Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:22

Staan die twee andere kleintjes nu ook tussen de merries met veulens?

Ik kreeg gisteren de mogelijkheid om er even een paar daagjes tussenuit te gaan, maar we blijven in Nederland. Zal me goed doen. Dus de aankomende dagen zullen jullie me niet op stal zien.
Hoe was je weekend Belgie, Beau?

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:53

Dat weet ik niet, heb ik niet op gelet, maar ik denk het niet.

Roxy is echt klein vergeleken met die andere veulens joh. Die van Jiggy (de oudoom van Roxy Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Gestoord ) is al bijna net zo groot als Jiggy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:58

Cassidy schreef:
Ik kreeg gisteren de mogelijkheid om er even een paar daagjes tussenuit te gaan, maar we blijven in Nederland. Zal me goed doen. Dus de aankomende dagen zullen jullie me niet op stal zien.
Hoe was je weekend Belgie, [***]?

Wat lekker joh! Waar ga je heen? Geniet maar lekker van die paar daagjes, heerlijk om er even zo tussenuit te zijn. De paarden zijn toch in goede handen *LOL*

Het weekend weg was heerlijk, geweldig weer gehad! En ik heb weer wat ervaring als inbreker opgedaan Vork De buren kwamen niet meer in hun huis dus moest ik me door een piepklein raampje wurmen om de deur van binnenuit open te doen. Dus mocht het nou niets worden met mij kan ik nog altijd inbreker worden Huilen van het lachen

Haha die familiebanden tussen de paarden op stal zijn idd apart he? Suus en ik hebben er ook wel eens aandacht aan besteed... Alleen kregen we toen hoofdpijn Clown

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:40

Ja, ik krijg er ook hoofdpijn van.

Jiggy is de moeder van Chex, en Chex is de vader van Foxy, dus is Jiggy de overgrootmoeder van Roxy en de oma van Foxy en dus is het nieuwe veulen van Jiggy de oom (het is een hengstje toch?) van Foxy en de oudoom van Roxy. Ofzoiets Verward Verward

En dan is Stace en Lady dus ook de tante van Roxy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:44

Eehm tja, ik geloof het wel Eva! ROFL Haha we moeten voor de gein eens alle stambomen van alle paarden op stal naast elkaar leggen. Word erg grappig denk ik Clown

Och jeetje, ik heb weer eens in een topic gereageerd. Wist je al dat je volgens een aantal mensen hier op bokt een dierenmishandelaar bent als je staartzakken gebruikt? Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:25

*Leest post van Eva*

*Raakt verward*

Huilen van het lachen

Ohja, Whis en Nis ( Clown ) haten me, ik had Whis in de roundpen gezet en was Stace gaan rijden in de binnenbak, toen ik in de binnenbak was begon 't opeens te hozen... Nagelbijten / Gniffelen Dus toen ik terug kwam werd ik door 2 paarden heel chago aangekeken, Whis maar gauw binnen gezet en toen waren ze weer tevree... Huilen van het lachen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 06:10

Miss_Montana schreef:
Och jeetje, ik heb weer eens in een topic gereageerd. Wist je al dat je volgens een aantal mensen hier op bokt een dierenmishandelaar bent als je staartzakken gebruikt? Huilen van het lachen

dat meen je niet, ik ga even zoeken....

Goeiemorgen trouwens.... Doei!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:27

Gaaaap Gaaaap Slapen

Jeetje, wat zijn jullie allemaal laat wakker.... Haha! Haha! Knipoog

Ik doe trouwens zomers ook nooit een staartzak in, omdat ik vind dat ze wel de vliegen weg moeten kunnen meppen, en met zo'n vlecht in je staart voelt dat toch minder fijn.

