nou............. net liep opa'tje op het land sprong over het half los hangende draad naar het andere land, ging uitgebreid liggen rollen en rende in volle galop weer de andere kant op..
Hij loopt nog niet echt lekker maar wel al weer beter dan gisteren
Wie oh Wie weet waar Sj die strobezems koopt! Ben echt al de hele tijd opzoek maar al die bezems zijn veel slapper1 En heb binnenkort stalwacht en ga niet met zo'n lompe bezem alles doen!
JoNew
Geplaatst: 30-03-09 14:50
haha ik ben net bezig met stal voor bezems.. Die willen wat anders want deze slijten te veel. Wij verkopen ze helaas niet belin, maar wel andere eventueel. Moet je even op onze website http://www.trip-co.nl kijken en gootbezem of railbezem intypen. Heb de pvc vulling liggen momenteel, die natuur komt van de week binnen waarschijnlijk.. Maar pvc slijt als t goed is minder.
Oh ja zulke zijn ook wel fijn, in ieder geval een bezem dat je van links naar rechts kan schuiven een niet alleen duwen of trekken als je snapt wat ik bedoel. Vind slijten niet zo erg, ik gebruik ze niet zo heel veel, maar kan me voor stal wel indenken idd
Talida
Geplaatst: 30-03-09 14:56
Die heb je toch ook dat ze schuin lopen? Kan je mooi tussen de hoekjes vegen enzo
Haha ja ik stond er ook van te kijken! Alle bakken waren bezet, dus ik dacht we stappen wel aan de hand in, in de longgeerring. Maar mevrouw had de stapknop gevonden dus kon haar gewoon aan de longe laten instappen! Heb 10 min gestapt, toen 10 gedraaft en daarna weer 10 gestapt .