manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 21:56

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:59

kijk, das nou eens een knappe vent Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:13

Heej iedereen,

Cis en ik zijn weer van plan onze verjaardagen samen te vieren. We hadden de volgende dagen in ons hoofd:

Vrijdag 12 december of zaterdag 20 december.

Het zijn niet zoveel opties maar we zitten een beetje moeilijk ivm school. In de kerstvakantie zou wat ons betreft ook gewoon kunnen alleen is Bianz dan op skivakantie. En we willen iedereen erbij hebben Knipoog

Zouden jullie een mailtje / PB'tje willen doen met de dagen dat jullie kunnen? bedankt Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:24

Wat een lief katje thirz Lovers ik kom m snel eens bewonderen!

Soow wat een werk zal dat zijn om die manen van dat paard zo te houden Clown Wel een knapperd hoor!

Citaat:
En vanmorgen lekker op een eigen paardje gereden. Eigenaresse is van het paard gevallen, heup uit de kom en banden gescheurd en nu loopt het paard iedere dag een uurtje mee in de les. Heeeerlijk gereden!

Die is aardig terecht gekomen dan! Is t zo'n wilde of is ze gewoon ongelukkig gevallen?

Gisteren is Cis nog langsgekomen. Was weer erg gezellig! Haha! We hebben ons al helemaal lekker zitten maken over het feestje. We hebben een heel leuk idee Knipoog
Febe is lekker ziek. Ze is heel erg verkouden. Maar ze snapt nog niet helemaal dat je ook door je neus kunt ademhalen Huilen van het lachen Dus dan is het soms in paniek krijsennnn.
@ Nel: foto's staan inderdaad op mijn site! Je kunt op mn onderschrift klikken dan kom je er Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 13:40

12 december; De les beroepsvaardigheden die ik in mn rooster heb staan duurt tot 10 over half 3, dus.. met geluk de trein van 3.. *rekent* 5 uur thuis en anders kwart over 5. Dus daarna kan ik van de partij zijn Haha! Én die les kan ook op een andere dag doorgaan, omdat we die week een andere docent hebben. Dus ik weet t allemaal nog nie Clown (Zou deze week op HINT komen, dus ff afwachten... )
*kijkt in agenda* Ow, die dag moet ik ook ff mn kerstpakket ophalen bij de intratuin Vork
20 december: kan ik ook Ja
Leuk! Ben benieuwd wat voor ideetjes jullie hebben!

Het verhaal wat ik ken van t ongeluk is: hij maakte een vreugde sprong op t strand, toen kwam ze voor het zadel, greep hem om de hals wat hij wat spannend vond en toen is ze er zachtjes af gegleden. Maar ze was daarvoor ook al een keer gevallen, dus misschien dat er toen al iets beschadigd was Verward Geen idee. Maar dit hoorde ik. (volgens mij heeft dit ongeval ook in de krant gestaan)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:29

Jullie zijn allemaal welkom op kaamvisite hoor Haha!
Anne heeft Siepie mooi hier gelaten Clown

Heb al zin in jullie feestje Kims en Cis, leuk leuk Hyper!
En beterschap met Febe Ach gut

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:48

Jaaa we hebben echt een geweldig plan bedacht (vinden we zelf Clown)
Maar het vergt nog wel wat voorbereiding dus we willen graag zo snel mogelijk weten wanneer jullie kunnen! Thirz, hoef jij het weekend van de 20ste niet te werken? Voor jou maakt het dus niet uit Anne, en de andere dames hoe zit het bij jullie?
We horen het wel!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:37

Vrijdag 12 kan ik niet, zaterdag 20 wel...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:10

Ik had Kim een pb gestuurd over de datums; 20e kan ik wel, moet wel de dag erna werken, dus weet niet wat de plannen zijn? Ga dan iig niet stappen Clown En 12e kon ik ook! Ben erg benieuwd naar de plannen Knipoog