Maar zodra ze weer een deken omheeft komen de staartzakken ook weer uit de kast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:47

Haha dat is het voordeel van half 10 beginnen! Lekker uitslapen Dromen
Idd dat zei ik ook, in de zomer is een losse staart prettiger ivm de vliegen. Maar zij begonnen over staartzakken in het algemeen, het is een domme typisch Amerikaanse uitvinding ofzo ROFL

Oooh Suus Clown Die arme poownies, wist je niet dat ze dan smelten? Haha ik had die koppen wel willen zien. Ik zag het idd al een beetje aan Whis d'r vacht dat ze niet helemaal droog was gebleven gisteren. Maar thanx voor het buitenzetten hoor! *LOL*

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:57

Ja, dom amerikaans mylittlepony gedoe ROFL ROFL

Weten ze dan niet dat ik een my little pony heb en er ook een verzorg?? Clown

Check die manen van Lady maar eens, daar kan een heuse My Little Pony nog jaloers op zijn Haha!
O ja, en daarom worden Foxy en Lady ook echt gelukkig van staartzakken, vooral als ze roze zijn... Of met heel veel felle kleurtjes Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:25

Haha ohja dat was het!!! Geweldig Huilen van het lachen Die mensen zouden idd eens op stal moeten komen om al die lange vlechten en felgekleurde staartzakken te bewonderen! Moet altijd wel lachen als er klassieke ruiters op stal komen, laatst waren er ook een paar meiden die niet konden stoppen met kijken naar de staartzak van Whis! Naar mijn mening durven westernruiters zich toch over het algemeen wat meer te onderscheiden door gewoon lekker op te vallen *LOL* Nog iets leuks aan de westernwereld!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:45

Ja, ik heb hier ook wel eens gelezen dat de manen in vlechten houden zielig is. Nah, laten ze dan eens proberen om met losse manen te gaan rijden. Dat is pas zielig. Manen komen onwijs in de klit en ze gaan onder het zadel vastzitten (Bij Lady, Foxy red dat ook nog niet Clown )

Jah, dan moet je ze van de winter weer zien kijken als de paarden onder een slicker staan (burberry met bijpassende staartzak ofzo Cool )

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:48

Ik heb toen een lime groene deken gehad voor Indian. Haha, ook zo gelachen om de reacties.... Het was met bijpassende hood en transportbeschermers. Haha!

Die hebben we ook omgedaan toen hij opgehaa;d werd door de nieuwe eigenaars. (denk dat ze om het hoekje gestopt zijn om al dat lichtgevende groen van hem af te trekken, haha Haha! Haha! Ach gut )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:07

Haha dat zal er vast te gek uit hebben gezien bij Indian Clown

Zo verzinnen ze allemaal wel iets, dit is niet goed en dat is niet goed. Word er zo langzamerhand een beetje moe van op bokt Slapen Voor je het weet ben je de nieuwe dierenbeul van Twente hier Rolleyes Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, denk ook niet dat Whis ongelukkig is dus voorlopig zit het wel goed geloof ik Clown

Anky moet om 16u starten, ben errug benieuwd naar hoe ze het gaat doen! Hopelijk wint ze *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:26

Zojuist een nieuwe actie bedacht voor op mijn to-do-lijstje: Fotoshoot van Whis door Gera Hoving *LOL* Ze maakt écht prachtige foto's!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:59

Stace is vet sielugh want ze heeft allemaal vlechten (zelfs d'r voorpluk), staartzakken, ze krijgt vliegenspray op (of eigenlijk organismeafwekkende spray, zo erg meurt 't Huilen van het lachen ). Ik rij met een bitje en een boomzadel, ze krijgt dekens op en staat niet 24/7 buiten, ze is met 2,5 zadelmak gemaakt en toen ze ruim 3 was moest ze nog echt wat doen ook. Ze heeft slidingplates en ik rij d'r met beenbeschermers, en alsof ik als baas nog niet slecht genoeg ben: ze krijgt biks, hooi en gras te eten... Niks geen natuurlijke kruidenmelangezooi.

Ze zouden me aan moeten geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:03

Satchmo is net keihard gaan staken en nóg staat Werth bovenaan. Pfff...

