Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oliefjuh

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:24

Ja het is hier echt te stil!

Moeten we toch echt wat aan doen.

Ik heb vandaag lekker Otje gereden. Ze gaat wel fijn, alleen in het begin is ze telkens heel erg stijf. Lekker rustig weekje was dit verder :) .

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:53

Bonny,
ik ga toch niet naar ermelo.. Er is op stal een sport paarden veiling..

Kom je nog bij Beukers starten binnenkort? het gaat nu weer naar buiten, dus kunnen dan wel wat afspreken?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:39

6 juni start ik bij beukers sgw.. jammer dat je niet komt

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:30

Doen we dan afspreken?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:46

Nathalie sterkte met het verlies van je paardje!

Pfff.. een hele week niet hier gekeken en hoef bijna niks bij te lezen.. wat een schande!
Maaike dr toetsenbord is nog steeds stuk denk?

Ik heb dus een weekje kamp gehad, 35 kids, best veel! Maar was weer een gezellige drukte. De meiden lagen ook elke avond als ik kwam al te slapen, zaten best veel kleintjes tussen.
Dus lekker vandaag en morgen vrij, nu beetje aan het relaxen en bijkomen.. beetje opruimen, wassen enzo..
Toch wel gek dat ik nu geen paard heb om me druk over te maken, eerst had ik Zenith en die is weg en Wonderful is ook weer terug....

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 14:55

Nathalie, veel sterkte!!

Ja mijn toetsenbord en internet is stuk. Ga nieuwe computer kopen maar heb nooit tijd, het is zooo druk laatste tijd. Ben echt helemaal kapot, mn vrije dagen zitten bijna nog voller dan mn werkdagen als je daar tegenwoordig nog verschil in kunt zien. Het is allemaal wel heel leuk hoor maar wel echt teveel op t moment maargoed..
Met Vive is het heel goed, begint echt fijn te lopen met momenten. Bijna niet meer te herkennen.

Heb volgende week wedstrijd met Arencio bij de 5jarigen en met Wendeline een gewone proef. Ben benieuwd, met Wendie ben ik nog nooit gestart en van Rens is het de eerste van het seizoen weer.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:52

http://www.youtube.com/watch?v=_DrDlqhN-uc filmpje van 1e parcour. Krimpie in ermelo vandaag... 1e in 1e parcour, 3e in 2e parcour finale ook 3e. had een stop door scheef aanrijden van mij in finale. Ging op tijd dus ook wel wat risico genomen.

dressuur 178 en 183, dik tevreden ze liep super fijn en raar jury commentaar, klopte 1 ding goed van, rest vrij vaag. voor al me draf onderdelen 7 en 6 en dan voor de draf een 5? voor alles een 6 of 7 en dan effect van de hulpen een 5?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 14:15

Netjes gereden! Ziet er uit alsof je hem makkelijk rond kunt sturen. Vooral leuk van de gene die filmt; kom kom kom kom kom! Had ik ook altijd als ik mee was op concours, stond ik altijd het hele parcours mee te beleven aan de kant!
Wel beetje vreemd gejureerd ja.. Maar wel netjes van je punten!

Ik ben druk aan het opruimen, wassen enzo.. maar kheb t nu even gehad.. Net even Anjo dr hond uit wezen laten en verder lekker thuis bezig..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:14

Waarom is Wonderful weer terug? Het ging toch wel lekker met hem?

Leuk filmpje :) !

Heb je ook nog foto's van Vive maaik?

Ot loopt inmiddels weer helemaal goed, maar eergisteren heeft ze op één of andere manier haar waterbak er af getrapt. Gevolg: 2 overstroomde stallen en een heel dik been.

Gelukkig was het vandaag alweer flink afgezakt en loopt ze niet kreupel ofzoiets, dus ik pak 'm sowieso snel weer op.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:16

Gaat lekker Manon! :P Waterwak eraf trappen is toch ook best knap!
Wyoming wordt geleast per 1 juni :( Weer een paardje minder... Nou hopen dat Una snel weer goed loopt, want dan ga ik daar mn proefjes maar weer op rijden!

Nu snel maar weer verder met mn POP-stage met de sterkte-zwakte analyse (SWOT-analyse dus eigenlijk...)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:39

Zo.. hier ben ik dan vanuit t ziekenhuis..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:54

Fioon hoe gaat t met je?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:04

Ja, Fioon! Waarom lig je in het ziekenhuis? Toch niets ernstigs hoop ik?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:12

ivm mijn aanrijding bijna een jaar terug manon.. wat niet overgaat.. wat constant pijn blijft doen.. daardoor zit ik nu aan een infuus met medicatie.. krijg er nu 2 tegelijk weet alleen niet meer welke... dit is eigenlijk de laatste optie wat we proberen....

Ben benieuwd..

