Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die kan nog een poosje mee.
Naar een andere stal of met pensioen, geen idee 
En beetje jammer dat je soms verteld wordt ze staan ergens op land, maar ondertussen zijn ze naar de slacht gegaan...
Dus ik hoop dat Targetje echt lekker een weiland op mag als ie met pensioen gaat
T zou helemaal leuk zijn als ik m dan nog eens op kan zoeken, maarjaaa gaat vaak niet zo
Dan blijft het nog vervelend als je gek op een paard was.. Maar is er teminste duidelijkheid over
Ik zou het bijvoorbeeld wel willen weten als bijv. target ingeslapen werd/naar de slacht... Dan zit je je teminste ook niet af te vragen hoe het met hem zal gaan terwijl ie er niet meer is.
Gelukkig heb ik sinds mei een leuk paardje onder mijn kont die ik als mijn eigen mag beschouwen, en daar les ik sinds een maandje ook elke week mee
Elke keer als ik ook maar afwendde bij a of c ging ze vooral heel hard, met r koppie in de lucht en nergens op reageren
Uiteindelijk is het wel gelukt, maar ik zat wel weer te janken van frustratie hoor
Haha... En iedereen maar zeggen dat ik in mezelf moet geloven...
leuk. En fijn als je zo'n paard hebt waar je dat mee kunt, ja. Heerlijk. Heb je goed voor elkaar.
Maar ik heb het er naar mijn zin, dus ik heb het er wel voor over
Amethyst_ schreef:Ze zijn ook zeker niet goedkoop hoorMaar ik heb het er naar mijn zin, dus ik heb het er wel voor over
helaas is die 300 euro in de maand aan stalling (plus alle kosten daar bovenop maandelijks) me toch echt te veel. Ik zal het moeten doen met huren. Ook dat is al een rib uit mijn lijf XD
je hebt het goed voor elkaar. Aleeneh schreef:Och jeetje als ik het geld had dan kocht ik Vincent en bleef ik lessen op de Haersthelaas is die 300 euro in de maand aan stalling (plus alle kosten daar bovenop maandelijks) me toch echt te veel. Ik zal het moeten doen met huren. Ook dat is al een rib uit mijn lijf XD
Ben stiekem wel jaloers dan, Sjolvirje hebt het goed voor elkaar.
Ik had ook nooit bedacht een eigen paard te hebben, tot Vincent. Daar heb ik wel écht heel serieus over nagedacht. Maar als ik dat doe dan kom ik gewoon net niet rond, en ik wil geen paard als ik niet zeker ben dat ik er 100% de rest van zijn leven voor kan zorgen.
ook jammer als je een eigen paard is en meer dan de helft van de tijd wordt ze door anderen dan jezelf gereden.
.
waar heeft je paardje gestaan dan? En 60-70 euro in de maand is niks zeg ;o valt me ontzettend mee! Da's wel wat anders dan 300 euro
Daar zou ik het wel voor doen xD dan maar in de lessen.
zat net de foto's van Sjol en Hepsi te bewonderen. Leuk zeg.