Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Ik ga sowieso heen, misschien dat er nog meer mensen het plan hadden om er naar toe te gaan? Of misschien heeft iemand nog wat nodig, dat ik het mee kan nemen?
. marjoleinft schreef:hey
ik wil me ruiterbewijs gaan halen maar je moet met min 10 mensen zijn wie wil er nog meer ze ruiterbewijs gaan halen ?

) 
! ) en dan nog 3 examens, en dan klaar
)
Hackie schreef:Zo, Joyce ook weer blij! Net me aller,aller,aller laatste les gehad!
Nu 3 weken vrij (! ) en dan nog 3 examens, en dan klaar
De rest heb ik al gehad, dus het schiet al lekker op![]()
Kan ik me lekker gaan vervelen met Sanne, haha
Hackie schreef:marjoleinft schreef:hey
ik wil me ruiterbewijs gaan halen maar je moet met min 10 mensen zijn wie wil er nog meer ze ruiterbewijs gaan halen ?
Ik wil wel mee, maar je moet minimaal 60 centimeter kunnen springen
Shenavallie weet wel dat 20 ongeveer mijn maximum is![]()
(En dan nog wel op Nelson, en die was hartstikke braaf![]()
)
!!!! Afgelopen zondag hebben Wesley en ik samen een stukje op hem gegaloppeerd en dat was heel bijzonder! Natuur5D en Xan zijn er getuige van

Shenavallie schreef:Hackie schreef:
Ik wil wel mee, maar je moet minimaal 60 centimeter kunnen springen
Shenavallie weet wel dat 20 ongeveer mijn maximum is![]()
(En dan nog wel op Nelson, en die was hartstikke braaf![]()
)
Nelson is superbraaf!!!! Afgelopen zondag hebben Wesley en ik samen een stukje op hem gegaloppeerd en dat was heel bijzonder! Natuur5D en Xan zijn er getuige van
Het was een superleuk gezicht.

Hackie schreef:Zo, Joyce ook weer blij! Net me aller,aller,aller laatste les gehad!
Citaat:Nelson is superbraaf!!!! Afgelopen zondag hebben Wesley en ik samen een stukje op hem gegaloppeerd en dat was heel bijzonder! Natuur5D en Xan zijn er getuige van
Ja ik was getuige !!!Het was een superleuk gezicht.
Ga je nu ook samen (met z'n 3-en dus) springen ???
meelen schreef:Hackie schreef:Zo, Joyce ook weer blij! Net me aller,aller,aller laatste les gehad!
Vervelen met Sanne????????
Die snap ik ff niet. Dit is juist Sanne's laatste luilekkerweekje. Vanaf volgende week loopt ze 10 weken stage van 5 dagen p/w
. Over een paar uur genieten wij hier van een bosrit, het hete zonnetje en een lekker biertje
.
volgen natuurlijk!!!

LIQUITA schreef:Ik ben een weekend weg, samen met 20 andere van de manege......dus lekker rustig voor jullie. Over een paar uur genieten wij hier van een bosrit, het hete zonnetje en een lekker biertje
![]()
![]()
![]()
.
volgen natuurlijk!!!
BYE

meelen schreef:Ik hoorde van Marjolijn (van Tjidde) dat het stallingsgeld verhoogd word met €25,=
Weet iemand daar iets van?
LIQUITA schreef:Ik ben een weekend weg, samen met 20 andere van de manege......dus lekker rustig voor jullie. Over een paar uur genieten wij hier van een bosrit, het hete zonnetje en een lekker biertje
![]()
![]()
![]()
.
volgen natuurlijk!!!
BYE

Shenavallie schreef:meelen schreef:Ik hoorde van Marjolijn (van Tjidde) dat het stallingsgeld verhoogd word met €25,=
Weet iemand daar iets van?
Niet dat ik weet, maar dat ben ik sowieso ook niet van plan om te gaan betalen!![]()
Trouwens, dan zouden ze dat via een schrijven aan alle pensionners moeten melden, lijkt mij.