Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Iris heeft me toch een rete gaaf paard![]()
[ Afbeelding ]
Hij stond in 2008 zelfs op bokt als veulentje
[KS-ITP] 30-3 Djerkoh, Indoctro x Brentano II.
Haha, hij is zoo lief!
Als je nieuwe foto's heb wel hier plaatsen he haha! Elja schreef:Wij hebben een nieuwe toevoeging aan de familie sinds vanochtend
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
In de woonkamer in een kooi zodat hij en Kiko aan elkaar kunnen wennen
[ Afbeelding ]
Hij is heel erg avontuurlijken slaapt best wel vaak . Hij heeft al gegeten en gedronken en Kiko is helemaal blij met hem
![]()
k heb Kiko's mandje naast de kooi gelegd zodat hij erbij kan zitten (wat ie al de hele tijd doet)
Kirsten_S schreef:Ik zag hem vandaag even doorweekt uit de weide ,maar ik moet zeggen erg knap! Volgens zit daar ontzettend veel power in! Heb je er al opgezeten Iris ??
Morgen komt de zadelmaker dus hopelijk ook morgen rijden! Heb dr zo'n zin in!! Astor schreef:Iris, Waarom kom je niet weer vaker in het topic?
Iriis_ schreef:Nou dat vroeg ik mij daarnet ook af. Dus ik heb even mijn laatst geplaatste berichten gelezen en toen wist ik het weer, ghehe. Ik geloof dat ik hier niet helemaal tussen pas![]()
Wil trouwens wel nog even zeggen dat ik het echt gaaf vind dat je nu een site hebt en sirrieus bezig bent met fotograferen Melis! Echt tof dat je het hebt doorgezet!

Ja ik blijf doorzetten haha!
.