roan was bij de krommenije ook gek op het snoep hokje. hij had trekdrop voor maar 5 cent zei hij. heeft er gelijk maar 20 genomen hahahaha,. heeft wel aanzijn vriendjes uitgedeeld zegt ie hahahaha
Vamiddag zijn Anke en ik naar de crematie van Gerie (Henk zijn vrouw) geweest. Was een mooie plechtigheid. Maar het blijft natuurlijk altijd triest.
_sandra
Geplaatst: 01-07-09 22:14
LIQUITA schreef:
Toch blijf ik het raar vinden dat wij heel vaak reclame hebben over chocolade (hier onder en boven op Bokt) Zou het door onze naam komen???
ga je bijna denken!
meelen
Geplaatst: 01-07-09 22:14
xan schreef:
Lekker weertje zeg. Veels te warm om te werken. Maar helaas...... Morgen hebben wij ons bedrijfsuitje. Buggy-rijden en daarna een BBQ. We hebben in ieder geval goed weer.
Hee, leuk. Veel plezier alvast.
meelen
Geplaatst: 01-07-09 22:15
_sandra schreef:
roan was bij de krommenije ook gek op het snoep hokje. hij had trekdrop voor maar 5 cent zei hij. heeft er gelijk maar 20 genomen hahahaha,. heeft wel aanzijn vriendjes uitgedeeld zegt ie hahahaha
Hihihi, wel lief.
meelen
Geplaatst: 01-07-09 22:16
LIQUITA schreef:
Toch blijf ik het raar vinden dat wij heel vaak reclame hebben over chocolade (hier onder en boven op Bokt) Zou het door onze naam komen???
Vraag het aan de MOD zou ik zeggen.
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-09 22:16
_sandra schreef:
LIQUITA schreef:
ga je bijna denken!
Dat moeten we dan maar bij part 6 testen...zetten we iets raars in de titel, hahahahaha.
meelen
Geplaatst: 01-07-09 22:17
xan schreef:
Vamiddag zijn Anke en ik naar de crematie van Gerie (Henk zijn vrouw) geweest. Was een mooie plechtigheid. Maar het blijft natuurlijk altijd triest.
Weer een hoofdstuk afgesloten, heb er onderweg (werk dus)wel aan gedacht.
heb de bonbons touwens allemaal op liquita, ben er wel blij mee, je blijft er mee doorgaan als ie vol is hahahah, voorlopig niet meer naar die winkel!!!!!!!hahahaha
hahahahaha, en dan raden wie met is, en wie zonder hahahahahah
xan
Geplaatst: 01-07-09 22:21
Ik heb ff snel een stukje teruggelezen. Maarruhhh heeft Ate er een ander paardje bijgekocht ???? Is dat al rond ????? (ik wil niet nog 16 blz lezen om het antwoord te vinden )
xan
Geplaatst: 01-07-09 22:22
_sandra schreef:
hahahahaha, en dan raden wie met is, en wie zonder hahahahahah
en wat voor reclames zullen we dan onderin krijgen
Ik heb ff snel een stukje teruggelezen. Maarruhhh heeft Ate er een ander paardje bijgekocht ???? Is dat al rond ????? (ik wil niet nog 16 blz lezen om het antwoord te vinden )