipoog

Thirz, ook veilig thuisgekomen!
Vervelend van de lekage, hoop dat het snel verholpen is!!!
Nous lekker hyper, ja kan t geloven met dit weer.

Voice gister wel buiten gezet, maar ze vondt er niks aan, stal uitgemest en weer lekker binnengezet.

Druk ziekenhuis weekend gehad, mn neefje (zoontje van Elize mn zus) ligt in het ziekenhuis, hij was geopereerd aan zn amandelen, maar had een infectie opgelopen, dus t ging niet zo goed met m, nu gaat t al iets beter met hem.
Zaterdagavond werdt mn zus (hanneke) niet goed en is met ambulance naar het ziekenhuis gebracht, ze had veel hoofdpijn, pijn in dr ogen en was in elkaar gezakt, kon zich moeilijk bewegen en kreeg spastische aanvallen.
In het ziekenhuis dachten ze eerst aan een hersenvliesontsteking, scan gemaakt, testen gedaan, etc.
Maar leek allemaal wel goed, nu weten ze nog niks zeker, maar omdat ze het nog even niet weten houden ze het nu even op een voorhoodsholte ontsteking, verwaarlosing van zichzelf, door slecht eten/drinken (30 kilo afgevallen binnen paar maanden), te weinig slaap etc. kortom veel ion t ziekenhuis gezeten en ben er nu even klaar mee,
Vandaag nog een keer naar de reumatoloog geweest en weer naar mn zus. zucht....

Verder alles goed hoor Knipoog)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:49

Jeetje Nel, dat is wel heftig zeg van Hanneke! Klinkt echt niet goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 21:04

Phoe, pittig weekendje gehad dus Nel! Hoe is t nu met Hanneke? Weten ze nog steeds niets zeker? Of is het inderdaad voorhoofdsholte ontsteking + de andere factoren?
En hoe is t met je neefje? Al kijk op naar huis gaan?

Balen Bar! Maar wel verstandig. Je zou eens verongelukken, vergeef je je zelf natuurlijk ook niet meer. Wanneer is de volgende wedstrijd?

Die NS ook hè.. Valt er wat sneeuw, meteen heel t treinverkeer op zn gat Scheve mond En dan duurt de reis al zo lang en dan ook nog eens die vertraging! Gelukkig heb je wel een leuk weekend gehad Haha!
Op de school van t zusje was er ook al een lekkage. Zal door de sneeuw komen denk ik? Is het al opgelost? Is wel iets waar ze een beetje snel voor mogen komen! Kan je fijn slapen zonder gedrup in de kamer naast je... Zou daar ook echt niet bij kunnen slapen hoor
En niet uit t zadel gelanceerd hoor Tong uitsteken Bianz heeft een lekker zadel, dus ben lekker blijven zitten Pling haha

Zit het erin om morgen lekker te gaan rijden Bianz? ook al weer wat meer energie?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:20

had ik een heeeeeel verhaal getypt, stopt bokt er ineens mee...handig... doe dus bij deze een nieuwe poging...

balen nel, van je zus en neefje, hoe is t nu met ze?
Bar, jammer dat je wedstrijd niet doorging, maar als je kijkt hoeveel ongelukken er zijn gebeurt van t weekend....brrr moet er niet aan denken....
Thirz, vanmiddag helemaal vergeten te vragen hoe t is met je lekkage, zijn ze al geweest van woongoed???
Bianz, morgen weer een lekker buitenritje hoorde ik, zal duimen voor mooi weer....

Anne is vrijdag meegeweest naar Jade, en toen het eindelijk een beetje droog werd heeft ze nog een paar (slechts 88) foto's gemaakt, en ik vond het wel leuk om er een paar (9) met jullie te delen.....

