Moeten we toch echt wat aan doen.
Ik heb vandaag lekker Otje gereden. Ze gaat wel fijn, alleen in het begin is ze telkens heel erg stijf. Lekker rustig weekje was dit verder
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

!
Waterwak eraf trappen is toch ook best knap!
Weer een paardje minder... Nou hopen dat Una snel weer goed loopt, want dan ga ik daar mn proefjes maar weer op rijden! 
Ben wel nieuwsgierig.... ) memerel schreef:Fiona, is het om te genezen of om te weten te komen wat het is? Maar als dit dus niet aanslaat, dan blijf je altijd die pijn houden?Het is om het te verminderen/genezen ja.. Als het niet aanslaat dan zou ik t niet weten.. dit is eigenlijk wel de laatste optie..
Lijkt me heel vervelend en taai om in het ziekenhuis te moeten liggen! Sterkte in ieder geval deze week! Heb je internet op je kamer of moet je daarvoor naar een andere ruimte? En mag je uberhaupt je bed uit of niet?Het is ook best irritant..Momenteel krijgt iedereen bezoek, mijn vriend komt na zijn werk pasIk heb internet hier op mijn eigen kamer.. naja ik lig nog met 3 andere. heb een dongol? via mn vader gekregen!
En verders mag ik mijn kamer wel uit! Mag rond hupsen alst goed is.. maar zit momenteel op de acute opname en misschien deze week naar een andere.. dus ben benieuwd...
En mag je alleen eten en drinken wat zij je geven, of mag je je ouders ook vragen om ander eten en drinken mee te nemen? Ik heb daar niks over gehoord.. dus heb wel net al aan mijn vriend gevraagd of die misschien een koekje wou meenemen of iets dergelijks.. :p
(Sorry, veel vragen..Ben wel nieuwsgierig.... )
Echt balen deze week denk! Ik hoop dat je een beetje verwend wordt door iedereen daar
Urs liep vandaag heerlijk! Ik zal je de rest van de week op de hoogte houden hoe het gaat!

Zal morgen even kijken of ze niet gaan schimmelen
Ik heb haar tot nu toe nog makkelijk kunnen pakken!