Ik zit nu bij de Vopak in de Botlek. En aangezien er geen zee boten zijn is er dus gewoon ook geen porto verkeer onder mensen wat dat houd me ook wel op de been in de nacht want sommige praten zo hard door dat ding dan weet je gewoon van owja ben op me werk. hahaha
op de dag heb je zo weinig tijd loop je te rennen om de paardjes nog de aandacht te geven alles snel sne snel en dan zit je de hele nacht een beetje te suffen ik haat nachtdienst
Ow maar je mag dan toch wel binnen een sigaretje roken? Ja ik moet alleen effe de portofoon mee nemen. Ja en dat is ook de rede dat ik op 5 oktober me laatste werkdag heb in de beveiliging.
En aangezien ik zo meteen ook nog even me baas een mail ga sturen zal dit dus waarschijnlijk me laatste nachtdienst zijn want heb er eigenlijk nog 2 maar heb tijd nodig om te solliciteren en dat lukt niet met nachtdiensten dus of ze geven ochtendiensten of ik neem morgen en woensdag een verlof dag op.
Zo hahaha nou heb effe een praatjje gehad met de mobile surveillant die hier altijd rond 03.00 een rondje komt rijden. Maar dat was ook echt tot 05.30 me enigste aanspreek punt hahaha
Nee dat is waar dat je daar ineens over begint hahaha Dat is bij andere objecten waar ik vorig jaar wel eens zat wel. Ja dus zo boeiend zijn wij dus helemaal niet we mogen gewoon rustig weg vallen hahaha
ja haha maar daar hebben we dan de portofoon voor zelfs al ga je naar de toilet dan moet je hem meenemen. Maar je hebt gelijk het is niet zoals het hoort
ja maar ze verwachten denk ik toch wel 1 keer per uur mensen maar dat is ook wel zo alleen als er een zeeboot of een lichter is maar momenteel hebben we helemaal niks liggen
hahaha ja dat kan ook inderdaad maar denk niet dat het gaat tellen. hahah ja zo das inderdaad wel zo had ik ook wel eens hoor dan bleef ik wakker en ging ik smiddags naar stal om moskai te rijden. Zo dat was dan inderdaad best zwaar. Maar me dipuurtje heb ik totaal niet gehad.