Afbeelding netjes stappen
Afbeelding
Afbeelding hoi????
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding kijk hoe nat we waren...
Afbeelding
Afbeelding kijk ik kan best rechtopzitten....nu mijn hoofd nog Bloos
Afbeelding klaar....braaf paard....

vind het altijd erg lastig om zelf foto's te kiezen, heb eigenlijk op allemaal wel iets aan te merken, terwijl het dan misschien best wel meevalt....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:22

Jeetje Nel; zoveel ziekenhuis Bloos! Vervelend voor iedereen! Hoe was het bij jou bij de reumatoloog?
Bar: idd; er komen nog genoeg wedstrijden!
Anne is onze vaste fotograaf hihi! Foto's zien er idd ietwat nat uit, maar wel lekker relax Ja

Woongoed is langsgeweest toen ik er niet was, altijd handig. Dus nu moet ik weer bellen voor een afspraak Rolleyes Het lekt nu iig niet meer; het was echt de sneeuw. Helaas kan ik dus straks ook weer opnieuw gaan verven..
Vanmiddag les gehad; 2 keer naar binnen gerend tussendoor voor de regen Clown Maar heb heerlijk gereden, das lekker nagenieten Pling Hoop morgen wel op een droge buitenrit Bianz, heb de regen wel weer ff gehad!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:54

Hoi hoi,

Bianz, al weer kunnen rijden vandaag?
Thirz, handig dat ze langskomen als je niet thuis bent...
Fijn dat je les goed ging vandaag!
Anne, volgens mij ben jij blij als je niet meer hoeft te reizen met de trein, want het is altijd zo'n gedoe, ik vondt het altijd vreselijk...
Mariekje, leuke foto's hoor!
Bar, wanneer heb je weer wedstrijd?
Kims: hoe ist met Febe?
Cis, ook alles goed?

Nou met mn zus gaat t al beter, ben vandaag niet langsgeweest, dus weet niet of ze al meer weten.
Mn neefje mag lekker naar huis.
Dus het ziet er allemaal wel weer goed uit!

Bij de reumatoloog was het redelijk, er zitten nog wat ontstekingen in mn vingers en polsen.
Met de prednisolon ga ik nou helemaal stoppen maar mn andere medicijnen gaan weer meer omhoog omdat het nog niet stabiel is.
Komt ook omdat het weer niet zo mee zit, tis nogal koud hé! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 12:58

Nou jullie hadden mooi weer voor de buitenrit hoor! Was echt zó mooi op t strand met t zonnetje Pling (ook voor t eerst deze week dat we niet nat geregend zijn tijdens t wandelen Tong uitsteken)
Was t te doen ook met de paden? Die waren wel behoorlijk nat in t bos. Paarden niet té blij dat ze weer lekker op buitenrit mochten samen?

Citaat:
Anne is onze vaste fotograaf hihi!

haha ja pas maar op, straks ga ik nog geld vragen hoor Tong uitsteken Haha, ik vind t leuk om te doen; lekker foto's maken, dus blijf gewoon lekker jullie (gratis Tong uitsteken) privé fotograaf Haha!

jeej foto's van Mariek Haha! Knappe Jade! Sinds de laatste keer dat ik foto's kwam maken, vind ik dat jullie weer flink vooruit gegaan zijn samen OK dan! Er zaten nu veel langere ontspannen stukken tussen en jij weet gewoon beter hoe je op Jade moet reageren Lachen Leuk om te zien! Kwam laatst de foto's tegen van de eerste buitenrit dat ik meeging met t fototoestel: das helemaal een verschil dan! Bloos! En gelukkig maar Knipoog
*Stiekem heb je toch nog een beetje van Stud in Jade zitten Vork Die kwijldraad op foto 5 Clown Of.. dat is toch een kwijldraad?

Ow dás handig Scheve mond Konden ze niet even bellen voor ze langskwamen Thirz? En wanneer komen ze nu langs? En dan ook nog eens fijn opnieuw gaan verven daar. Balen! Trekt t vocht daar al wel goed weg?
*hebben je katten zich zo braaf gehouden, maakt je eigen huis een rommeltje van zichzelf!
Jeej en super dat je zo lekker gereden hebt! Die afwisseling (even gaan schuilen en weer terug) deed t um denk ik Vork Iig wel fijn zo lekker rijden en dan lekker lang nagenieten! Haha!

haha en nee Nel ik mis de NS idd niet als ik lekker thuis zit Knipoog Maar *klopt af* de laatste tijd gaat t wel goed met de NS Lachen En als alles gewoon rijdt is t niet zo'n ramp; kan je mooi leren en samenvatten in de trein. En vanwege t afstuderen is het veel thuis doen en maar 2 à 3 dagen naar school, dus dat scheelt een hoop!
Gelukkig mag je neefje al lekker naar huis Lachen Toch het fijnste!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:48

