Ik ben vandaag bijna van Banjer gevallen... We reden op een fietspad, vergelijkbaar met het dijkje aan het eind van de Groeneweg... we waren lekker aan het draven... en ineens kwam er een flinke zijwind die me bijna uit het zadel blies... Banjer ging heel braaf rechtdoor en ik ging bijna rechtsaf de sloot in...
Liesje89
Geplaatst: 07-02-11 01:03
Hahahaha geniaal Veer Dat moet er grappig uit hebben gezien
Ik ga waarschijnlijk weer wedstrijden rijden Het kriebelt al een tijdje heel erg eigenlijk, dus als ik weer een beetje de oude ben ga ik de draad met rijden weer helemaal oppakken, en volgend jaar starten met Daliza, die we hier Liesje noemen in het dagelijks leven Moet een goed duo worden toch Duurt dus nog ff, maarja de merrie is ook nog geen 3 jaar. We zijn rustig begonnen met longeren.. Ik ga er van t voorjaar een paar keer op zitten en daarna gaat ze naar een strafkamp waar ze keuringsklaar gemaakt en verder doorgereden wordt.
Het is nog echt een puppy momenteel. Onderstaande foto's zijn al wel van een hele tijd geleden. Van de week maar ff nieuwe maken, is wel leuk Ze is nu al wel een stukje voller en minder slungelig, haha. Het is al wel echt een kasteel, dus ik ben benieuwd wat voor een debiel gezicht dat moet gaan worden straks. Binnenkort ook maar ff opmeten.. Ben bang dat ze de 1.70 zowieso gaat halen straks Dan heb ik een ladder nodig
Beetje baggerfoto's maargoed..
lail
Geplaatst: 07-02-11 01:03
__Melis__ schreef:
Inteelt Kel :p haha... Nou ben benieuwd hoor! Heb ze vandaag wel goed onder handen genomen, gepoetst en alle klitten en modderklodders eruit geknipt!
dat kan je morgen dus weer opnieuw beginnen
lail
Geplaatst: 07-02-11 01:05
geloof dat ik toch mr s naar bed moet gaan... mn paper is bijna af, kan ie morgen voor 10 uur verstuurd worden... nadat ik om kwart over 5 mn bedje uit ben gekropen om mams naar t ziekenhuis te brengen... word al brak als ik dr alleen mr aan denk...
Lai: is de operatie geslaagd bij je moeder? Wens haar beterschap van me!
Lies: vind het op deze foto's qua postuur niet zo'n mooi paardje.. inderdaad nog ielletjes en slungelig en natuurlijk een dikke teddyvacht.. Maar volgens mij gaat daar wel een heeel mooi paardje uit groeien! Beweging zit er in ieder geval in! Succes! Enne... dan MOET je ook minimaal 1x bij ons komen starten he
Liesje wat een leuk paardje heb je wel een leuke uitdaging aan denk ik .
Vandaag de mannetjes lekker lang buiten gehad want het land is al wat droger en het was prachtig weer. Wil ze alleem niet helemaal buiten ivm hun hechtingen vd castratie... Gelukkig hier geen last van bijtende shetten
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ben net in t ziekenhuis geweest. de biceps was afgescheurd maar die was niet meer te redden, was helemaal verschrompeld doordat ie zo lang niet gebruikt is. de spier op dr schouder hebben ze weer vastgelegd. verkalking is verwijderd en ze hebben aardig wat losse botfragmenten weggehaald. de verdoving was uitgewerkt en het deed 'heel erg pijn', dus als mn ma dat zegt moet t wel echt zo zijn... morgenochtend wordt de pijnmedicatie afgesproken en mag ze naar huis, 6 weken niks doen en een jaar revalideren...
@kel ik leef nog hoor, ben wel een btje moe mr voel me de hele dag al zweverig ach, 4,5 uur slapen... toch mr niet vaker doen
loveseben
Geplaatst: 07-02-11 22:24
Haha, zet je bril op Veer
loveseben
Geplaatst: 07-02-11 22:26
Jezus Lai, das niet niks zeg En volgens mij is jou ma idd en die-hard, dus ik geloof best dat ze echt pijn heeft Geef ze maar een dikke knuffel Een jaar revalideren pfffff
Carla_
Geplaatst: 07-02-11 22:37
heey meiden!
wat een ongelukken allemaal! wonder boven wonder ben ik nog steeds neit van sanne afgevallen in een "raare" buitenbak ze heb wel lekker wat bokjes gegeven van de week. ze is helemaal dikke vriendinnen met whitley van shirley, dus dat is wel erg leuk een oude bekende;)
wens je moeder maar sterkte van me laila! heb ik wat gemist is er iets gebeurt of iets ik wis vcerder niet dat ze geopereerd moest worden?
Dat is niet niks Lai! Hoop dat de pijn dan snel minder zal worden! Een jaar revalideren is niet niks!
0Whisper0
Geplaatst: 08-02-11 10:51
Kendera schreef:
Heb ik gewonnen?
Vanes Wat heb jij gedaan?! Uit het liftje gevallen? T lijkt wel alsof je heel de berg naar beneden gegleden ben! Auwwwww! Heb je het wel naar je zin gehad verder?