Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:07

smuidra schreef:
Ik ben weer terug van een weekje New York. M'n dochter haar 40ste verjaardag gevierd. Was erg druk en gezellig. Had m'n kleindochters met de pasen een klein berichtje gestuurd negen maanden na de dood van hun opa. Had zze nooit meer gezien of gehoord). Kreeg een hele baggerbrief terug van m'n schoondochter. Ik ben een slecht mens en ben de titel oma onwaardig. Zo egoïstisch om die arme kinderen (ze zijn 18, 15 en zeven jaar) te laten weten dat hun opa (oma) ze zo missen. Ik moet weer uit dit diepe dal zien te komen. Het valt me zwaar.

stekte smuidra.
altijd weer lastig.
je moet het met zn alle doen. erg jammer.

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 00:51

smuidra schreef:
Ik ben weer terug van een weekje New York. M'n dochter haar 40ste verjaardag gevierd. Was erg druk en gezellig. Had m'n kleindochters met de pasen een klein berichtje gestuurd negen maanden na de dood van hun opa. Had zze nooit meer gezien of gehoord). Kreeg een hele baggerbrief terug van m'n schoondochter. Ik ben een slecht mens en ben de titel oma onwaardig. Zo egoïstisch om die arme kinderen (ze zijn 18, 15 en zeven jaar) te laten weten dat hun opa (oma) ze zo missen. Ik moet weer uit dit diepe dal zien te komen. Het valt me zwaar.

Smuidra je kunt haar niet veranderen alleen je zelf veranderen om daar mee om te gaan.
Ze heeft spoken in haar hoofd en wat je ook probeert die gaan er niet bij haar uit.
Wat ontzettend moeilijk moet dit zijn zeg! Maar Ger heeft het ook gezien en laat dat je kracht en steun zijn. Hij heeft niet voor niks haar naam doorgestreept. En dat is iets wat niet veranderd kan worden.
Probeer van haar woorden je niks aan te trekken. Stuur de kinderen met belangrijke gebeurtenissen (verjaardag, kerst/oud en nieuw, diploma's een kaartje (of gewoon omdat je het wil), sms of evt een telefoontje. Vaar je eigen koers. Kun je jezelf niks verwijten en ben en blijf je die oma die je bent! (en wie weet stapt er weer eens een binnen omdat jij degene bent die de deur openhoudt)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 07:53

winnitou schreef:
smuidra schreef:

Smuidra je kunt haar niet veranderen alleen je zelf veranderen om daar mee om te gaan.
Ze heeft spoken in haar hoofd en wat je ook probeert die gaan er niet bij haar uit.
Wat ontzettend moeilijk moet dit zijn zeg! Maar Ger heeft het ook gezien en laat dat je kracht en steun zijn. Hij heeft niet voor niks haar naam doorgestreept. En dat is iets wat niet veranderd kan worden.
Probeer van haar woorden je niks aan te trekken. Stuur de kinderen met belangrijke gebeurtenissen (verjaardag, kerst/oud en nieuw, diploma's een kaartje (of gewoon omdat je het wil), sms of evt een telefoontje. Vaar je eigen koers. Kun je jezelf niks verwijten en ben en blijf je die oma die je bent! (en wie weet stapt er weer eens een binnen omdat jij degene bent die de deur openhoudt)

Wat goed verwoord Winn,Sterkte Smuidra is idd heel moeilijk zulke dingen.

Manonjitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:05

mntj schreef:
we hebben een misterie in huis.
ben een peperdure rijbroek kwijt.
het enige wat ik nog kan bedenken is dat hij van d waslijn is gejat.
had laatst wel 2 lege knijpers. maar er nooit bij stil gestaan.
grgrgrgr.

Nee toch..............het moet niet gekker worden!!!!!!

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:30

Manonjitske schreef:
mntj schreef:
grgrgrgr.

banketstaaf hoor! Niet zeker weten waar dat ding gebleven is maar het vermoeden hebben dat ie gejat is. Nou dat wordt de waslijnen in de buurt in de gaten houden de komende tijd. Iedere keer als je was ziet hangen zul je zien dat je automatisch gaat zoeken of jouw broek er niet tussen hangt.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 11:42

Manonjitske schreef:
mntj schreef:
grgrgrgr.