Hoi,

Ja das wel het voordeel van de trein, dat je nog even de tijd hebt voor je huiswerk enzo Knipoog

Ik ben vanmiddag met Voice lekker een rondje buiten geweest, het miezerde een beetje, maar dat was niet zo erg.
Ze was lekker fel en vondt het heerlijk!
Thirz en Bianz nog lekker naar buiten geweest?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:22

Hooi!
Nel, da's wel heftig zeg, van Hanneke! Door alle toestanden de afgelopen tijd heeft ze zichzelf dus echt verwaarloosd? Da's niet best! Ik hoop dat ze er snel boven op komt, doe je ze beterschap van me? Wel heel fijn dat je neefje weer naar huis mocht; da's weer een positief ding!
Marieke, leuke foto's! Ziet er nat uit Knipoog
Haha Anne, altijd afkloppen idd met die NS: net als het goed gaat ben je weer een keer de sjaak! Wel lekker dat je niet zo vaak naar school hoeft. Hoe moet jij eigenlijk afstuderen? Onderzoek doen, stage etc?
Thirz, de woongoed mensen moeten maar eens opschieten voor de lekkage! Gelukkig zit je nu droog bij mij in bad hahaha (euh iets klopt er in deze zin niet). Nog meer mensen voor een bad-strippenkaart?? Thirz heeft er al eentje!
Bar, komen idd nog genoeg wedstrijden, gelukkig heb jij geen risico genomen!
Vandaag heerlijke buitenrit gemaakt! Orson en Nous hebben genoten en wij ook! Ze hadden er lekker zin in, dus ze hebben goed de benen kunnen strekken. Orson ook weer blij dat hij mocht lopen en ik weer happy dat ik weer kon rijden! Mijn rechter arm wil nog niet helemaal mee, maar dat komt ook wel weer. Heb als het goed is vrijdag les, dus dan nog een beetje rekening mee houden. Fijn dat jij ook zo'n lekker rondje buiten hebt gedaan Nel!
Ga nu eens ff eten uit de oven plukken, doeidoei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:35

Vandaag is de osteopaat weer geweest, shaar was veel losser dan de vorige keer, super dus! Mag nu 2 dagen niet rijden en dan weer rustig opbouwen. Zaterdag 6 december heb ik wedstrijd bij de kroo.... wordt nog even hard oefenen want dat is 20x60!

Fijn dat je weer kan rijden Bianz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 20:32

Jeej! Ik mag stage gaan lopen in Breda! Haha!
*voorlopig dus nog niet van de trein af Knipoog
Was nog even spannend, omdat ik samen met nog iemand op die plaats stond, maar zij is dus afgevallen. Was ze niet blij mee "Jij hebt weer geluk hè! *grrrr*" Uh? Sorry? Kan me der ook wel iets bij voorstellen hoor. Zij moest zich nu met nog enkele andere opnieuw inschrijven en zo heel veel plekken waren er niet meer. Een hoop verpleeghuizen en maar 3 à 4 Revalidatiecentra en ziekenhuizen in verwegistan. Dus zij staat nu in Apeldoorn (woont in de buurt van Breda geloof ik) Dus das gewoon zuur.. Nog een jongen die op Goeree woont, eigen huis heeft en dus niet op kamers kan: dichtste bij is ziekenhuis Antwerpen.. (En nog wat verpleeghuizen bij R'dam, maar daar had hij al stagegelopen, dus dat wilde hij liever niet)
maar ik ben iig heel blij Haha! Bij dat revalidatiecentrum is ook een afdeling kinderen en klasgenootje heeft daar stagegelopen vorige keer en was er erg tevree over Pling
(De stagecoordinator had nog gebeld naar Terneuzen, maar de plek was echt voor de andere hogeschool. Amsterdam had ook een tekort aan stageplekken, dus als er al gewisseld werd, ging de plek daarheen. Ach ben hier ook blij mee Haha! Qua reistijd toch ongeveer wel gelijk *zou met de bus gaan dan*)

Wat fijn dat Shaar losser was Bar! Doe je t goed dus Haha!

