nou ik begin altijd heel erg enthousiast aan, maar maak het nooit af, mijn deur in de slaapkamer is nu denk ik al 2 jaar voor de helft afgekrabt en voor de helft nog geverfd, aangezien het met de pasen slecht weer wordt, heb ik maar eens bedacht dat ik dit best een keer af kan maken, dus ik ben vandaag vast begonnen
Haha oke Succes dan! Ons huis word verbouwd terwijl we een weekie in turkije zitten.. nieuwe vloer, keuken, muren worden gespoten, nieuw terras in de tuin en badkamerverbouwing.. (Wat zullen we op ons gemak zitten in turkije haha ) Was wel nodig, is voor eht eerst dat we wat aan ons huis doen in die 17 jaar dat we hier zitten.. Keukenkastjes vallen eruit, kieren in de vloer, hahaha..
sambagirl
Geplaatst: 30-03-10 21:58
Zoveel werkzaamheden in 1 week?? Hoop dat het allemaal af is als jullie terugkomen!
En als je je dan nog verveeld als je bij Jeannet bent geweest, heb ik hier ook nog wel wat te doen Sab! Heb het huishouden hier afgelopen week ernstig verwaarloosd, net wel al wat schade ingehaald, maar er is genoeg over......
En ik heb mijn winterjassen gewassen, vind dat het over moet zijn met de winter, ze gaan de kast in!
Oh ja, en heb leuk geshopd in een onlinepaardenwinkel, en zit nu heel hard te twijfelen of ik op verzenden zal drukken.......een vliegendeken voor Vien op het land, een nieuwe rijbroek voor mij, mijn favoriet, in de aanbieding, maar wel in het beige dan, gevaarlijke kleur.....en dan het tweede artikel uit een serie voor 1 euro, dus ook nog een ongevoerde regendeken voor Vien, want mijn 7 jaar oude is een beetje dood aan de sluitingen.....doen of niet? Die kleur beige doet me twijfelen, is natuurlijk in 1 dag vies....
Zooo Joyce, ik heb net alle foto's zitten bekijken. Wat zijn het er veel zeg! Leuk hoor. Er zitten echt leuke bij. Er is er 1 waar we stappen en daar zijn we zoooo moooi uitgericht, recht achter elkaar.
Keek nog even in het merkje van mijn rijbroek, en bleek een maat kleiner te zijn dan ik dacht, en die hadden ze nog in het donkerblauw, dus heb besteld.....