Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

,
,
,
ohh ellie. kan het mij bijna niet voorstellen hoe zwaar het is en voel me bijna schuldig dat ik je niet had kunnen steunen, terwijl het waarsch niks had uitgemaakt! 
skyline schreef:Oew het was echt heerlijk weer vandaag ,
Ik heb op een mega shire gereden van 1,98 das echt mega![]()
Maar het was wel een heel vet beest,
en de andalusier kwam terug van zn training daar ook nog even een buitenritje mee gemaakt ze reageert nu veel fijner op de stop hulp , want ze was spaans ingereden zonder stop knop,
en die bussen stoppen gewoon helemaal niet meer bij muiden dus moest ik met een raar taxi busje,
en er was trouwens rond een uur of half 7 bij stadhuis plein een meisje van 4 door de bus geraakt,
echt heel zielig voor dat kind maar ze leeft nog wel maar ze heeft wel geluk gehad .
! Het was ook echt lekker weer om te rijden! Waar heb je op de shire gereden of was het bij iemand die je kende ofzo
?
. Maar het blijft toch lastig om erop te komen haha! 

Kirsten_S schreef:skyline schreef:Ja idd , ik ben blij dat ik mijn paard zo en zo eerst een paar maanden op proef heb en dat ze al gekeurd is ,
Ik heb wel medelijden dan na lang wachten heb je eindelijk je paard en dan gebeurt er zo iets =(
jaaa maar zelfs dan ben je er niet zeker van dat er niks is..
het liefst koop ik ook een paard (als recreatieruiter zijnde)
waarvan ik weet dat de mensen betrouwbaar zijn ,is het niet
persoonlijk dan wel via via.
Astor schreef:Goede middag
Noortje, Wat fijn dat je weer lekker bij je frieze kanjers in Drenthe bent geweest. En dat je lekker hebt kunnen rijden.
Maar Wouter is dat een nieuweling? Klinkt als een heel eigenwijs ding haha! Heb je niet op Zandreo gereden? Die is zo leuk
Kirsten, Vet dat je woensdag helemaal alleen naar de manege bent gereden. Lijkt me best spannend haha!
En mooi dat het rijden op Victor ook goed ging. Ik zat dinsdag op hem. Hij is aan 1 kant zo sterk he
Melanie, Ik vind het onwijs klóte voor je dat Rarando verkocht is... Maar wel fijn dat hij nog een weekje langer blijft.
Geniet nog maar even goed van je kanjer! En veel succes met Charmette en Polydox (lastige namen haha)
Ik moet nu werken dus reageer vanavond of morgen op de rest!