@ Aniek.. voel me best raar.. infuus was eerste x niet goed geprikt.. en nu wel maar mn hand voelt niet prettig, als dat aanhoudt dan moet ik t melden.. En ben licht in mn hoofd.. ik moet ook goed drinken werd er gezegd... maar dan ist alleen maar water! ga wel afvallen deze week geloof ik, haha!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:57

Fiona, is het om te genezen of om te weten te komen wat het is? Maar als dit dus niet aanslaat, dan blijf je altijd die pijn houden?
Lijkt me heel vervelend en taai om in het ziekenhuis te moeten liggen! Sterkte in ieder geval deze week! Heb je internet op je kamer of moet je daarvoor naar een andere ruimte? En mag je uberhaupt je bed uit of niet?
En mag je alleen eten en drinken wat zij je geven, of mag je je ouders ook vragen om ander eten en drinken mee te nemen?
(Sorry, veel vragen.. :D Ben wel nieuwsgierig.... )

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:12

memerel schreef:
Fiona, is het om te genezen of om te weten te komen wat het is? Maar als dit dus niet aanslaat, dan blijf je altijd die pijn houden?Het is om het te verminderen/genezen ja.. Als het niet aanslaat dan zou ik t niet weten.. dit is eigenlijk wel de laatste optie..
Lijkt me heel vervelend en taai om in het ziekenhuis te moeten liggen! Sterkte in ieder geval deze week! Heb je internet op je kamer of moet je daarvoor naar een andere ruimte? En mag je uberhaupt je bed uit of niet?Het is ook best irritant..Momenteel krijgt iedereen bezoek, mijn vriend komt na zijn werk pas :) Ik heb internet hier op mijn eigen kamer.. naja ik lig nog met 3 andere. heb een dongol? via mn vader gekregen!
En verders mag ik mijn kamer wel uit! Mag rond hupsen alst goed is.. maar zit momenteel op de acute opname en misschien deze week naar een andere.. dus ben benieuwd...

En mag je alleen eten en drinken wat zij je geven, of mag je je ouders ook vragen om ander eten en drinken mee te nemen? Ik heb daar niks over gehoord.. dus heb wel net al aan mijn vriend gevraagd of die misschien een koekje wou meenemen of iets dergelijks.. :p
(Sorry, veel vragen.. :D Ben wel nieuwsgierig.... )

Geeft niet hoor al die vragen! haha ik ga mij toch stierlijk vervelen.. haha !

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:30

Fioontje! Fijn dat je een beetje kan internetten :) Echt balen deze week denk! Ik hoop dat je een beetje verwend wordt door iedereen daar ;) Urs liep vandaag heerlijk! Ik zal je de rest van de week op de hoogte houden hoe het gaat! :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:36

Joyce, heb je je mailbox nog geleegd? Dan zal ik nl morgen weer proberen om de foto's te sturen! :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:01

Beterschap Fioon! Ik hoop dat ze wat kunnen vinden bij je en het kunnen verhelpen!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:45

Merel, mijn mailbox zit nog maar 10 % ofzo vol, dus hij zou het moeten ontvangen! Maar ik had je ook een ander mailadres gestuurd, zou je het anders op die willen proberen?

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:54

Haha met die krijg ik welgeteld 1 of 2 foto's in de bijlage...
Maar ik probeer het vanmiddag nog wel weer een keer anders! En anders zet ik ze wel op zo'n album en dan moet je maar zeggen welke je orgineel wilt hebben en dan stuur ik je die wel... (als het dan wel lukt!)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:40

Kan het dan niet zo zijn dat die foto's gewoon te groot formaat hebben om er meerdere tegelijk te sturen ofzo? Die andere mailbox is namelijk echt leeg :P

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:44

thnx Joyce en Manon! Mijn dosis van 1 medicatie is wat verhoogd, dus ben benieuwd. Ben niet echt lekker omdat ik mn eigen medicatie nog gebruikt hebt om te gaan slapen.

Mis mn paardje wel hoor Joyce! Die appels zijn al zacht merkte ik zondag.. Krijg je dr makkelijk te pakken int land ? :D

En merel jij antwoord op je vragen gekregen? haha :)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:55

Ben de zachtste appels ook eerst aan het opmaken Fioon ;) Zal morgen even kijken of ze niet gaan schimmelen :) Ik heb haar tot nu toe nog makkelijk kunnen pakken!
Kan dat geen kwaad dan als je twee verschillende soorten medicijnen door elkaar gebruikt? Had mijn oma ook per ongeluk gekregen, toen was ze uit bed gegaan en gaan lopen, terwijl ze dat helemaal niet meer kan :O

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:59

woooow oke :P
ik zou het niet weten.. voor de nacht dan 3 door elkaar.. probeer t vanavond zonder.

Ik ga zo naar een andere afdeling! 149 interne afdeling, ben benieuwd..