Danielle, als jij met zijn alle het hele topic bedoelt, dat word hem zowizo niet he . zijn er een aantal te oud :p
mariekeoo schreef:hahaha moet je week 4 gaan das nog voor de bouwvakEcht haha xDMaar weer met zelfde groepje als dit jaar? Als het lukt?Of lijkt je dat niks?
ff zien wil femke ook weer mee zowieso, haha word wel leuk. en fee rianne marlous en celyna als leiding dan word het helemaal top
miejmoon schreef:Danielle, als jij met zijn alle het hele topic bedoelt, dat word hem zowizo niet he . zijn er een aantal te oud :pJa idd
Moet nog uploaden op youtube en dat gaat lang duren denk ik (a)Hij staat op mijn computer en nu ga ik hem op youtube zetteOja Lucy je moet even als je wil bij mijn krabbels kijken en dan dat filmpje van ronald
AhahaJezus dat filmpje van mij gaat snel!Maar goedIk ga volgend jaar wel weer gewoon.Zullen we anders week 4 nemen fso?
Ghehe eind liedje ook erg origineelMaar goed. Tis toch wel liedje wat mij herinnert aan kamp door bonte avond dus tja xD
mijn goeie komt er ook nog aan hoop ik vanavond voor half 10. hihi. is nu op 13 % daar zit voltige van marlous en het zingen van fee en donya ook bij