Het is vaak wel gezellig na rijden ja. En idd kijken wat groep wil en kan en hoe je dat veilig kan uitvoeren. Bij smit rijdt iedereen voor zijn plezier, gezelligheid en voor buitenritjes. Voor de kwaliteit van de lessen zou ik naar andere manege gaan. Soms iets anders moeten is wel goed voor je rijkunsten, al vind ik dar het wel veilig en vertrouwd moet kunnen. Vroeg opstaan is toch niet zo erg?
Jawel, echt vreselijk! Ik kan er niet aan wennen. Voel me elke ochtend zeer ongelukkig En 's avonds moet ik mezelf dwingen naar bed te gaan, want dan heb ik nog 1 miljoen plannen
Ik heb het andersom, s avonds vind ik het heerlijk om mijn bedje in te kruipen en s ochtends moet ik echt 'leren' uitslapen, of erg laat naar bed gaan. Meestal ben ik voor de wekker wel wakker. Al lijkt het me wel lastiger een slaapritme vast te houden metononregelmatige diensten.
Ach, gister ook nauwelijks mijn bed uit geweest. Was niet helemaal fit, maar wilde wel gewoon naar Mazz gaan. Vlak voor ik wilde vertrekken enorm gaan spugen en dit ging wel ff zo door. Geappt naar de stalapp dat ik ziek was en iemand anders zou paardjes buiten zetten en Mazz voeren en zijn stalletje mesten. Ondertussen thermometer gepakt en bleek ook koorts te hebben. Werk afgebeld en weer onder de wol gekropen. Nog paar keer heen en weer gelopen voor overgeven en veel geslapen. Vanochtend beetje slap ivm gister niet eten en nauwelijks drinken. Vandaag rustig aan weer een en ander tot me genomen en gaat weer beter. Baalde wel, kon ik weer niet rijden met eigenwijze pown! Donderdag dan maar weer voor de herkansing! Morgen nieuwe schoenen uitproberen met hardlopen, gezellig samen met Sas!
Veel plezier morgen met hardlopen. Wel balen ja, dat je niet met Mazzel op pad kon, volgende week beter. Helaas doe je er niets aan als je ziek bent, tja goed uitzieken. Vandaag is het dus al beter gegaan?
Even bijgelezen hoor! Getver Milou ziek zijn is nooit leuk bah bah bah fijn dat je je nu wat beter voelt. En allemaal lekker gereden, fijn hoor! En dan ook nog hardlopen, actief hoor! Wen hoe gaat het met de rijlessen? Ik kan ook nooit naar mijn bed en vroeg opstaan.... pffff het is dat het moet!
nou..... ik ben blij want..... de verwarming werkt, we hebben warm water, de badkamer is zo goed als af, de houtbrander staat en de eerste dozen zijn over EN ik kan mijn kledingkast in gaan richten er moet nog wel het eea gebeuren zoals deuren en deurlijsten aflakken. Het gasfornuis staat op zijn plek moet alleen nog aangesloten worden. (wat we een aantal maanden geleden zonder het gezien te hebben van vrienden hebben overgenomen en het was NIET goed schoongemaakt GATVER!) In any way.... ik ben happy!
Lekker antoinette, zulke vorderingen! Je kan warm zitten in je huis en de badkamer is af, dat is toch wel handig. Houtbrander lijkt me echt heerlijk! Heb je er ook al een bed? Jammer dat het gasfornuis er zo slecht uitziet. Ik dacht in Utrecht altijd maar: mijn eten zit gelukkig in een pan, dus niet direct op de smerigheid. En als het goed warm wordt, zijn de kiemen ook wel dood. En in de oven ging er altijd bakpapier onder, ik had geen zin om elke keer rooster te schrobben. Nu nog aansluiten en dan kan je ook koken. Dan wordt het toch wel bewoonbaar huis. Hoe zit het met de elektriciteit, was daar nog iets wat gekeurd moest worden? En hihi kledingkast inrichten is toch niet zo belangrijk
En ehm rijlessen gaan momenteel eigenlijk erg lekker, buiten de laatste keer dat ik op een helling stond te wachten en de motor afsloeg Maar verder eigenlijk goed, richting aangeven, voorrang geven en vooral nemen gaat goed, snelweg gaat goed en voelt ook veel meer vertrouwd (vooral het invoegen en inhalen). Nog maandje voor het examen, ben er wel aan toe, maar hoe meer ik er aan denk, hoe zenuwachtiger ik ervan wordt. Ik blijf wel lekker doorlessen, alle kilometers en ervaring is alleen maar fijn. Tip bij TTT was om ook eens in vreemd gebieden te gaan rijden, daardoor leer ik beter vooruitkijken en steeds weer opnieuw inschatten en blijf ik toch scherper dan steeds zelfde stukken rijden. Dus inmiddels, Leiden, Haarlem en verschillende delen Amsterdam onveilig gemaakt.
Jihaa, 4km zonder lopen....over het breekpunt van 20-25min heen. alleen daarna ging het ff wat minder met mij....sorry Sas!!! Ben nog niet helemaal over mijn nieuwe schoenen uit, maar geen zin om nu nog naar de winkel te gaan.....ja, ik weet het, ik ben lui. ga er maar eens een wasje in knallen, dat moet namelijk ook gebeuren. dan ff beetje opruimen en dan met en kopje thee op de bank met mijn nieuwe boek!
Saskia89
Geplaatst: 18-01-14 17:04
Veel plezier! Heerlijk toch, lekker lui doen!
En hopelijk kan ik snel een foto van Tiesto toevoegen aan m'n profiel. Hoop dat de hint nu heel goed is aangekomen haha.
Ik ga zo nog even bij een vriendin eten en dan vanavond lekker rollercoaster spelen
haha, wie weet gaat het nu volgende week eindelijk lukken! Maar hé, je moet Tiësto nog wel ff in je profiel toevoegen, namelijk de les van afgelopen dinsdag ! had je mijn berichtje over CPC Den Haag gehad?
Ach, er zijn er al twee van de groep die er niet op willen, ik denk zelfs wel drie! Dus als ie aan onze groep toebedeeld wordt, dan moet vast gaan lukken!
Tot 4km hebben we lekker gelopen Antoinette! Daarna wilde ik max 250m wandelen en weer verder gaan......maar dat verder gaan werd hem niet. Hebben jullie weer veel kunnen doen vandaag?