Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hmmm, volgens mij is een 1 combinatie de ruiter en het paard. Dan rijden wij met 8 combinaties.....toch

LIQUITA schreef:meelen schreef:Het is 50 x 70 cm. Wij vinden het wel erg groot, dus denk dat het een plek in de slaapkamer krijgt ofzo. En dan bestel ik gewoon een kleinereMooi hoor Petra. Hoe groot issie wel niet?.

_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, volgens mij is een 1 combinatie de ruiter en het paard. Dan rijden wij met 8 combinaties.....toch
zie je, ik moet nog veel leren. jammer!!! hihi dan maar ranja na afloop haha

ATE schreef:zit nu ff bij mijn ouders te bokken hahahahahha mijn pa is weer thuis zou eerst 3 weken blijven in ziekenhuis maar kreeg een andere dokter die dat niet nodig vond het gaat trouwens wel redelijk met hem

_sandra schreef:tot welke pagina gaat het eigenlijk?

_sandra schreef:ben benieuwd wie er met een leuke komt!
) Yinari schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, volgens mij is een 1 combinatie de ruiter en het paard. Dan rijden wij met 8 combinaties.....toch
Zou wel achterlijk zijn als jullie 80 euro moeten betalen om tien minuten met zijn alleen in de bak te rijden

meelen schreef:_sandra schreef:ben benieuwd wie er met een leuke komt!
Ik had de vorige twee al verzonnen, dus laat de eer nu aan een ander over.
(sh*t loop ik mooi een zak drop mis)