Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vind het echt rot voor jullie.

die kan je dan hier wel een keer komen ophalen ofzo

alleen nou ging het niet zo goed
naja komt wel weer goed 
en me kleine kind moet gewoon blijven, tis zooo'n lief beestje, kan hem overal aaien enzo, als ik langsloop of in de buurt bezig ben doet ie z'n neus door het gat bij z'n voerbak om aandacht
Liisette_ schreef:Ook Iris, nogmaals gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!![]()
Oeh, ik weet nog wel mijn momentje toen ik hoorde dat ik geslaagd was!![]()
![]()
Ben na de tijd dat ze zouden bellen zo snel mogelijk naar school fiets.. Nooit wilde ik zo snel naar school toe!
Ik krijg nu echt dat gevoel wat ik toen had...
Of had je dat al verteld? Jane_ schreef:Ja klopt, je kon het gister ook niet tegen me zeggen of ik ging alweer. Zullen vandaag ook nog wel traantjes zijn.
Het is allemaal confronterend met de vlaggen en diplomauitreiking, tja dat heb ik nu niet.
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Ja klopt, je kon het gister ook niet tegen me zeggen of ik ging alweer. Zullen vandaag ook nog wel traantjes zijn.
Het is allemaal confronterend met de vlaggen en diplomauitreiking, tja dat heb ik nu niet.
![]()
Voel me d'r ook echt poedersuiker over..
Had zo veel liever samen met jullie blij gewezen.
Mijn kop staat er nu ook echt ff niet naar. Ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop komt.. Je moet wel echt lekker gaan genieten van je vakantie hoor Janiee
geen idee waarom.