Melanie_B schreef:Voor me 2de proef was ik 8ste geworden! Net buiten de prijzen, maar ach..
wel goed!
Ga nu weer aan t werk
Hoeveel punten had je dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar wel lekker gereden ?
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Ja klopt, je kon het gister ook niet tegen me zeggen of ik ging alweer. Zullen vandaag ook nog wel traantjes zijn.
Het is allemaal confronterend met de vlaggen en diplomauitreiking, tja dat heb ik nu niet.
![]()
Voel me d'r ook echt poedersuiker over..
Had zo veel liever samen met jullie blij gewezen.
Mijn kop staat er nu ook echt ff niet naar. Ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop komt.. Je moet wel echt lekker gaan genieten van je vakantie hoor Janiee

claudiaaB schreef:Woow Noor ik lees net je verhaal![]()
Wat naar zeg om dat mee te maken ! dat je maatje, waar je zoveel vertrouwen van heb gewonnen, over het hek heen "valt"! Echt vreselijk![]()
Hopelijk komt alles goed en heeft het niet te veel schade in het vertrouwen gegeven..
Wel super tof dat je op de 3jarige mocht springen ! Jammer dat het zo is afgelopen, maar het is wel een soort van eer dat je erop mocht !
lief van de eigenaren dat ze hem gekocht hebben zodat hij niet naar de slacht gaat. Jammer dat ze nu toch een keuze moeten maken
Sterkte met je rug
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
. 
Jane_ schreef:Jaa, maar jij kan er niks aan doen
Jij bent lekker geslaagd en ik ben super blij voor je!
Ik heb gewoon heel erg gemixte gevoelens, ik voel me nu vooral leeg en somber.
En probeer het allemaal maar goed te praten en van ja het is geen schande, maar zo voelt et wel.
Gezakt...
Ik ben gewoon leeg en ik moet er zelf doorheen.
Jij moet feestvieren! Dat is een bevel!
JIJ bent wel geslaagd en dat is super, snap dat het moeilijk is.
Ik ga zeker proberen te genieten, maar nu is alles gewoon moeilijk en zwaar.
Ik zit nu weer te huilen, het is echt heel erg.
Ben gewoon leeg, heb geen honger en ben somber.
Ik ben zo niet.
Ik denk heel veel van 'waar doe ik het nog voor gvd' en dat is zo lastig..
Ik zal mezelf tijdje niet zijn..

Moet je je voorstellen wat een mooie punten jullie in de toekomst gaan halen! Pebbs schreef:Waarom zet je in je onderschrift b+ 1
met die smilie erachter ... maakt toch niet uit dat je maar 1 punt hebt, vind dat je wel eens moet zeggen dat je tevreden bent en niet gelijk 3 winspunten heb gereden..
jullie hebben toch je best gedaan, volgende keer beter
het begin is er iig !
moet om 9 uur beginnen!
.