Hahahh! Als je nog 'ns een oppas nodig hebt voor 'm
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hahahh! Als je nog 'ns een oppas nodig hebt voor 'm
xandra88 schreef:Ziet er leuk je profiel Donna! Alleen zoals Jolanda al zei het is beter om een iets donkerder lettertype te gebruiken want het is slecht leesbaar, of is dat de bedoeling
josewoos schreef:xandra88 schreef:Ziet er leuk je profiel Donna! Alleen zoals Jolanda al zei het is beter om een iets donkerder lettertype te gebruiken want het is slecht leesbaar, of is dat de bedoeling
of worden we oud en laten onze ogen ons in de steek?
Alleen het roze is beetje moeilijk te lezen.
hestejente schreef:Op de bank is een hevige strijd gaande: mijn katten doen wie het diepst kan slapen
josewoos schreef:xandra88 schreef:Ziet er leuk je profiel Donna! Alleen zoals Jolanda al zei het is beter om een iets donkerder lettertype te gebruiken want het is slecht leesbaar, of is dat de bedoeling
of worden we oud en laten onze ogen ons in de steek?
Maar wie weet speelt het bij mij al vroeg op
Hij is de hele nacht op pad geweest. josewoos schreef:hestejente schreef:Op de bank is een hevige strijd gaande: mijn katten doen wie het diepst kan slapen
Spannend!!! Wie gaat er winnen denk je? Bij mij ligt Pino buiten te bakken in het zonnetje, Joep zal wel boven op bed liggen en Enzo ligt in de keuken te maffen
LieZ_Horses schreef:Hoe gaat het nu eigelijk met Lotta, Xandra?
xandra88 schreef:nou oud oud oud, ben jonger dan jou JolandaMaar wie weet speelt het bij mij al vroeg op
hestejente schreef:De strijd is beslist: Ju is opgestaan en heeft zichzelf gediskwalificeerd![]()
Vanochtend ging de bel: de buurman. De toegangsdeur naar onze gang blijkt vannacht gesloopt te zijn door een bewoner uit een ander deel van de flat waar ze dus ook andere toegangsdeuren en andere sleutels hebben. Blijkbaar heeft ze gedacht dat als ze maar hard genoeg die sleutel in het slot douwt ze ook onze gang wel op kan waardoor de sleutel muurvast zat in het slot en degenen die hier wel wt te zoeken hebben ook niet meer naar binnen konden zonder bij de buren hier aan te bellen. De vrouw die de boel heeft gesloopt is een beetje de dorpsgek van de flat (en dat wil wat zeggen, er wonen hier steeds meer randfiguren namelijk), zo'n type dat om drie uur 's nachts buiten op het veldje "Shirley, ga nou poepen!!!" naar haar hondje roept. Helaas is ze ook nog eens bevriend met mijn naaste buurman en denkt ze dat ze daardoor hier wat te zoeken heeft.
Ze vindt het ook leuk om voor iedereen hoorbaar met andere mensen, bij voorkeur natuurlijk de huisarts, te bellen over haar kwaaltjes of andere muizenissen. Georgette schreef:Dankjewel Xandra.
josewoos schreef:Maarre ik wil mijn profiel pimpen!!! Hoe, waar?? Wie weet dit?
Niemand??? Ik wil het, wil het en wil het!!
Zo ben ik, als ik iets in mijn kop heb, moet het ook gelijk