Enne geen bad-strippenkaart nodig hier Tong uitsteken Heb mn eigen abbo: onbeperkt geldig, niet op afspraak en ik mag er zo vaak gebruik van maken als ik wil Haha! haha
Fijn dat jullie zo genoten hebben van de buitenrit Thirz, Bianz en Nel Haha!
Lekker weer rijden Bianz! Toch geen spierpijn van gehad? Knipoog Ik stuur je ff een pb over t afstuderen Lachen

Pfft vanmorgen 10 voor 7 de trein, drukke dag gehad, veel moeten opletten (2,5 uur lagerhuis debat gevoerd over stellingen, het feedbackgeven op 1e jaarsportfolio's geevalueerd, gewerkt aan de minor en gesprek gehad met de minordocent om te checken of we op de goede weg zijn met t verslag) en ik ben me nu toch gaar! Dromen Dus ik ga lekker bankhangen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:16

anne gefeliciteerd met je stageplaats......jij blij dat je niet helemaal naar apeldoorn hoeft!!!!!

(wil ook weer op buitenrit.....)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 10:34

Thanks Mariek Haha!
De stagecoordinator was tijdens het benoemen van de stageplaatsen in de eerste ronde ook zo enthousiast over een verpleeghuis in Oostburg: en waarom staat hier niemand, zo'n goede leerplek, goede begeleiding..
Toen vroeg een student: goh, ja waar ligt dat eigenlijk? Ja daar op de eilanden Clown
maargoed, was dus zelf best bang dat ze zouden zeggen: nou ga jij lekker naar oostburg, is voor jou t dichtste bij en ik wil daar toch wel iemand hebben. (De stagecoordinator heeft bij ons geloot, omdat we met zn 2en waren en ik dacht dat zíj dan ook de overgebleven persoon in zou delen ergens.) Had natuurlijk al wel even gekeken en wat info gezocht, maar dat is gewoon niets voor mij. Ze hebben een snoezelruimte voor de ouderen, therapie met name gericht op PDL (passief dagelijks leven) en geestelijke verzorging. Dus ben heel blij dat ik lekker in Breda zit, ongeveer weet dat het wel een goede stage plek is en dat ik idd niet ver hoef te reizen of naar een setting moet waar ik gewoon niet gelukkig van wordt Lachen

Als ik t nou niet zo druk had gehad, had ik gezegd: ik ga zaterdagmiddag lekker mee op de fiets, maar heb daar gewoon ff geen tijd voor Scheve mond Of iig is niet slim om te gaan doen Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:06

Hoi hoi,

vanmorgen lekker gezwommen met Daniël in Goes, was echt leuk.

Vanmiddag lekker gelest, Carolien heeft ook nog gereden omdat ik mn handen op een gegeven moment niet meer kon gebruiken, dus toen heeft ze het even overgenomen, baalde even maar verder wel lekker gelest.

Bianz, hoe ging jou les?
Was Orson braaf?

Thirz, hoe ist bij jou met rijden, gaat t goed met Nous?
Misschien kom ik nog eens kijken binnenkort naar jullie lessen...
Kom je nog een keer op Voice rijden in onze binnenbak?! Knipoog

Kims, hoe is t met jou?
Kan je ook al een beetje rijden op Nous.
Nog steeds zo'n druk schema?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:58

Hoi Lachen
Kids liggen op bed, pakjes liggen alweer klaar in de schoen met een brief van de sint en schrijfpiet erbij Haha!

Jaja, die bad-strippenkaart van Bianz is echt genieten hoor, er zijn nog niet veel andere gegadigden, dus ik kan snel weer Clown
Anne; nogmaals gefeliciteerd met je stage hoor, echt heel tof!! Al zin om te beginnen?
Bar: fijn dat het meeviel bij osteo met shaar!
Nel: met Nous alles goed hoor, leuk als je eens komt kijken Lachen En vind het leuk om jullie binnenbak eens te komen testen samen met Voice!
Kims; succes met Nous morgen hoor, hoop dat de sneeuwval die ze afgeven een beetje meevalt, jij hebt noit echt geluk met t weer he Ach gut

Ik duik lekker mn bedje in Dromen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:47

