Ja klopt, alleen ik vind de opleiding zelf niet echt heel erg leuk. De stages vind ik erg leuk om te doen, de werkzaamheden die je op de administratie moet doen. Maar op school de boeken enz. vind ik niet bepaald leuk. Maar omdat ik nog steeds niet weet wat ik nou eigenlijk wel leuk vind, was ik deze opleiding maar gaan doen omdat je er op zich alles mee kan doen, alle richtingen op.
Vanaf vrijdag kan ik de kaarten voor Jumping Amsterdam bestellen!
Je kan alleen kiezen, overdag of avond, dus we gaan s'avonds! zaterdag 26 januari Kosten zijn 30,- (ik krijg nog korting, maar dat verekenen we later wel Ik heb 4 plekken in de auto, Misschien rijdt Nikki of Fransis nog?
Ik moet nu zelfs twee suprises gaan maken.. De 14e dan met jullie en de 15e met een paar andere vriendinnen. Kunnen Merit, Louise en Mick eigenlijk ook de 14e??
trouwens gister naar de woningmarkt voor starters geweest. erg interessant want nu bleek het volgende: huisje huren via westhoek, dan in 2010 een huis bij marickezijde kopen, dat tussen 2011-2016 klaar is. maarrrr dat koophuis gaat ook om je inschrijvingsduur. en je opgebouwde jaren vervallen zodra je een huurwoning accepteerd. dus dan staan we misschien 1 jaar ingeschreven als die huisen de verkoop in gaan... en dan komen we daar natuurlijk nooit voor in aanmerking. daarom gaan we nu eerst een leuk ruim huisje huren via westhoek. en waarschijnlijk een 1 gezinswoning kopen van een ander nieuwbouwproject. namelijk van dat stukje waar de bowlingbaan stond. daar gaan Vida huizen laten bouwen... dus dat is wel heel interessant. ik ga wel ff opzoek naar een plaatje...
sander wil sowieso uit huis, en ik wil dan half thuis, half bij hem. over 1,5 jaar ben ik klaar met school en ga ik werken. dan wil ik ook zeker uit huis.
wat leuk tis!! jus was er ook ( ik was me vergeten in te schrijven :S) voor ons zijn er nog niet echt opties.. ik wil ook cker mee!! hoelaat gaan we dan weg want ik meot eerst nog werken..
Weet nog niet wanneer we beginnen. Mijn ouders zijn een beetje langzaam met besluiten welk loonbedrijf ze willen inhuren
Maar eerst wordt er een pad gemaakt naar het weiland waar de bak en de stallen komen, en een paar bomen uit de grond getrokken, dan wordt de grond helemaal omgeploegd, dan de beschoeing, dan uitgegraven, drainage erin, zand erover, dan de toplaag, ik denk daarna het hek om de bak, dan de stallen, en dan is het wel zo'n beetje klaar... Ik hoop dat het al over een maandje staat ofzo.
Fijn dat jullie mogen beginnen met bouwen, maar ben bang dat een maand idd wel erg snel is. Maar het belangrijkste is de vergunning Als het af is gaan de paarden dan ook meteen naar jullie toe?
Een maand is idd wel snel, maar ik hoop dat het in ieder geval voor het nieuwe jaar klaar is. Een bak ligt er in een paar dagen, de stallen staan in 1 dag. Het werk eromheen kost meer tijd, maar opzich zou 1,5 maand niet onredelijk zijn...