Ohja ik had nog een vraagje, Mijn paard staat normaal in de paddock maar ik heb gezegd dat ik der op de wei wil hebben bij het reelaer. Alleen ze is wel licht hoefbevangenheid gevoelig dus hoe zit het daar qua gras?
ze komt niet op een wei maar op een paddock op zand. Daar zal dus ruwvoer gevoerd moeten worden.
Afhankelijk van hoe je paard ligt in de groep word ie onderweg wel in de wei geplaatst bij de anderen en anders in een wei apart ernaast. Onderweg zal ie niet snelhoefbevangen worden van wat gras, daar levert ie aardig wat inspanning dus kan ie waarschijnlijk wel wat hebben. Maar op wo avond en do avond staat ie dus op gras, verder op zand.
Nee, niet aan gedacht om rainlegs te halen, ach je gaat niet dood aan een beetje regen.
Bedankt! En ik hoop dat het weer indd wat beter wordt dan dit
evie21girl
Geplaatst: 05-07-14 20:36
Arme Laura, de voorspellingen zijn niet zo best. Ach ja het wordt vast wel leuk, weer of geen weer. Echt super veel plezier gewenst!! Ik kijk uit naar je "reisverslag"
Heb spijt dat k geen eerdere week gekozen heb, nu moet k nog 1,5maand wachten.
Hoi! Ik meld me hier ook! Ik ben jip en heb een eigen pony svenna en we gaan deze zomervakantie voor het eerst JT doen! Week 31 Vorig jaar ponykamp zonder eigen pony gedaan en zat toen op felix, was superleuk! Daarvoor 3 keer met eigen pony geweest! Maar dit word de 1e keer JT! Heb er heel veel zin in! Maar je kan inderdaad als je eigen pony hebt gewoon een zadeltas meenemen ipv heuptasje?
Welkom Jip! Ik heb vaker met jou in de week gezeten, toen jij ponykamp deed en ik JT haha. En nu ben ik er weer week 31. Met je eigen pony kan je gewoon een zadeltas meenemen ja, is wel zo makkelijk voor je eigen spulletjes.