Hooi!
Ik had je al gpbt, maar bij deze nog eens: gefeliciteerd met je stage Anne!
Goed nieuws van de osteopaat Bar, erg fijn!
Haha de badstrippenkaart wordt straks nog exclusief verkocht aan Thirz geloof ik Lachen
Nel, fijn dat je lekker gelest hebt! En ach, Carolien heeft het bij mij ook ff over moeten nemen op het einde, dus ken het Knipoog Orson was erg vervelend en omdat ik zelf nog niet 100% ben (energie was een ramp en rechter arm mist echt kracht) heeft zij het even afgemaakt. Ook bij haar was hij erg vervelend, dus van de week mag hij even flink aan de bak!
Kims, bedankt voor je hulp vandaag! Annemarie heeft vandaag Orson onderzocht en röntgenfoto's van zijn hele linker been gemaakt, Kims en ik waren de twee röntgenassistentes Haha! Zoals ze het zag in eerste instantie had ze het idee dat hij heel licht last kon hebben van zijn linker voet. Maar gelukkig waren de foto's perfect: zijn botten en gewrichten zijn prima, zeker voor zijn leeftijd! Verder onderzoek wees uit dat het soms struikelen en soms heel licht onzuiver zijn op linksvoor (wat volgens Annemarie ook echt maar heel weinig was tijdens beweging) mogelijk komt door dat hij moeilijker zijn hoef af kan rollen. Dit onder andere door de stand van zijn voeten (hij staat een beetje scheef, zoals op de foto's wel bleek he Kim!) en dat hij snel op de voorhand valt. Dus nu mag de smid de hoeven anders beslaan en zou het rijtechnisch verder gewoon op te lossen zijn. Een hele geruststelling en dus een kwestie van lekker verder trainen (beetje strenger zo hier en daar) en eerst eens nieuwe schoenen testen!
Kan ik vanavond weer lekker slapen en met een gerust hart verder trainen Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:36

Echt fijn dat de foto's goed waren bij Orson! Houdt je toch in spanning! Kijken hoe hij loopt na de hoefsmid, vast als een treintje Knipoog

Bloem en Siep hebben elkaar helemaal gevonden:

Lekker wassen
Afbeelding

Afbeelding

Hallo!
Afbeelding

Zoek Siepie Clown
Afbeelding

Afbeelding

Echt fijn dat ze zo snel vriendjes zijn geworden Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:45

Aaah, dit is echt zó schattig!! Bloem is echt helemaal mama geworden! Sinds 1 1/2 week geleden groeit Siep echt de pan uit!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 12:43

*even snel tussendoor, een andere keer meer*
Ahhhhhhhhhwwwwwww! Lovers Hoe lief!
Inderdaad super hoe snel ze zó goed met elkaar omgaan! Echt zo lief! En Siep groeien? Welnee Tong uitsteken
Bloem is gewoon echt een hele lieve poes Ja (En Siep ook natuurlijk, maar vind Bloem zo lief op die foto's! Echt een zorgzame grote zus!)
*ik blijf maar naar die foto's kijken! Bloos Droppies!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:13

Echt een topuitvinding, internet op je mobiel! Met een programmatje kan ik nu mijn mobiel aansluiten op mijn laptop waardoor ik nu in de trein op internet zit Haha! en het is nog best snel ook!

Poehee, ik heb een hoop bijgelezen van jullie! Ben er ook alweer een poosje niet geweest Bloos

Echt heel fijn Bianz dat de foto's er zo goed uitzagen. Geeft toch een gerust gevoel dat je een paar ernstige dingen uit kunt sluiten. En we zagen er best leuk uit in die loodschorten Knipoog

Super Anne van je stage in Breda! Toch leuker dan Apeldoorn en Oostburg inderdaad. En misschien hebben we ooit nog wel een match (t wil niet echt lukken bij ons he?)

En ook weer een hoop leuke foto's gezien! Van Jade (ziet er goed uit!) en van Bloem en Siep (superschattig).

Met Febe gaat trouwens alles goed. Ze is weer helemaal genezen van de Bronchitis, alleen dient de volgende verkoudheid zich nu aan.
Met mij is ook alles wel redelijk. Ik heb het alleen iets te druk, á la op mn tandvlees lopen. Maar ik heb bijna vakantie dus daar houd ik me maar eventjes aan vast... Tot die tijd gewoon doorbikkelen!

Ik heb ook weer een aantal keren op Nous gereden. Het gaat langzaamaan iets beter, maar in de bak neemt ze gewoon een loopje met me. Ze is zó slim! Binnenkort heb ik ook een keertje les en dan hoop ik dat het beter gaat. Het buitenrijden gaat gewoon super trouwens. En galopperen kan ze nog steeds lekker hard heb ik ontdekt Knipoog