Goedemorgen! Ik kwakkel nog een beetje.. maar ja, het kan altijd erger denk ik dan maar
Vanavond weer een poging wagen om te gaan rijden
cassandra84
Geplaatst: 02-02-11 09:12
Goedemorgen allemaal.
Wat is het toch fijn dat we een binnenbak hebben
Baxter ik hoop dat je snel weer beter bent of eigenlijk niet ziek word. Ik wil absoluut niet ziek worden, want ga een rot eind vliegen zaterdag.
taverno
Geplaatst: 02-02-11 09:16
Goedemorgen!
Ik wil ook niet ziek worden maar ik verrek al een paar dagen van de pijn in mijn rug en schouder.
Ga je naar Bali Marion?
Splinter
Geplaatst: 02-02-11 09:18
hier een kwakkel sinds gistermiddag, was al verkoudenachtig, nu erger en pijn in het strotje, zucht!
nikkielvis
Geplaatst: 02-02-11 09:27
Voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik ga ook rijden vanmiddag heb er wel weer zin in.
Marion (Abel) waar ga je heen dan?
cassandra84
Geplaatst: 02-02-11 09:32
Ik ga naar Bali inderdaad. Een goede vriend van ons die daar woont is overleden en zijn vrouw (balinese) heeft de ballen verstand van zaken regelen kennen ze daar niet zoals hier denk ik. Erik blijft thuis dus het zal een stille reis worden voor me.
Niemand ziek worden hoop ik voor iedereen
taverno
Geplaatst: 02-02-11 09:40
Dat is geen leuke reden om daar heen te gaan.
cassandra84
Geplaatst: 02-02-11 10:56
Absoluut niet. OK het is lekkere temperatuur, maar dat was het dan ook.
Ik meld me weer even in het topic vandaag engels examens met een heel uur ertussen om te rusten :|
Mijn vriend heeft een blok voor king gemaakt en hij vind het helemaal geweldig. meneer wil er alleen maar opstaan. als bewijs hebben we cassandra84 die heeft king mogen zien uitsloven...... De foto's volgen nog
Op stal heb ik van de een en ander gehoord dat ze eigelijk VD les willen hebben van mij. Heb er een tijdje over na gedacht maar ik vind het erg leuk om het te gaan geven. Mensen die dat graag willen kunnen via een PBtje reageren
cassandra84
Geplaatst: 02-02-11 13:16
Ja dat was echt lachen met King kwam Annet in de buurt van het blok stond King er al op. En dan gewoon ook alles doen als hij op het blok staat. Annet ik doe zeker wel is mee met vd hoor het wel wat er van komt.
PowerHorseW
Geplaatst: 02-02-11 17:43
okeee gezellig nog even en dan heb ik de diploma voor dieren trainen
taverno
Geplaatst: 03-02-11 11:54
Goedemorgen,het zonnetje schijnt!
Wat kan je met dat diploma gaan doen Annette?En welke dieren train je dan,honden neem ik aan maar verder?
Gisteren wat familie perikelen gehad maar dat komt en gaat,dat ben ik wel gewend zo onderhand.
goedenmorgen!! het is zeker weten echt super lkkr weer.. Hopelijk kan ik in de middag naar yemen ( heb namelijk geen vervoer en moet om 5 uur beginnen met werk bleg) En ik weet niet zo goed of ik al kan rijden.. Heb last van mijn arm ..
ik heb dinsdagavond een nieuwe tatoo laten zetten.. Maar het is nu echt super gevoelig.. haha.. als het goed duurt dat maar een paar dagen... Dus k ben gelukkig niet ziek ofzo..
@noah: Beterschap zeg!! En hopelijk ben je bter voordat je op vakantie gaat.. Zal vet banketstaaf zijn om ziek op vakantie te zijn..
Bizar hoeveel mensen er ziek zijn. Kippie foto's???
Stephzdesign
Geplaatst: 03-02-11 15:23
Hij is nog een beetje bloederig op deze foto ( toen zat hij er net op hihi) en uiteraard heeft t ook een betekenis haha.. dus het is niet zomaar een kippetje uit een ei hihi
Wat een grappige! Ziet er pijnlijk uit, hoe groot is het kipje?:p
Stephzdesign
Geplaatst: 03-02-11 15:39
dankjewel! haha het deed ook best wel zeer haha.. Gegeven moment ging mijn lip gewoon trillen toen hij aant tatoeren was haha.. maar t resultaat mag er zijn.. Ben er erg trots op hihi.. hij s ongeveer 5cm lang en ongeveer 7 cm breed..
hij ziet er nu wel wat bter uit gelukkig maar ik denk wel dat het over een paar weekejs opnieuw ingekleurd moet worden.. Want op sommige plekken heeft het niet goed gepakt.. Was wel een beetje logisch want ik bloedde als een rund
cassandra84
Geplaatst: 03-02-11 17:21
Hij is grappig je tattoo zeg. Vond je het pijn doen??? Ik heb er zelf ook twee, maar gelukkig geen last van gehad.
Voor iedereen beterschap en hopelijk straks op vakantie Noah.
taverno
Geplaatst: 03-02-11 20:52
Ilvy,ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Wat een lekker weertje vanmiddag,heb wat geklooid met Tence,hijwas jolig in de oude buitenbak en vond het nodig daar een keer of vier te gaan rollen.
nikkielvis
Geplaatst: 04-02-11 09:00
Goeiemorgen
Leuke tattoo Kippie zo zien kuikens er toch niet uit als ze geboren worden...
Ilvy en voel je je al weer wat beter??
Marion ik zag je inderdaad lekker bezig in de buitenbak...
Ze hadden het over storm!
Ik heb weinig van de storm meegemaakt vannacht. was het erg hevig of viel het mee. Vond het vanmorgen wel erg hard waaien maar mijn goudvis had er geen last van.... Gister was het zulk lekker weer heb echt genoten in de zon. Lekker met mijn paardje gereden die weer ineens met sprongen vooruit gaat. Het is zo een enorme kanjer... Hoop dat het een beetje een redelijk droog weekend wordt wil graag naar buiten...