Siepie heeft ontdekt dat de staart van Bloem een leuk speel-object is Huilen van het lachen Bloem schrikt dr af en toe haveloos van en daarna rennen ze achter elkaar keihard door t huis...kortom; die vermaken zich wel Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 15:46

Whahaha, joh dat is ook veel leuker dan dat paars/roze ding Vork Gekke Siep!
*heeft Siep met pijn en moeite achter gelaten.. K kon t nog net! Tong uitsteken

Voor mij maakt t idd niet uit hoor Cis. Als t op vrijdag is, moet ik de dag erna vroeg mn bed uit, maar dat valt ook wel te overleven Tong uitsteken Al weet k niet wat jullie allemaal van plan zijn en of jullie denken dat het verantwoord is om de volgende morgen met een paard en ruiter te gaan lopen? Vork haha
*is stiekem nu wel benieuwd naar jullie plan Nors opkijken
Jullie sturen snel uitnodigingen met álle details hè? Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:01

Haai!
Ff zielig doen: zit ziek thuis. En je raadt nooit met wat: een uit de hand gelopen ontsteking van een wondje aan mijn vinger, te dom voor woorden. Had een piepklein wondje aan mijn ringvinger rechts. Dat zat er al een week en begon gisteren te ontsteken. Gisterenavond werd vinger dik en toen ik vanochtend opstond was hij echt superdik en deed mijn hele arm zeer. Toen gewoon naar stal gegaan, en om 10 uur huisarts op tel. spreekuur gebeld. Die zei dat ik onmiddelijk moest komen en heeft het open gemaakt en een reuzenverband er om heen gedaan. Omdat ikal uitbreiding naar mijn hele rechter arm had en koorts, moest ik dus verplicht rust nemen. Dus daar zit ik dan Knipoog
Kims, ik had jou al meteen gepbt over de data; ik ben van 20 tm 27 december op vakantie dus kan daarvoor, maar evt ook de tweede week van de kerstvakantie. Hoop dat ik er bij kan zijn, heb er nu al zin in!
Nel, fijn dat het met Voice zo goed gaat! Maak maar eens foto's, want nu kunnen we het niet meer live zien haha!
Anne, paardrijden wordt nu ietwat lastig, dus de foto's verschuiven we nog even haha!
Cis, wat spook je verder allemaal uit in Leeuwarden? Afstudeerproject, stappen?
Thirz, Siepie is echt zo ontzettend lief op de foto's, altijd lief zo'n babykat! En Bloem en zij vermaken zich prima dus haha! Ben nog steeds van plan Siepie morgen te meeten!
Marieke, nog lekker gereden gisterenavond nadat de stijfheid er uit was?
Bar, die deken is echt cool, had bijna de bruine variant voor Orson! Shaar zal wel lekker vies zijn haha!
Nou, ik ga nog maar eens wat administratie doen, ben ik toch nog nuttig bezig!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:32

Hoi hoi,

Leuke foto's thirz! Erg schatiig!!!

Ahhh arme Bianz, echt vervelend voor je!
Nou rust maar lekker uit! Knipoog

Kims en Cis, ik kan zover ik nu weet allebij de data's wel!
Dus voor mij maakt het ook niet uit!

Nou ik zal binnenkort eens wat foto's maken van Voice en dr nieuwe huis!
Ik ben daar nog steeds super blij!!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:59

Thirz ik kom snel siepie meeten hoor...weet nu alleen nog ff niet wanneer, aangezien ik van de week n beetje vol zit, en jij er van t weekend niet bent...
Bianz, echt vervelend van je vinger, hoop dat t snel over is... heb nog ff rustig gereden, hoop dat ze snel weer goed loopt...
Cis en Kims, ik denk dat de 20e voor mij t handigst is aangezien ik de 12e mn kerstpakket bij intratuin moet halen en ook nog naar jade moet en boodschappen moet doen...weet niet wat de plannen zijn?????
Fijn nel dat je t zo goed naar je zin hebt bij de pagter....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:30

Sjonge bianz wat balen! Gewoon thuis zitten door zoiets stoms... ik hoop dat het snel beter is!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 20:43

Het hoe, wat en wanneer van het feestje horen jullie nog. We moeten nog eventjes overleggen over de datum enzo. De uitnodiging volgt Haha!

