LIQUITA schreef:Hoi Ate, heb je ook interesse in een WOW zadel, hihihii...zag je daar in het topic onder aan staan
.
hahahhaahha vind die dingen wel leuk om te lezen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:_sandra schreef:en morgen naar najib!!!!!! ook veel zin in! lekker ff avondje lachen!!!!!
Jaaah....ik heb er ook heel veel zin in. Heb goede verhalen gehoord over de show!!!

Shenavallie schreef:Tytje schreef:Lieve Mary gaat in januari onderzocht worden in Utrecht door studenten. Ze loopt kreupel en zoooo scheef. Voor de studenten een leermoment, ik hoop zo dat er wat uitkomt.
Zij staat/stond toch bij Linda Dekker?
! Als ik het goed begrepen heb, dan is ze als achterste ingedeeld. Hopelijk heeft Maisie dan niet weer de ik-moet-iedereen-inhalen-kolder, net als 2 weken geleden in de les
Shenavallie schreef:Morgen gaat een meisje een A-proefje op Maisie rijden, spannend!![]()
Dat wordt de eerste keer dat er iemand op Maisie een "wedstrijd" gaat doen, zó leuk! Als ik het goed begrepen heb, dan is ze als achterste ingedeeld. Hopelijk heeft Maisie dan niet weer de ik-moet-iedereen-inhalen-kolder, net als 2 weken geleden in de les

, ha ha)!
) en te vullen. Meteen nog een extra emmer bij Napoleon gedaan, net als vanmorgen. Er had iemand nog bij hem bijgevuld, dus dat scheelde weer een keer lopen!