Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xnien_

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:10

hee

willen jullie weten hoe het gaat met die pony's die naar de manege purmerbos zijn gegaan ?

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:39

Gefeliciteerd Laura! Dat verdient een feestje! Geniet ervan.

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 08:09

Hoe komt het toch dat het hier zo rustig is geworden? Heeft iemand een leuk onderwerp om te vertellen?

Ik heb vandaag weer les. Ik hoop dat het droog blijft. En ik hoop dat de naakt zwemmende kabouters niet meer komen kijken naast de bak. Anders lopen we weer zo scheef door de bak heen als vorige week... :+

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:36

Gefeliciteerd Laura!

Ja, we willen wel weten hoe het met die pony's is! Jij weet meer dus? :)

Het is idd rustig hier ;) Ben ook al tijdje niet geweest :P Hoe is het met iedereen? Met mij goed, heerlijk paardgereden deze week en goed commentaar gehad op mn scriptie :D En vertrek dinsdag voor 3 weken naar Amerika :D

Veel plezier met les Margo!!

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 08:47

Nou wilden Rianne en ik je net vragen dinsdag mee te gaan op buitenrit, Lydia. Maar dat gaat dus niet lukken zie ik wel. Wat ga je doen in Amerika? Vakantie? En fijn dat je goeie reacties had op je scriptie...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:42

Haha.. nee lukt idd niet ;) Maar door de weeks lukt me sowieso niet, zit met werk enz dus kan niet even op en neer naar lwd :) Maar ik ga op vakantie met vriendinnetje, heb er echt zin in! We gaan eerst naar New York en dan naar North Carolina :D

Wat hebben jullie allemaal voor vakantieplannen??

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:35

Dat klinkt super gaaf. Wat een onderneming. Heel veel plezier!

Wij gaan in september weer naar Tsjechie. Een lekkere goedkope vakantie houden. We hebben wel even genoeg centjes uitgegeven. En de rest?

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:20

Wij gaan 2 weken naar Spanje Malgrat de mar. We wilden eerst langer maar ja, net een huis gekocht! En moeten daardoor ook een beetje rustig aan gaan doen.

Ingrid (eigenaresse van de Tschoggleberg) komt vandaag langs. Even bij Akino kijken. Leuk! In de zomer ben ik een weekje op de Tschogglberg te vinden ivm. de ruiterkampen. Ook leuk!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:22

Heerlijk een lekker goedkope vakantie toch :D Spanje is ook leuk, maar raad dus aan gewoon lekker met de trein naar Barcelona te gaan mocht je dat willen ;)

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:15

haha ja dat kan ik begrijpen. Maar waren de vorige keer toen we in salou zaten al naar barcelona geweest dus gaan dit keer niet weer denk ik. jij alvast hee l veel plezier komende 2 weken!

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:27

Wat grappig Laura, doe Ingrid maar de groeten. Ik ga vanmiddag naar stal. Misschien zie ik haar ook nog. En leuk dat je gaat helpen bij de kampen. Ik had mijn hulp voor een paar extra handjes ook al aangeboden. Dus ik zie je vast wel dan. Of ik nou help, of met Jutta aan de slag ga...

Spanje klinkt ook lekker. Lekker warm

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:58

Ik hoop deze zomer toch ook wel een paar keer nog eventjes naar Ameland te gaan... helaas geen tijd om echt 5 weken te gaan, maar wellicht af en toe een weekendje zou wel leuk zijn :D

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:39

Dat is inderdaad erg leuk. En Ineke vind dat ook wel leuk denk ik. Ben je alweer zo mobiel dat je weer kunt werken op Ameland dan? Ik heb al een tijdje geen contact gehad met Ameland. Hoe is het daar? Weet jij er iets van?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:48

Ik doe gewoon alles weer ;) Ben wat sneller moe en stijf in de rug, maar op zich is het dan ook niet zo erg dat ik maar paar daagjes ga :) Heb laatste tijd ook niet veel contact gehad met Ameland, in de wintermaanden is dat altijd wat minder :) Maar had wel al gezegd dat ik deze zomer langskom en verder vernam ik dat alles nog goed ging :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:16

Lydia, veel plezier vanaf morgen! Lekker naar Amerika, daar wil ik ook nog wel eens heen :)

