Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(vond Irene ook goed
)Collega schreef:Weet je nog dat ik laatst vroeg om een foto van je paard? Die Evita leek me wel voer voor een goed verhaal, dus vroeg ik me af of je het leuk zou vinden om een klein interviewtje te doen, die dan in de TOM Spotlight (intern magazine van mn werk) zou komen. Dus of je mij kan vertellen waarom Evita het gaafste, coolste en beste 'huisdier' in de hele wereld is! Laat maar weten of je het een idee vindt en zo ja, wanneer je daar tijd voor zou hebben.

sybje schreef:K.u.t poedersuiker
Vanmiddag lekker rijden
en met doxje ook
hoe is het bij jullie ..??
Ik weet alleen nog niet of ik er zelf op wil of hem wil laten losspringen

alleen als het regent niet want ze de deken die ze om heeft is niet waterdicht 

vaag.... denk dat ze haat liefde verhouding hebben
spettertjuh schreef:Anoush...... Als je 's middags gaat vrij springen vind ik het wel leuk om met Blando mee te doen......... misschien kan hij nog wat van Kootje leren.........
1.10 of 1.20m ofzo??) hihi, dat zal ik maar niet proberen als ik erop zit
Binar schreef:spettertjuh schreef:Anoush...... Als je 's middags gaat vrij springen vind ik het wel leuk om met Blando mee te doen......... misschien kan hij nog wat van Kootje leren.........
Ik wil Ko niet samen met een ander laten springen, dat hebben Aman en ik pas met Ko en Joepie gedaan en dat was doodeng. Sprongen vrij dicht achter elkaar of de 1 linksom en de ander rechtsom![]()
Een laag sprongetje zou wel kunnen, maar met het hogere werk dan heb ik Ko liever alleen in het bakkie![]()
Ben benieuwd of Ko'tje zijn laatste record kan verbreken (hoogste sprong was hoogte van de paddockomheining1.10 of 1.20m ofzo??) hihi, dat zal ik maar niet proberen als ik erop zit