Bloos! Whis krijgt wel natuurlijke kruidenmelangezooi!
Haha ben bang van wel hoor Suus, het is echt vreselijk wat Stace allemaal moet ondergaan met haar vlechten, dekens en staartzakken Huilen van het lachen

Oh Anky moet nu! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:16

GOUD! Go jij! Go jij! Knap gedaan hoor Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:52

*Kuch* Whis staat niet op een kruidenwei met waterpoel (oke momenteel heb je wel een poeltje Huilen van het lachen ) en ze krijgt biks! Je bent minstens net zo slecht als ik. Schijnheilig

Oh ik heb de proeven trouwens niet gekeken Clown , ben niet zo into OS, maar wel knap dat 'we' goud hebben Ja , met 't landending waren we toch tweede?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:24

Miss_Montana schreef:
Haha ohja dat was het!!! Geweldig Huilen van het lachen Die mensen zouden idd eens op stal moeten komen om al die lange vlechten en felgekleurde staartzakken te bewonderen! Moet altijd wel lachen als er klassieke ruiters op stal komen, laatst waren er ook een paar meiden die niet konden stoppen met kijken naar de staartzak van Whis! Naar mijn mening durven westernruiters zich toch over het algemeen wat meer te onderscheiden door gewoon lekker op te vallen *LOL* Nog iets leuks aan de westernwereld!

Die ene mooie zeg maar?

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 06:14

Tsjah, dan is Lady nog sielugher, die staat ook echt met altijd met vlechten en krijgt ook zo snel mogelijk weer een deken op. En die heeft echt de allerergste staartzakken. En die mag niet eens het land op, want die heeft hoefschimmel en ze verliest steeds haar ijzers.

O ja, en ze moet ook nog zes dagen in de week vet hard werken, twee dagen training en drie eigen paarden lessen en dan een manegelesje in de week. Maar ze krijgt wel weer muesli.

O ja, en Roxy is nog sielugher, want die is pas acht weken, maar die moet nu al aan een halster en een touwtje meelopen, en ze staat pas sinds een week op het land. Maar ja, dat komt weer door haar rotmoeder die zo veulenmishandelend was om een koliekoperatie te moeten terwijl ze net een week oud was.

En met Foxy valt het mee, hoewel die natuurlijk wel een veulen heeft terwijl ze 'pas' vier is, dat zal ook wel dierenmishandeling zijn. Bloos

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:35

Dromen Dromen Slapen Slapen Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Dromen Dromen Dromen Slapen Slapen

zzzzaaaiiiiii is het hier zeg.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:48

Jus_dOrange schreef:
*Kuch* Whis staat niet op een kruidenwei met waterpoel (oke momenteel heb je wel een poeltje Huilen van het lachen ) en ze krijgt biks! Je bent minstens net zo slecht als ik. Schijnheilig

Ooohw ik dacht dat ik vet natural bezig was omdat ik Nature's best geef Verdrietig Nu voel ik me echt slecht...

Is het trouwens ook sielugh als je op een dinsdagavond met 1 merrie tussen 4 hengsten rijd in de binnenbak? ROFL

Angelique, ja idd ze hadden het over mijn mooie staartzak Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:05

Natas schreef:
Ja, ik krijg er ook hoofdpijn van.

Jiggy is de moeder van Chex, en Chex is de vader van Foxy, dus is Jiggy de overgrootmoeder van Roxy en de oma van Foxy en dus is het nieuwe veulen van Jiggy de oom (het is een hengstje toch?) van Foxy en de oudoom van Roxy. Ofzoiets Verward Verward

En dan is Stace en Lady dus ook de tante van Roxy

En Glory dan? Glory's vader is Docs, ook een zoon van Jiggy. Wat is Glory dan van Roxy, Lady en Stace?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:14

Uhm Glory is dan nichtje van Stace, ook van Foxy maar dan weet ik niet wat Roxy dan is... Nagelbijten / Gniffelen Ook nichtje van Lady dan, volgens mij... Ingewikkeld hoor. Nagelbijten / Gniffelen

Ohja Beau, das ook sielugh want een wilde kudde bestaat niet uit 4 volwassen hengsten en 1 merrie, dohh... Huilen van het lachen Jeutje jij bent echt slecht... Schijnheilig