Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:is dit wat,? we lijken wel schatjes, maar we zijn nog erger als ratjes hahahaha

_sandra schreef:gezellig meelen, zijn we eindelijk een keer samen on-line
meelen schreef:_sandra schreef:gezellig meelen, zijn we eindelijk een keer samen on-line
Ja gezellie hé, komt nooit voor.

meelen schreef:Soms gaat het snel, en soms word er bijna niks gezegd.
Maar de laatste week schiet het weer lekker op geloof ik.
(we moeten van de afgelopen keer nog wat bikken met z'n allen geloof ik)

_sandra schreef:hoi xan, ik ben ff een paar dagen onzettend druk geweest. lees ik net in ene wat je allemaal aan het regelen bent geweest voor mijn out fit. super zeg!!!!! is het al gelukt met het strijk papier, of moet ik morgen nog op zoek. hoorde van iemand dat de hema het evt. wel zal hebben.
laat het me maar ff weten. maskertje heb ik nog van zorro pak van roan, dus dat is geregeld. gaan we zondag in tenu oefenen, of houden we het nog helemaal geheim voor iedereen? is natuurlijk wel leuker als nog niemand ons gezien heeft!
ik hoor het wel van grote smurf hihi.
die is tenslotte de GROOTE smurf!!!!!!!!!!!!!!
tot zondag allemaal!

LIQUITA schreef:Ik doe zondag alleen m'n smurfencap op, om even te kijken of het blijft zitten.
Ik kreeg een krabbel op Hyves van de Jury (= Tonya) en ze is omkoopbaar.

_sandra schreef:is dit wat,?
we lijken wel schatjes, maar we zijn nog erger als ratjes hahahaha

_sandra schreef:meelen schreef:Soms gaat het snel, en soms word er bijna niks gezegd.
Maar de laatste week schiet het weer lekker op geloof ik.
(we moeten van de afgelopen keer nog wat bikken met z'n allen geloof ik)
ja, daar hoorde ik nog niet bij. dus opschieten, dan kan ik ook een x mee!!!!!!!!!

Yinari schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, volgens mij is een 1 combinatie de ruiter en het paard. Dan rijden wij met 8 combinaties.....toch
Zou wel achterlijk zijn als jullie 80 euro moeten betalen om tien minuten met zijn alleen in de bak te rijden

ATE schreef:Dat klinkt goed...gelukkig!zit nu ff bij mijn ouders te bokken hahahahahha mijn pa is weer thuis zou eerst 3 weken blijven in ziekenhuis maar kreeg een andere dokter die dat niet nodig vond het gaat trouwens wel redelijk met hem

meelen schreef:Bleeeeeeeeh tapas. Ik sla een rondje over.