Hallootjes Allemaal,
Hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik had gisteren op terugweg vanuit Kootwijk al een heel verhaal getypt (via m'n telefoon) maar op één of andere manier ging er iets mis en was ik al m'n tekst kwijt. Had geen zin om het allemaal weer opnieuw te typen

.
Weekje Kootwijk was weer heerlijk, ik heb erg genoten. Heerlijk gereden, koninginnendag geviert in Apeldoorn, naar de Apenheul geweest, heerlijk gerelaxed in het zonnetje en enorm veel lol gehad.
Sandra heeft ook nog een ritje op First gemaakt, dus die was ook helemaal blij. Al was het toch ook even moeilijk voor haar

.
Helaas was First de laatste dag kreupel. Hij liep erg met z'n staat te zwiepen en had z'n oren plat in z'n nek. Dus ben ik direct van hem af gestapt. Vanmorgen ben ik bij hem geweest en kwam hij nog slecht zijn stal uit, maar na een paar passen ging het alweer snel beter. Ik denk dat hij toch enorm last heeft van zijn spieren. Vanavond maar weer een beetje met hem stappen.
Verder kreeg ik de dag voor vertrek naar Kootwijk nog een brief van de KNHS. Ik zou mijn eerste wedstrijd in een verkeerde klasse zijn gestart. Vandaag ff gebeld met de vraag waarom. Het blijkt dus dat ik M1 moet starten omdat First en ik beide M1 zijn.
Dus voorlopig ga ik nog maar even niet starten, eerst maar flink trainen en dan zien we wel of ooit weer gaan starten.
Zo, dat was het weer! Ik ga er weer vandoor...latersss