Dus weet niet tot wanneer je kan afbellen, maar zou t even afwachten
Waar moet je op wedstrijd?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus weet niet tot wanneer je kan afbellen, maar zou t even afwachten
Vandaag weer vol aan het werk, mijn energie en darmen willen nog niet helemaal, maar vol me al 100% beter!
Marieke, fijn dat je Orson sneeuwvrij had gemaakt; die beesten wist vast ook niet wat ze overkwam! Fijn dat ze ook vroeger binnen waren gezet. Kims nog op tijd thuis gekomen voor hongerige Febe? Hoe is het met je reuma Nel? Nog gelest vorige week, wanneer ga je van de week (kunnen we het misschien weer combineren)?
Gelukkig niet op mn slaapkamer, want dan had ik een nat bed gehad, maar op de kamer ernaast. Ik allemaal potjes en pannen neergezet en heb de hele nacht naar gedrup geluisterd
Vanmorgen gelijk woongoed gebeld, beter gaan ze dit snel oplossen!
Nous mee naar binnen genomen en ff afgewacht. Sneeuw was gelukkig voorbij, maar had wel regen tijdens rijden. Nous was hyper-de-hyper, maar we hebben t mooi kunnen afsluiten
En nu schijnt de zon...niet eerlijk
! 
)
En dan duurt de reis al zo lang en dan ook nog eens die vertraging! Gelukkig heb je wel een leuk weekend gehad
Bianz heeft een lekker zadel, dus ben lekker blijven zitten
haha
netjes stappen
hoi????

kijk hoe nat we waren...
kijk ik kan best rechtopzitten....nu mijn hoofd nog 
klaar....braaf paard....
Vervelend voor iedereen! Hoe was het bij jou bij de reumatoloog?
Het lekt nu iig niet meer; het was echt de sneeuw. Helaas kan ik dus straks ook weer opnieuw gaan verven..
Maar heb heerlijk gereden, das lekker nagenieten
Hoop morgen wel op een droge buitenrit Bianz, heb de regen wel weer ff gehad!
(ook voor t eerst deze week dat we niet nat geregend zijn tijdens t wandelen
)Citaat:Anne is onze vaste fotograaf hihi!
Haha, ik vind t leuk om te doen; lekker foto's maken, dus blijf gewoon lekker jullie (gratis
) privé fotograaf
Knappe Jade! Sinds de laatste keer dat ik foto's kwam maken, vind ik dat jullie weer flink vooruit gegaan zijn samen
Leuk om te zien! Kwam laatst de foto's tegen van de eerste buitenrit dat ik meeging met t fototoestel: das helemaal een verschil dan!
En gelukkig maar
Die kwijldraad op foto 5
Of.. dat is toch een kwijldraad?
Konden ze niet even bellen voor ze langskwamen Thirz? En wanneer komen ze nu langs? En dan ook nog eens fijn opnieuw gaan verven daar. Balen! Trekt t vocht daar al wel goed weg?
Iig wel fijn zo lekker rijden en dan lekker lang nagenieten! 
Maar *klopt af* de laatste tijd gaat t wel goed met de NS
En als alles gewoon rijdt is t niet zo'n ramp; kan je mooi leren en samenvatten in de trein. En vanwege t afstuderen is het veel thuis doen en maar 2 à 3 dagen naar school, dus dat scheelt een hoop!
Toch het fijnste! 
Bij dat revalidatiecentrum is ook een afdeling kinderen en klasgenootje heeft daar stagegelopen vorige keer en was er erg tevree over
Qua reistijd toch ongeveer wel gelijk *zou met de bus gaan dan*)
Heb mn eigen abbo: onbeperkt geldig, niet op afspraak en ik mag er zo vaak gebruik van maken als ik wil
haha
Ik stuur je ff een pb over t afstuderen
Dus ik ga lekker bankhangen!
Of iig is niet slim om te gaan doen

En vind het leuk om jullie binnenbak eens te komen testen samen met Voice!
Orson was erg vervelend en omdat ik zelf nog niet 100% ben (energie was een ramp en rechter arm mist echt kracht) heeft zij het even afgemaakt. Ook bij haar was hij erg vervelend, dus van de week mag hij even flink aan de bak!
Zoals ze het zag in eerste instantie had ze het idee dat hij heel licht last kon hebben van zijn linker voet. Maar gelukkig waren de foto's perfect: zijn botten en gewrichten zijn prima, zeker voor zijn leeftijd! Verder onderzoek wees uit dat het soms struikelen en soms heel licht onzuiver zijn op linksvoor (wat volgens Annemarie ook echt maar heel weinig was tijdens beweging) mogelijk komt door dat hij moeilijker zijn hoef af kan rollen. Dit onder andere door de stand van zijn voeten (hij staat een beetje scheef, zoals op de foto's wel bleek he Kim!) en dat hij snel op de voorhand valt. Dus nu mag de smid de hoeven anders beslaan en zou het rijtechnisch verder gewoon op te lossen zijn. Een hele geruststelling en dus een kwestie van lekker verder trainen (beetje strenger zo hier en daar) en eerst eens nieuwe schoenen testen!

Hoe lief!
(En Siep ook natuurlijk, maar vind Bloem zo lief op die foto's! Echt een zorgzame grote zus!)
Droppies!
en het is nog best snel ook!