Ik ga 6 dagen naar Dublin op vakantie :D Zo'n zin in :)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:34

Tis ook mijn eerste keer, hebber zinn innn! :D Ierland is ook zoooo gaaf! Zou ik wel weer heen willen :) Met wie ga je Rianne?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:35

Ik ga met mn zusje en 2 vrienden :) Gezellig in een appartement, zelf koken enz. Hoewel ik denk dat we regelmatig in de pub zullen blijven eten :P
Wel jammer dat het snel al zo duur is, zeker als je ook nog uitgebreid wil eten, shoppen, uit gaan enz. Maar als het leuk is kunnen we altijd nog een keertje gaan :P

Hoe laat moet je vliegen Lydia?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:37

Leuk!! Tja vakantie is altijd duur ;)

Morgen 11 uur sochtends vliegen, dus ga nu naar bed!! :P Doeidoei

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:47

Vliegse Lydia... Heel veel plezier!

Dublin is ook gaaf. Ben ik ook geweest. De pubs zijn erg leuk... Vooral wanneer er live muziek wordt gemaakt. Er hangt dan zo'n lekker sfeertje. En de cider is het lekkerrrrrssssst. Ik begin nu alweer te watertanden. Alleen niet zo heel goedkoop land inderdaad. Als je goedkoop op vakantie wilt, zul je naar Tsjechie moeten gaan. Wij gingen daar voor 30 euro voor 2 personen uit eten, voor- hoofd- en nagerecht en drinken. En dan zaten we bij nog 1 van de duurdere restaurantjes... Wie weet een tip voor volgend jaar...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:56

Ja! Zoals ik gister al zei, Tsjechie lijkt me ook erg gaaf. Misschien volgend jaar, tussen het studeren door een goedkope vakantie is wel een slim plan :P

Ik heb trouwens helemaal geen spierpijn, alleen zere billen :P Was wel heerlijk gister :D Chap is een scheetje :D

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:51

Wat hebben jullie allemaal leuke vakantieplannen! Moet volgend jaar toch ook echt maar eens iemand strikken om mee op vakantie te gaan. Ik ga naar Balkonie, lekker luieren in de zon :P (hoop ik dan)

Rianne kan trouwens vet mooie foto's maken, ander achtergrondje er achter en hij kan zo in de Penny:
Afbeelding

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 07:08

Ik ga 2 juli Italie :)

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:34

Balkonie... Italie... Jemig dat klinkt zonnig allemaal.

Geen spierpijn Rianne. Dat doe je goed. We hebben toch best hard gecrosst... Laura was helemaal blij om te horen dat het allemaal zo goed was gegaan. En ik vond jullie een leuk duo. Jij en Chap hadden duidelijk een klik... Morgen ga ik de rit dunnetjes over doen met Andre...

Is inderdaad een penny-plaatje Judith. Ik moest even goed kijken welk paard het was, ik had niet direct de statige grote Zen verwacht in deze wildebras met de wild vladderende manen. Super mooie foto, en mooi paard!

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:57

Lied schreef:
Gefeliciteerd Laura!

Ja, we willen wel weten hoe het met die pony's is! Jij weet meer dus? :)

Het is idd rustig hier ;) Ben ook al tijdje niet geweest :P Hoe is het met iedereen? Met mij goed, heerlijk paardgereden deze week en goed commentaar gehad op mn scriptie :D En vertrek dinsdag voor 3 weken naar Amerika :D

Veel plezier met les Margo!!

Hallo

Met de pony's gaat het best goed

Jolly jumper is gewoon super lief en daar is het gewoon super goed mee hij voel ze eigen wel thuis
Jumbo die houd van grappen maken maar die krijg lkker veel aandacht :) en daar gaat het ook goed mee
Bobbo die is een chagerijn in stal maar voor de rest gaat het goed met hem
Misty is nu helaas kreupel ze staat er nog wel maar dan aan de andere kant van de manege waar ze rust krijgt :)
Willy dat is voor de meeste kinderen een lieflings pony en onder het rijden gaat het goed :D ze loop ook aan te teugel en al :D
Teddy staat er helaas niet meer :(

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:58

Willen jullie foto's zien hoe ze er nu uit zien of niet ?