Jeutje Bianz, dat verwacht je ook niet van zo'n ontstoken vinger! Heb je geen antibiotica gehad? Goed je temp in de gaten houden hoor! Voor je het weet heb je een sepsis. Moet je nog terugkomen?

Fijn Nel dat je het naar je zin hebt op de Pagter.

Morgen ga ik Siepie ook meeten, ben benieuwd!

Febe is helaas nog niet beter, in tegendeel! Vannacht had ze het al benauwd maar ik vond het niet nodig de dokter te bellen. Was een beetje bang dat ik daar als bezorgde ouder met enkel een verkouden kindje aan zou komen ofzo Bloos . 's morgens ging ik met Febe naar de winkel toe toen ze onderweg ineens half stikte in een hoestbui. Ik mijn auto aan de kant van de weg gegooid, kind uit de maxicosi gesnokt en haar op dr rugje geklopt. Toen kon ze gelukkig weer ademhalen. Ik heb direct de dokter gebeld en ik kon eraan komen. Ze blijkt nu bronchitis te hebben (van wie zou ze dát nou hebben Rolleyes ). Ze klonk op beide longetjes erg benauwd bij het inademen. Ze krijgt geen antibiotica of vernevelaar omdat deze medicijnen op deze leeftijd meer schade aanbrengen dan ze goed doen. Maar mocht het erger worden moet ik direct langskomen en dan zal ze wel verneveld worden (waarschijnlijk in het ziekenhuis). Arm kind Ach gut

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 20:45

Sjonge Kim! Dat is wel balen zeg... Arme Febe! Het is echt zo sneu als zo'n kleintje het zo benauwd heeft. Hoop dat het wel snel beter met dr gaat... een bezoekje aan het ziekenhuis is ook geen pretje!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:55

Ik heb op Orson gereden Go jij! Go jij!
Het viel best mee met mugje op groot paard, zag er niet raar uit (volgens Bianz Knipoog ) Maar het was wel cool! Ff wennen, je wordt maar een beetje het zadel uit gegooid Clown Dus Bianz kan met een gerust hart gaan skiën, ik neem Orson wel onder handen hihi!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:06

Hooi!
Bedankt voor de beterschapjes: ze hebben geholpen, want het gaat vandaag al een stuk beter met me. Heb flinke antibiotica, dus dat zorgt er wel voor dat het over een paar dagen helemaal weg is. De pijn in mijn rechter arm is er nog wel en ik mag nog geen contact met de wond (eigenlijk ook niet werken, maar ik doe gewoon alleen oefengroepen enz, dan zitten m'n dagen toch vol), dus Orson rijden was geen optie (verzorgen gaat gelukkig veelal met één hand, een hoevenkrabberhulp Clown en verder goed ingepakt). Dus: Thirz ging Orson voor mij rijden! Echt cool om te zien; ze zijn helemaal niet zo'n gekke match door Thirz d'r lange benen! Thirz vond het dus ook heel leuk en ach, die ruime gangen wennen vanzelf haha! Hard oefenen als ik op vakantie ben dus Clown
Kims vervelend weer van Febe: zo heb je het één na het ander! Hopelijk is het niet nodig om naar het ziekenhuis te gaan, ik duim voor je.
Kijk al uit naar jullie feestje, kom maar op met die plannen Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:05

Citaat:
Whahaha, joh dat is ook veel leuker dan dat paars/roze ding

Dat is anders na Bloem dr staart wel t favoriete speelgoed hoor Huilen van het lachen Alleen gaat ie nu kapot...

Nou, heb geen spierpijn hoor Bianz van gister Knipoog Jij nog veel beterschap, hoop dat je snel weer zelf kunt rijden!
Gister kwam Kims met Febe langs. Bloem had nog nooit zoiets gezien Clown Die sloop naar de maxicosi toe en elke keer als Febe een geluidje maakte spoot ze achteruit ROFL Die heeft nog meer baby-training nodig!

