(het onweer)heb voor scheikunde denk ik wel een voldoende trouwens
Morgen eco en vanavond nog maar even wat in mijn rekenmachine zetten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(het onweer)
Morgen eco en vanavond nog maar even wat in mijn rekenmachine zetten.

Of nouja, volgens mij ken ik de stof nogsteeds goed, maar die vragen! 
Annemarie schreef:Verder moeten we onze unihockeywedstrijd afzeggen omdat we met te weinig zijn maar onze teamcaptain is op vakantie, en nu kunnen we het andere team niet bereiken omdat alleen hij alle e-mailadressen heeft enzo en stress!! Maar daar moet ik me volgens mij maar niet teveel mee bemoeien
Je had echt super veel mazzel met het weer!

Ik ben klaar!

(Ook niet mis was onze begeleider, die er zonder kleren nog beter uitzag dan met
) Met natte kleren verder was wat minder grappig, maar het was zeker niet koud enzo en het was gewoon gezellig, heb me rotgelachen. 
(zeg, niet zeuren over de natte kleren, je had ze ook uit kunnen doen) Maar klinkt heel leuk hoor, en relaxt dat je eindelijk eens wat meer beeld hebt bij wat je nu eigenlijk aan het leren bent.
Shirt had ik wel uitgetrokken, maar dat werd toen ik het weer aantrok alsnog zeiknat

nu alleen nog even uitzoeken hoe en waar ik het beste zo'n foto af kan laten drukken

Ik heb er zin in!