Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
vera23 schreef:jaja heb al les gehad 2 weken terug alweer

vera23 schreef:of misschine wel 3 weken alweer
ja ze was erg vervelend dus dat kwam goed uit...we hebben toen heel veel stap oefeningen gedaan. Ukaat heeft altijd de neiging als ik wil gaan halthouden en/of weg stappen der hoofd omhoog te doen..en dat hebben we heel lang geoefend net zo lang totdat ze gewoon netjes constant weg ging stappen en weer netjes halt ging houden etc etc.
Moet zeggen dat de stap nu echt goed geworden is en loopt echt rond nu ook..ze had af en toe de neiging om een beetje in een knik te lopen en vond het moeilijk om echt rond te worden en dat gaat nu in de stap al super
Nee hij kon er toen niet op helaas omdat hij die week ervoor zn schouderblad had gebroken natuurlijk
Hij rijd nu wel weer al een beetje maar heeft nog wel last...wat logisch is gaat al best snel .
Dus ik wil binnenkort wel weer een keer gaan...zodat hij erop kan dat wilde hij wel
kan al niet wachten om er dan weer heen te gaan
,

dag noes,
maar agh 
De bus kwam niet.. en toen kwam die uiteindelijk zo laat dat ik m'n trein miste
Bushokje heeft al geen glazen meer sinds oud en nieuw, dus kon een kwartier in de regen staan
gelukkig pff 
maar wel lekkergeschaatst met de klas
was echt zooooo gezellie