Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Britt_Sisi schreef:bij ons stonden in die stands merrie en veulen en 1 groot paard en allemaal kleine ponys
en die welshes stonden in een andere (loop)stal, waar ook een keukentje was met een kraantje
Mag dat (liever niet natuurlijk maar ze wil me kado brengen want ze kan niet komen wanneer wij het vieren
) 
wilde weten of ze nog online was geweest de laatste tijd
)

maar ik wilde gewoon alle stallen schoon hebben alleen de allerlaatste hebben we nie meer gedaan, was echt helemaal op!
xD maar ik vond het het wel wwaard, hadden die paardjes het ook weer eens schoon

suikermeisje schreef:lekker aardig IOlona
misschien krijg je een heel leuk cadeau,
en opzich snap ik het wel dat er over gesproken is hier, iedereen kent het eigenlijk wel, of heeft er iets over gehoord, en als ik nu weer zou gaan, zou ik dus echt niet meer over die sneuvelheuvel gaan, gewoon omdat ik er al veel meer verhalen over heb gehoord. en ja, misschien is een bodyprotector dan wel slim, maar dat is achteraf praten.
wij hadden echt teveel kruiwagens bij Bartels, ik had er 18 gereden omdat ik per se door wilde gaan, wij hadden dan ook wel gewonnen aan het eindemaar ik wilde gewoon alle stallen schoon hebben alleen de allerlaatste hebben we nie meer gedaan, was echt helemaal op!
(het waren niet kruiwagentjes van half/3/4 volxD maar ik vond het het wel wwaard, hadden die paardjes het ook weer eens schoon
Me tante is nogal een geval appart dus.... EN ze vergeet meestal een kado mee te nemen en die komt dan 2 maand later dus...xClairex schreef:iirrssjjee schreef:Shiiit hee, ik ben snoep vergeten.
Maar ik mag vast wel Claire helpen om van haar snoepjes af te komen? (A)![]()
Whahaaa
Je kan morgen ook nog naar benzinepomp heaaaa!
Ik heb nog geen heuptasje![]()
ZOO DOM!
Was het vergeten en me mama ook!

xClairex schreef:Britt_Sisi schreef:ik had mijn telefoon niet meegenomen met de trektocht, bang dat ik em zou verliezen, zat veilig in men tas in het busje haha!
Das eigenlijk wel slimmer
Maar dan moet ik me horloge zoeken xD
Ik wil àltijd weten hoe laat het is , irritante gewoonte
xClairex schreef:Britt_Sisi schreef:ik had mijn telefoon niet meegenomen met de trektocht, bang dat ik em zou verliezen, zat veilig in men tas in het busje haha!
Das eigenlijk wel slimmer
Maar dan moet ik me horloge zoeken xD
Ik wil àltijd weten hoe laat het is , irritante gewoonte
[/quote]