tsss zo dom vint.. al die moeite vo ne topic te maken voor nix .. en keb nu al paar PB's gehad van mensen die zich afvragen of ze de foto's mogen zien domme bokt
twas les van sabine, janus is naar WK 7 jarige paarden eventing in Lion d'angers ( met de wervelwind (pallestro ), volgende week mss les van hem terug, maar dan de allerlaatste keer normaal, want dan stopt hij met les geven in bloso voor (minstens) een jaar.
twas dus agaaaaaain dressuur al 6 weken aan een stuk (oke heb wel de vrijdag springlessen gehad, maar das anders) kwil super graag nog eens mee peggy springen, want binnen 4 weken is er jumping, en dat wil ik met haar proberen. Kheb vandaag dus dressuur gedaan mee peggy en twas nie zo leuk, wel goede oefeningen gedaan, maar kweenie, toch was lijk nie leuk, kheb me nie geamuseerd.
eerst cavalleti's en zo en voor t eerst in mn leven ad ik et gevoel dak bastet redelijk goed kon controleren overgangen draf/halt gedaan bij inrijden, k eb geprobeerd om meer me mn zit te werken en mn stem ( dus minder in aar mond ) en goe naar achter proberen te zitten, ook bij lichtrijden. Het doet wonderen
En dan ingesprongen op kruisje, kruisje tot op t hoogste gezet en mn schatje sprong er super over. Verder ingesprongen op rechtje van 80. Superbeest!!
Dan inuitje, galopsprong en sprongentje. Dan omgekeerd, sprongentje, galopsprong en inuitje
Euhm.. Maandag lagen ze net niet goed, meer naar 't zware toe.. Volgens mij zouden ze nu goed moeten liggen, niet verzopen ofzo Wel beetje modderig (duh) ,maar niet te hard of te zacht.