Als je smal bent sowieso een S bodyprotector doen ja! Ik had van het weekend een grotere en dat schuurt en zit ook niet lekker voor je armen want die moet je dan ineens breder doen haha, ik had spierpijn.
Leuk Kitlover! Op wie ben je afgelopen jaren geweest? Leuk dat je je eigen paard meeneemt!
Leuk Daniëlle! Bente en Felix zijn allebei leuke paarden!
dmuts
Geplaatst: 02-07-14 11:46
hahahaha ruth ik zie je al helemaal zitten met je armen wijd
Ik denk dat ik voor het geval dat tpch de kalkoeken meeneem. Ik rijd niet zo vaak op gras maar je gaat toch niet keihard crossen ofzo. Ik denk dat het wel zonder gaat. Heb er zin in! Vond realear echt goed met de paarden omgaan, dat zie je niet snel op een manege
Ik heb een jaar een perfecte BP gehad, die heb ik ook tijdens de buitenritten gedragen omdat ik er totaal geen last van had. Het jaar erop had ik er een die echt vreselijk irriteerde onder mijn oksels en schuurde bij mijn bovenarmen. Die heb ik dan ook zo snel mogelijk weer uit gedaan
Ook lekker crossdag gehad afgelopen weeekend op stal trouwens, alleen beetje jammer dat t koepaard even overal heen vloog. Zat me weer lekker te pesten.
evie21girl
Geplaatst: 03-07-14 10:26
Danielleeee_ schreef:
Jaa Felix is zo leuk en Bente ook! Wie gaan er eigenlijk nog meer van 17 augustus t/m 23 augustus?
Het is de helmcamera van een vriend van me, een Go Pro haha. Maar ik leen hem wel eens voor paardendingen. Vorig jaar met JT had ik hem ook op, als op youtube zoekt naar Reelaer 2014 of JT1 week 3 of zo vind je nog wel meer filmpjes!
ze wachten altijd op het einde van de holterweg, anders houden de ijsco's het niet bij paar jaar terug hebben we een minuut of vijf moeten wachten op Amsterdam die er achteraan kwam kakken