Misschien kan je stroom op je waslijnen zetten. Wat een rare mensen zijn er toch.....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 15:50

Hallootjes Allemaal,

Hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik had gisteren op terugweg vanuit Kootwijk al een heel verhaal getypt (via m'n telefoon) maar op één of andere manier ging er iets mis en was ik al m'n tekst kwijt. Had geen zin om het allemaal weer opnieuw te typen :o .

Weekje Kootwijk was weer heerlijk, ik heb erg genoten. Heerlijk gereden, koninginnendag geviert in Apeldoorn, naar de Apenheul geweest, heerlijk gerelaxed in het zonnetje en enorm veel lol gehad.

Sandra heeft ook nog een ritje op First gemaakt, dus die was ook helemaal blij. Al was het toch ook even moeilijk voor haar :(:) .
Helaas was First de laatste dag kreupel. Hij liep erg met z'n staat te zwiepen en had z'n oren plat in z'n nek. Dus ben ik direct van hem af gestapt. Vanmorgen ben ik bij hem geweest en kwam hij nog slecht zijn stal uit, maar na een paar passen ging het alweer snel beter. Ik denk dat hij toch enorm last heeft van zijn spieren. Vanavond maar weer een beetje met hem stappen.

Verder kreeg ik de dag voor vertrek naar Kootwijk nog een brief van de KNHS. Ik zou mijn eerste wedstrijd in een verkeerde klasse zijn gestart. Vandaag ff gebeld met de vraag waarom. Het blijkt dus dat ik M1 moet starten omdat First en ik beide M1 zijn.
Dus voorlopig ga ik nog maar even niet starten, eerst maar flink trainen en dan zien we wel of ooit weer gaan starten.

Zo, dat was het weer! Ik ga er weer vandoor...latersss :evaw:

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 08:07

LIQUITA schreef:
Hallootjes Allemaal,

Hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik had gisteren op terugweg vanuit Kootwijk al een heel verhaal getypt (via m'n telefoon) maar op één of andere manier ging er iets mis en was ik al m'n tekst kwijt. Had geen zin om het allemaal weer opnieuw te typen :o .

Weekje Kootwijk was weer heerlijk, ik heb erg genoten. Heerlijk gereden, koninginnendag geviert in Apeldoorn, naar de Apenheul geweest, heerlijk gerelaxed in het zonnetje en enorm veel lol gehad.

Sandra heeft ook nog een ritje op First gemaakt, dus die was ook helemaal blij. Al was het toch ook even moeilijk voor haar :(:) .
Helaas was First de laatste dag kreupel. Hij liep erg met z'n staat te zwiepen en had z'n oren plat in z'n nek. Dus ben ik direct van hem af gestapt. Vanmorgen ben ik bij hem geweest en kwam hij nog slecht zijn stal uit, maar na een paar passen ging het alweer snel beter. Ik denk dat hij toch enorm last heeft van zijn spieren. Vanavond maar weer een beetje met hem stappen.

Verder kreeg ik de dag voor vertrek naar Kootwijk nog een brief van de KNHS. Ik zou mijn eerste wedstrijd in een verkeerde klasse zijn gestart. Vandaag ff gebeld met de vraag waarom. Het blijkt dus dat ik M1 moet starten omdat First en ik beide M1 zijn.
Dus voorlopig ga ik nog maar even niet starten, eerst maar flink trainen en dan zien we wel of ooit weer gaan starten.

ach dat gaat je ook lukken

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:21

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Hallootjes Allemaal,

ach dat gaat je ook lukken

Tuurlijk lukt je dat ook, ga gewoon maar meteen in de Z starten mag je weer een hoedje op (nog even geloof ik)

winnitouJarig

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 00:33

wat een rust hier....
heb net 2 marsepein stammetjes klaar. Liquita, San kan ik die morgenochtend op de manege afgeven????
ben pas morgenavond weer thuis en zondagochtend al vroeg weg!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:38

Hoi!

