Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Wat leuk zeg....en je mag ook trots zijn hoorKreg net nog een mailtje van de fokker van Valentino. Leuk hoor, hij wilde weten of ik nog met hem startte. Tsja, hij is wel heel wat gewend, intermediair, grand prix enz. Nou ja Val en ik starten dus in de winter geen lichte tour maar........M. Ik ben trots hoor en heb een paar mooie foto's gestuurd. (ook één van Liquita's werk) Wel jammer, door omstandigheden staat de moeder van Val te koop. Dat is een schimmel, hij heeft bij mij heel lang naar alle schimmels gehinnikt
. Tytje schreef:Leuk hoor, meestal zie je alleen foto's van de vader.http://link.marktplaats.nl/356376979
Kijk de moeder van Valentino. De ogen zijn hetzelfde, lief! Ik heb geen geld meer, anders.............

LIQUITA schreef:Leuke familie foto's van de paardjes. Ik kan helaas niet zo heel veel foto's van First z'n papa vinden. Die leeft niet meer.
Fürst Heinrich (vader)
Florestan I (grootvader)
Donnerhall (overgroot vader)
Wel grappig dit, ik was er nog nooit naar opzoek gegaan. Van de moeder kan ik helaas niks vinden.
smuidra schreef:Het gaat hier erg slecht. Er is gisteren bloed geprikt en de HB waarde was 4.2. Morgen gaat Gerrie naar het ziekenhuis voor bloedtransfusie. Misschien tegen beter weten in. De dokter zei gisteren "we willen het hem niet onthouden omdat hij het zo graag nog wil". Hij komt nu helemaal z'n bed niet meer uit.
Heb morgen dus een dagje "vrij". Denk dat ik s'morgen even naar de manege kom als de Jankies er zijn. Moet wel in de buurt blijven voor het geval dat...
Zit nu weer op de thuiszorg te wachten. De halve dag is al weer om..Wordt zo moe van het wachten...
Tytje schreef:Mntj, sterkte hoor!! Helaas je zal rustig aan moeten doen?!
. Ben dus maar even bij hem gebleven. Gelukkig ging hij weer samen met Mavantos op pad, toen ik weer weg ging. Vind het zo erg als hij zo bij het hek naar me blijft kijken. Hahahaha, hoezo PENNY
. Gelukkig gaat Juul vanavond weer lekker rijden.
.