Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik kom m snel eens bewonderen!
Wel een knapperd hoor!Citaat:En vanmorgen lekker op een eigen paardje gereden. Eigenaresse is van het paard gevallen, heup uit de kom en banden gescheurd en nu loopt het paard iedere dag een uurtje mee in de les. Heeeerlijk gereden!
We hebben ons al helemaal lekker zitten maken over het feestje. We hebben een heel leuk idee
Dus dan is het soms in paniek krijsennnn.
Én die les kan ook op een andere dag doorgaan, omdat we die week een andere docent hebben. Dus ik weet t allemaal nog nie
(Zou deze week op HINT komen, dus ff afwachten... )

Geen idee. Maar dit hoorde ik. (volgens mij heeft dit ongeval ook in de krant gestaan)
)
En 12e kon ik ook! Ben erg benieuwd naar de plannen
Bloem schrikt dr af en toe haveloos van en daarna rennen ze achter elkaar keihard door t huis...kortom; die vermaken zich wel
Gekke Siep!
Al weet k niet wat jullie allemaal van plan zijn en of jullie denken dat het verantwoord is om de volgende morgen met een paard en ruiter te gaan lopen?
haha

. 's morgens ging ik met Febe naar de winkel toe toen ze onderweg ineens half stikte in een hoestbui. Ik mijn auto aan de kant van de weg gegooid, kind uit de maxicosi gesnokt en haar op dr rugje geklopt. Toen kon ze gelukkig weer ademhalen. Ik heb direct de dokter gebeld en ik kon eraan komen. Ze blijkt nu bronchitis te hebben (van wie zou ze dát nou hebben
). Ze klonk op beide longetjes erg benauwd bij het inademen. Ze krijgt geen antibiotica of vernevelaar omdat deze medicijnen op deze leeftijd meer schade aanbrengen dan ze goed doen. Maar mocht het erger worden moet ik direct langskomen en dan zal ze wel verneveld worden (waarschijnlijk in het ziekenhuis). Arm kind
) Maar het was wel cool! Ff wennen, je wordt maar een beetje het zadel uit gegooid
Dus Bianz kan met een gerust hart gaan skiën, ik neem Orson wel onder handen hihi!
en verder goed ingepakt). Dus: Thirz ging Orson voor mij rijden! Echt cool om te zien; ze zijn helemaal niet zo'n gekke match door Thirz d'r lange benen! Thirz vond het dus ook heel leuk en ach, die ruime gangen wennen vanzelf haha! Hard oefenen als ik op vakantie ben dus
Citaat:Whahaha, joh dat is ook veel leuker dan dat paars/roze ding
Alleen gaat ie nu kapot...
Jij nog veel beterschap, hoop dat je snel weer zelf kunt rijden!
Die sloop naar de maxicosi toe en elke keer als Febe een geluidje maakte spoot ze achteruit
Die heeft nog meer baby-training nodig!
Beetje druk geweest laatste dagen
maar nu is t weer weekend en dus ff tijd voor bokt 
) Of gewoon stukje eraf?
Zij zoefde langs in de richting van Rotterdam, en ik kwam al weer terug uit Rotteram en zoefde richting Roosendaal. Dus we hebben ff gezwaaid
Natte sneeuw nog niet gezien, wel dikke koude druppels, hagel. En in dat weer gingen Anne en Mariek naar stal en foto's maken van t rijden. Ideaal! Maar tis wel gelukt even tussen de buien door
Dus ook Mariek heeft weer goede rij-foto's om te plaatsen!
haha Kon nu ook best; was redelijk bacterie vrij hoor
Gepoetst en gereden! Hij is leuk
Heb echt lekker gereden! *zélfs al die tijd droog!
* Moet alleen nog ff leren alledrie de paarden uit elkaar te halen. Nouja, de paarden lukt me wel
Meer de dingen om de paarden heen. De baasjes lijken nie genoeg op elkaar
De een heeft net dat, de ander hangt t net daar, de een doet t zus, de ander zo. Stik verwarrend dus
Mooi excuus om nog eens wat vaker op stal te gaan kijken
haha
De sneeuw blijft nu nog liggen ook! En t zit er naar uit dat t nog wel ff door blijft gaan met sneeuwen.. Volgens de buienradar nog zeker wel een half uur.