Weltrusten, of veel plezier met beesten (het is tenslotte zaterdag)!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Schimmelig schreef:Mensen ik ga afsluiten
Weltrusten, of veel plezier met beesten (het is tenslotte zaterdag)!
muiszje schreef:WAAR?!
Lavandula schreef:
muiszje schreef:hahahaha, arme lav! (heb je wel een roze setje?) (bij voorkeur een heup-rijbroek, met roze ruitjessokken, roze truitje en roze handschoenen.. zonder cap (dat kan immers niet, dat is niet stoer) met ene roze lint in je haar.. mendi met roze bandages met daaroverheen roze peesbeschermers(je kan je paard niet goed genoeg beschermen he>) roze anky dekje natuurlijk en bling-bling hoofdstel..
muiszje schreef:en veel lol-met-de-knol foto's .. lees: over huppeltjes van 10 cm zonder handen terwijl je scheef zit, bit door dr bek rukken en zeggen: kijk ze kan ook aan de teugel staan..
en natuurlijk mendi op commando leren steigeren..
alano schreef:zo...ik ben terug van horse event! was erg leuk! alleen om 3 uur 's middags viel ik zowat in slaap dus maar ff cola gehaald....alles was echt ontzettend duur! echt vreselijk!
Lavandula schreef:Byebye Mendi!!
Ik ga morgen naar Horse Event Alano!!
Was het een beetje leuk daar?
muiszje schreef:alano schreef:zo...ik ben terug van horse event! was erg leuk! alleen om 3 uur 's middags viel ik zowat in slaap dus maar ff cola gehaald....alles was echt ontzettend duur! echt vreselijk!
heb je de fantastische equito aanhang gehoord? (vorig jaar waren wij de enige met spandoeken..)
Maar onze eleaan is als 1e door gegaan naar de finale van de ZITCOMPETITIE! ben ontzettend trots op dr en op onze instructeurs!
gele shirtjes met Equito erop
wel grappig...allemaal kleintjes. alano schreef:[
ja was heel leuk alleen ik vroeg van de week nog wie er gingen en niemand zij ja....jij gaat dus wel?
Kwam de grote bak uit op W op een op dat moment hele vervelende ijslander! Was even in gevecht hihi wilde je nog gedag zeggen maar had even mn handen vol
Lavandula schreef:alano schreef:[
ja was heel leuk alleen ik vroeg van de week nog wie er gingen en niemand zij ja....jij gaat dus wel?
ja stond nog op losse schroeven.. als het goed is heb jij mij woensdag al gezienKwam de grote bak uit op W op een op dat moment hele vervelende ijslander! Was even in gevecht hihi wilde je nog gedag zeggen maar had even mn handen vol