Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica24 schreef:WOW!!! Die Joyce is echt goed!! Ik vind hem echt leuk en wil hem ook aan!
1 per lesdag breiden we dan maar uit naar 2.
We kunnen het ook nog op een dekje borduren.Of een klein logootje en dan erbij zetten : exclusive member of the...
sambagirl schreef:Monica24 schreef:WOW!!! Die Joyce is echt goed!! Ik vind hem echt leuk en wil hem ook aan!
1 per lesdag breiden we dan maar uit naar 2.
We kunnen het ook nog op een dekje borduren.Of een klein logootje en dan erbij zetten : exclusive member of the...
en dat laten we Jorine een mooie paarse frontriem maken (dat deed Jorine toch of ben ik in de war) met zijn naam in Glitter letters!
Monica24 schreef:Ja, Sambagirl: Alleen maar Diehard-fans natuurlijk. Dus in ieder geval Mylene en Elise en Marcel, jij en ik. We moeten het wel een beetje exclusief houden (en niet meer dan 1 per lesdag...) En iedereen die een ander paard even leuk vind valt af (strenge regels, niets dan het beste voor Gup)
Voorwaarde is wel dat ze hem ook wel moeten kunnen rijden (dus geen taferelen als op de VA wedstrijd)
Eraf vallen en het paard de schuld geven, terwijl die er echt niks aan kon doen