Hopelijk heeft iedereen een goede vakantie gehad! ;) Wij zijn gistermiddag weer thuis gekomen na een zeer actief weekje, dus we zijn eigenlijk wel (weer) een beetje aan vakantie toe.... :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:40

@ Winnitou: Dan is die optie qua werk niet handig, want Nederland heeft veel koude en vochtige dagen! :n

@ Liquita: Dat is niet leuk voor First (en jou natuurlijk)! :(:) Even goed in de gaten houden, maar dat doe je sowieso! ;)

@ Xan: Hoe rijdt jullie nieuwe auto? :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:42

Wil ik gisteravond een was in de machine doen, is dat ding stuk.... -O- Gelukkig heb ik een heel handige man, die op een blauwe maandag een baan als witgoed-monteur heeft gehad, dus hopelijk is het op te lossen. B-) Maar onhandig is het wel, want nu mag ik met m'n was richting moeders fietsen! :+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 14:56

Shenavallie schreef:
Wil ik gisteravond een was in de machine doen, is dat ding stuk.... -O- Gelukkig heb ik een heel handige man, die op een blauwe maandag een baan als witgoed-monteur heeft gehad, dus hopelijk is het op te lossen. B-) Maar onhandig is het wel, want nu mag ik met m'n was richting moeders fietsen! :+

ooh lekker mijn moeder heeft ook paar weken gedaan alles gestreken en schoon terug

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 17:22

Hi Winnitou, wat lief!!! THANXXX :* Je kan ze morgenochtend wel op de manege afgeven. Wij zijn morgenochtend ook op de manege, weet alleen nog niet precies hoe laat. Maar er is vast wel iemand in de kantine.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 17:24

@ Shenavallie: balen van je wasmachine, zeker als je net terug komt van vakantie. Hopelijk kan je handige mannetje hem maken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:45

Poeh, wat een opluchting: het probleem is verholpen en dus kunnen we weer wassen!!!! *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:45

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

ooh lekker mijn moeder heeft ook paar weken gedaan alles gestreken en schoon terug

Dat is wel erg luxe, ha ha! :D Zo gezegd een geluk bij een ongeluk! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:55

winnitou schreef:
wat een rust hier....
heb net 2 marsepein stammetjes klaar. Liquita, San kan ik die morgenochtend op de manege afgeven????
ben pas morgenavond weer thuis en zondagochtend al vroeg weg!

thanx winn!!!! je bent de beste! afgeven is altijd goed! maar we zijn zaterdag avond ook op manege bezig met voorbereiden , dus dan kan het ook ! x

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:56

oeps. peet had al gereageerd hihi

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:09

heb de laatste spullen en taarten in het begin van de middag naar de manege gebracht en gelukkig maar want Rowan heeft vanmorgen met de voetbalwedstrijd een flinke trap tegen zijn hoofd gehad en heeft er uiteindelijk een hersenschudding (hoop licht) aan over gehouden.
Moet hem vannacht om de 2 uur wekken (daar gaat ook mijn nachtrust), dus mag meneer lekker naast mama in bed, scheelt mij ook een loopje.
Weet ook nog niet of we morgen naar mijn ouders kunnen, heb in iedergeval geregeld dat mijn vaders zijn medicijnen door mijn broer(tje) worden meegenomen. Voor het geval wij toch niet gaan (als het aan Rowan ligt gaan we wel)

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:12

Heel veel succes morgen hoop dat jullie heel veel geld ophalen!!!!

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:13

@Shenavallie, mooi dat het een geslaagde vakantie is geweest en vervelend dat dan net bij thuiskomst de wasmachine vakantie neemt. Hoop dat Dennis het ding weer aan de praat krijgt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:49

wat een grote hoeveelheid aan prijzen hebben we binnen gehaald nu nog hopen dat het heel druk morgen gaat worden

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:49

sterkte met ro winn