Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

)
Moet eigenlijk aardrijkskunde leren.. Nouja, het is niet heel erg moeilijk en heb al een 9 staan voor ak dus ik mag op zich ook wel een slecht cijfer halen.
overigens heb ik daarna gewoon gereden met een nat paard hoor..
esiebessie schreef:Pff, ik heb weer last van SOG hoor.Moet eigenlijk aardrijkskunde leren.. Nouja, het is niet heel erg moeilijk en heb al een 9 staan voor ak dus ik mag op zich ook wel een slecht cijfer halen.
maar ik sta een 9.4 gemiddeld, dus kan me een onvoldoende veroorloven
Pebbs schreef:die apekop is nét VOOR dat ie uit de wei gehaald werd, terwijl ik wou gaan rijden, 2x !!!!!! in de modderplas gaan rollen! en dan ook ECHT rollen! vieze tark.. heb ik 'm eerst helemaal kunnen douchen... grrrr..overigens heb ik daarna gewoon gereden met een nat paard hoor..
ga echt niet wachten tot ie droog is.. maar nu zit ie dus nog steeds helemaal onder het zand..![]()
en die andere %&*$#@$%^ knol heeft Xander weer geschopt.. en ditmaal zo hard dat ie dus omgevallen is....
precies op z'n knie op z'n achterbeen.. tis dik.. je ziet duidelijk verschil met z'n andere been..
morgen of overmorgen komt er een andere ruin bij in deze wei, dus ik hoop dat Xander dan wat minder afgeslacht word..
op deze manier kan je natuurlijk wachten tot ie kreupel word....
Romana01 schreef:esiebessie schreef:Pff, ik heb weer last van SOG hoor.Moet eigenlijk aardrijkskunde leren.. Nouja, het is niet heel erg moeilijk en heb al een 9 staan voor ak dus ik mag op zich ook wel een slecht cijfer halen.
*high five* heb momenteel ook last vvan SOG, moet Wiskunde lerenmaar ik sta een 9.4 gemiddeld, dus kan me een onvoldoende veroorloven
. Pffff, een 9,4 gemiddeld voor wiskunde?
Ik ben al erg blij met mijn 6,8 gemiddeld. Oooooh trouwens, ik heb 8 juli die herkansing van natuurkunde, dus voor die tijd moet je me even helpen ermee.
, misschien ieeets overbelicht ? Kan aan mijn pc liggen
Alhoewel.. Morgen valt Duits uit omdat de docent geloof ik ziek is, dus als ze donderdag nog steeds ziek is ben ik 5 over 2 uit.
esiebessie schreef:Donderdagggg gewoon kwart over drie.Alhoewel.. Morgen valt Duits uit omdat de docent geloof ik ziek is, dus als ze donderdag nog steeds ziek is ben ik 5 over 2 uit.
, dus ik ga alvast uitmesten, Sprite doen en ff aan de slag met Pris. Kan ik je nml donderdag nog ff helpen en Ram rijden en evt. kunnen we als het nog niet duidelijk is een keer afspreken. Trouwens, jij moet nog bij mij komen logeren
. VOLGENDE WEEK ZITCOMPETITIEEEEE!!!!!!!!!