Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben ook al tijdje niet geweest
Hoe is het met iedereen? Met mij goed, heerlijk paardgereden deze week en goed commentaar gehad op mn scriptie
En vertrek dinsdag voor 3 weken naar Amerika
Maar door de weeks lukt me sowieso niet, zit met werk enz dus kan niet even op en neer naar lwd
Maar ik ga op vakantie met vriendinnetje, heb er echt zin in! We gaan eerst naar New York en dan naar North Carolina
Spanje is ook leuk, maar raad dus aan gewoon lekker met de trein naar Barcelona te gaan mocht je dat willen
Ben wat sneller moe en stijf in de rug, maar op zich is het dan ook niet zo erg dat ik maar paar daagjes ga
Heb laatste tijd ook niet veel contact gehad met Ameland, in de wintermaanden is dat altijd wat minder
Maar had wel al gezegd dat ik deze zomer langskom en verder vernam ik dat alles nog goed ging

Zo'n zin in
Ierland is ook zoooo gaaf! Zou ik wel weer heen willen
Met wie ga je Rianne?
Gezellig in een appartement, zelf koken enz. Hoewel ik denk dat we regelmatig in de pub zullen blijven eten 

Doeidoei
Was wel heerlijk gister
Chap is een scheetje
Lied schreef:Gefeliciteerd Laura!
Ja, we willen wel weten hoe het met die pony's is! Jij weet meer dus?
Het is idd rustig hierBen ook al tijdje niet geweest
Hoe is het met iedereen? Met mij goed, heerlijk paardgereden deze week en goed commentaar gehad op mn scriptie
En vertrek dinsdag voor 3 weken naar Amerika
![]()
Veel plezier met les Margo!!
en daar gaat het ook goed mee
ze loop ook aan te teugel en al