Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) is al bijna net zo groot als Jiggy Cassidy schreef:Ik kreeg gisteren de mogelijkheid om er even een paar daagjes tussenuit te gaan, maar we blijven in Nederland. Zal me goed doen. Dus de aankomende dagen zullen jullie me niet op stal zien.
Hoe was je weekend Belgie, [***]?

De buren kwamen niet meer in hun huis dus moest ik me door een piepklein raampje wurmen om de deur van binnenuit open te doen. Dus mocht het nou niets worden met mij kan ik nog altijd inbreker worden
Haha we moeten voor de gein eens alle stambomen van alle paarden op stal naast elkaar leggen. Word erg grappig denk ik 

) haten me, ik had Whis in de roundpen gezet en was Stace gaan rijden in de binnenbak, toen ik in de binnenbak was begon 't opeens te hozen...
Dus toen ik terug kwam werd ik door 2 paarden heel chago aangekeken, Whis maar gauw binnen gezet en toen waren ze weer tevree...
Miss_Montana schreef:Och jeetje, ik heb weer eens in een topic gereageerd. Wist je al dat je volgens een aantal mensen hier op bokt een dierenmishandelaar bent als je staartzakken gebruikt?

Die arme poownies, wist je niet dat ze dan smelten? Haha ik had die koppen wel willen zien. Ik zag het idd al een beetje aan Whis d'r vacht dat ze niet helemaal droog was gebleven gisteren. Maar thanx voor het buitenzetten hoor!

Die mensen zouden idd eens op stal moeten komen om al die lange vlechten en felgekleurde staartzakken te bewonderen! Moet altijd wel lachen als er klassieke ruiters op stal komen, laatst waren er ook een paar meiden die niet konden stoppen met kijken naar de staartzak van Whis! Naar mijn mening durven westernruiters zich toch over het algemeen wat meer te onderscheiden door gewoon lekker op te vallen
Nog iets leuks aan de westernwereld!
)
)
) 
Voor je het weet ben je de nieuwe dierenbeul van Twente hier
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, denk ook niet dat Whis ongelukkig is dus voorlopig zit het wel goed geloof ik 
Ze maakt écht prachtige foto's! 
). Ik rij met een bitje en een boomzadel, ze krijgt dekens op en staat niet 24/7 buiten, ze is met 2,5 zadelmak gemaakt en toen ze ruim 3 was moest ze nog echt wat doen ook. Ze heeft slidingplates en ik rij d'r met beenbeschermers, en alsof ik als baas nog niet slecht genoeg ben: ze krijgt biks, hooi en gras te eten... Niks geen natuurlijke kruidenmelangezooi.
Whis krijgt wel natuurlijke kruidenmelangezooi!
Knap gedaan hoor

) en ze krijgt biks! Je bent minstens net zo slecht als ik. 
, ben niet zo into OS, maar wel knap dat 'we' goud hebben
, met 't landending waren we toch tweede? Miss_Montana schreef:Haha ohja dat was het!!! GeweldigDie mensen zouden idd eens op stal moeten komen om al die lange vlechten en felgekleurde staartzakken te bewonderen! Moet altijd wel lachen als er klassieke ruiters op stal komen, laatst waren er ook een paar meiden die niet konden stoppen met kijken naar de staartzak van Whis! Naar mijn mening durven westernruiters zich toch over het algemeen wat meer te onderscheiden door gewoon lekker op te vallen
Nog iets leuks aan de westernwereld!
Jus_dOrange schreef:*Kuch* Whis staat niet op een kruidenwei met waterpoel (oke momenteel heb je wel een poeltje) en ze krijgt biks! Je bent minstens net zo slecht als ik.
Nu voel ik me echt slecht... 

Natas schreef:Ja, ik krijg er ook hoofdpijn van.
Jiggy is de moeder van Chex, en Chex is de vader van Foxy, dus is Jiggy de overgrootmoeder van Roxy en de oma van Foxy en dus is het nieuwe veulen van Jiggy de oom (het is een hengstje toch?) van Foxy en de oudoom van Roxy. Ofzoiets![]()
![]()
En dan is Stace en Lady dus ook de tante van Roxy

Ook nichtje van Lady dan, volgens mij... Ingewikkeld hoor. 
Jeutje jij bent echt slecht...