Ga nu nog de laatste spullen inpakken, dan naar de trein. Ga eerst paardrijden bij Esther in Emmen en dan ga ik nog een weekendje op t Reelaer doorbrengen Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:23

Wat een rust hier zeg! waar zijn jullie?! Tong uitsteken
Hier in Emmen is het koud!! Natte sneeuw blijft maar uit te lucht vallen.. Gelukkig hadden we gister al lekker paard gereden, nu heb je daar toch echt geen zin in! We zijn fijn overdekt gaan winkelen en naar de kapper geweest Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:49

Hoi tis zeker stil hier.
Voor vandaag had ik oppas geregeld om met voice lekker op buitenrit te gaan, maar het is er geen weer voor!
Dus maar lekker binnen gereden.

Thirz lekker wezen shoppen, nog leuke dingen gekocht? En zit je haar leuk?

Bianz, hoe ist met je vinger?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 20:53

Hier ben ik Thirz! Doei!
Even een poosje winterslaap gehouden, tis me iets te koud buiten: brrrr!
Vork Beetje druk geweest laatste dagen Knipoog maar nu is t weer weekend en dus ff tijd voor bokt Haha!
Heel wild gedaan bij de kapper Thirz? (groen met paarse stippen! Tong uitsteken) Of gewoon stukje eraf?
Hoe laat was je nou nog in Emmen? Verder goed gegaan met de reis?
Thirz en ik kwamen elkaar tegen vrijdag Ja Zij zoefde langs in de richting van Rotterdam, en ik kwam al weer terug uit Rotteram en zoefde richting Roosendaal. Dus we hebben ff gezwaaid Pling

En ook hier is t koud en nat Scheve mond Natte sneeuw nog niet gezien, wel dikke koude druppels, hagel. En in dat weer gingen Anne en Mariek naar stal en foto's maken van t rijden. Ideaal! Maar tis wel gelukt even tussen de buien door Haha! Dus ook Mariek heeft weer goede rij-foto's om te plaatsen!

Stom van zo'n klein wondje zeg Bianz! En balen dat je daar nu gewoon nog steeds last van hebt! Hopen dat t snel over is, kan je zelf ook weer je schone halstertouw vasthouden Knipoog haha Kon nu ook best; was redelijk bacterie vrij hoor Clown

Hoe is t nu met Febe Kim? Al weer wat beter? Tis zonde t arme kindje Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 21:03

Vandaag Orson eindelijk eens écht goed gemeet Haha! Gepoetst en gereden! Hij is leuk Pling Heb echt lekker gereden! *zélfs al die tijd droog! Bloos! * Moet alleen nog ff leren alledrie de paarden uit elkaar te halen. Nouja, de paarden lukt me wel Huilen van het lachen Meer de dingen om de paarden heen. De baasjes lijken nie genoeg op elkaar Tong uitsteken De een heeft net dat, de ander hangt t net daar, de een doet t zus, de ander zo. Stik verwarrend dus Koe Mooi excuus om nog eens wat vaker op stal te gaan kijken Knipoog haha

Jij nog droog in Middelburg gekomen Bianz?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 16:03

*blijft gezellie tegen zichzelf babbelen* Koe
Maar had ff een vraag: wie heeft dit weer besteld? Nors opkijken De sneeuw blijft nu nog liggen ook! En t zit er naar uit dat t nog wel ff door blijft gaan met sneeuwen.. Volgens de buienradar nog zeker wel een half uur.
Kwam je vandaag terug Thirz? Hopen dat alle treinen dan wel blijven rijden nu! Zie t al weer voor me; vastgevroren wissels ofzo..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:10

Baal er echt van dat het sneeuwt! Nouja, opzich vind ik het wel leuk maar ik heb vanavond om 19.45 en 20.00 wedstrijd in kapelle... wacht het nog even af maar kan net zo goed nu al afbellen denk ik Boos!