Lekker, Antoinette, dus huis is weer bewoonbaar. En afgelopen dagen druk gehad op het werk, allemaal dikke en zware boeken en donderdag ook veel wind. Nu lekker weekend. Vanochtend heerlijk met Mazzel gereden, echt prima weer. En Mazzel luisterde goed, hij kon weer doorlopen.
Fijn dat Mazzel de knop vooruit weer heeft weten te ontdekken, haha! Nou Sas, jij gaat frequenter en ik gok aan een stuk. Mijn moeilijke punt ligt rond de 20min. Dat heb ik eerder ook al gehad en daar moet ik nu dus door heen zien te komen!
Als je weer een rondje mee wil Milou, houd ik me aanbevolen
Ojee Antoinette. Het wordt nu wel opschieten. Moet er nog veel gebeuren?
Danseresje
Geplaatst: 13-01-14 01:30
Ja, moeten we maar weer doen he Sas? Jij kan niet op de woensdagen toch? Ik wil namelijk toch weer een beetje woensdag-vrijdag-zondag gaan aanhouden ivm dinsdag paardrijden en donderdag paardrijden. Evt zou ik ook op maandag kunnen ipv zondag. Want ja, we moeten nog trainen voor de Zandvoort Circuit Run (heb me nog niet ingeschreven hoor...)! Moet wel ff nieuwe schoenen gaan halen binnenkort. Heb het idee dat mijn schoenen toch wel aardig op aan het raken zijn.....
Antoinette, kan me voorstellen dat het benauwend werkt. Kan ik je nog ergens mee helpen? Maaltijd koken bijvoorbeeld of iets anders praktisch?
Horsefreak
Geplaatst: 13-01-14 11:57
Dat snap ik, dat is inderdaad beangstigend.
Mijn rijlessen gaan momenteel erg lekker, soms nog wat domme foutjes, maar is vaak nog goed te herstellen. En ik ben erg sociaal.... ik moet soms iets meer doorrijden ipv afwachten of de ander wel stopt. Over een maand afrijden, als ik zo blijf rijden als de lessen gaan, dan komt het goed. Ik moet niet te zenuwachtig worden.
Zo mazzel eens plagen.
Saskia89
Geplaatst: 13-01-14 19:13
Zenuwen zijn sowieso nergens goed voor. Gewoon lekker rijden als tijdens je rijlessen
Ik heb me ook nog niet opgegeven hoor Milou. Wist niet of je überhaubt nog interesse had . Het lijkt mij in elk geval nog steeds leuk om te doen. Qua dagen ben ik inderdaad net een beetje van de andere dagen. Ga denk vandaag wel, maar normaal gesproken is dit mijn Fitnessdag.
Ik weet dat niet nodig is, maar ik kan er niets aan doen. Mazzel was ernaast echt zwaar irritant, niett land uit willen, niet stil staan, me omver willen lopen.Met rijden was hij echt super braaf, hij luisterde prima. Strand was hoog water, sommige stukken waren goed te doen, maar ook hele slechte stukken.
Ik vind het er altijd vermoeiend uitzien. Ik probeer wel eens paar meter, spelen met de hond. Maar dan staat zij mij vrolijk aan te kijken van kom op ga door, en ik sta uit te hijgen. En leuk lijstje en dan zonder zadel? ik ben benieuwd hoe het was.
Saskia89
Geplaatst: 15-01-14 00:28
Het was zeer geslaagd! Ik was ingedeeld op tamtatadam... Adje! En daar was ik erg blij mee moet ik zeggen. Maar toen kwam een lesgenootje binnen die absoluut niet blij was met Tiësto, dus heb ik geruild voor 'mijn' pony Heb echt heerlijk gereden en inderdaad ook nog zonder zadel (al stond er oorspronkelijk springen op het programma - wat een vervelende wissel nou ). Nog maar even subtiel laten vallen dat ik volgende keer ook graag op Tiësto wil, maar blijft afwachten natuurlijk haha
Danseresje
Geplaatst: 15-01-14 00:31
Leuk lijstje, 1 goed! Leonie was weer helemaal gelukkig! Sas heeft mij toch enigszins teleurgesteld door mijn vriendje in te ruilen voor Tiësto! Zelf mocht ik op Ushi die er erg veel zin in had! Het was idd springweek, maar na de eerste les was alles al opgeruimd! Wij zijn zonder zadel gaan rijden, was leuk! (Doe ik veel liever dan springen, haha!)
Saskia89
Geplaatst: 15-01-14 00:38
Ja, vond dat we maar kort gingen draven. Had nog wel even gewild, hij zat namelijk echt heerlijk.
Maar was helemaal blij, zelfs al was het geen Adje. Al had dat denk ook geen verkeerde geweest voor zonder zadel
Saskia89
Geplaatst: 15-01-14 00:39
Had trouwens gisteren gedroomd dat ik op Tiesto zou zitten. Komt dus toch uit... met een beetje hulp
Mwoahaha! Leuk van die dromen, haha! Adje zit op zich best lekker zonder zadel, alleen zijn ruggengraat ligt iets hoger, dus helemaal comfortabel is het niet. Had het vorig jaar comfortabeler verwacht.....
Had ik me nog bijna verslapen..... ! Had wekker op telefoon goed gezet, alleen kennelijk niet bevestigd ofzo.....wel andere wekker gezet en van wakker geworden, maar weer goed in slaap gevallen met de snooze. Gelukkig op tijd wakker geschrokken, want de snooze had ik ook niet echt gehoord !
Slaapkop, gelukkig nog op tijd wakker geworden. Zo te lezen fijne les dus, jullie geluk dat je zonder zadel mocht. Ik vind dat altijd zo vreemd om hele week hetzelfde te doen. Dan weten de paarden het ook al. Afwisselen lijkt me veel beter.
Ik heb van die periodes dat ik erg van mijn bed hou, haha! En zo vroeg opstaan op woensdag vind ik helemaal niets! Baalde er ook enorm van dat ik meteen weg moest, blijf altijd graag even nakletsen, altijd gezellig! Tja Wendy.....mijn idee zou ook zijn om te kijken naar de groep. Kijken wat zij willen en kunnen?