Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Melanieetjuh schreef:Dat hoop ik ook ja.
Het zal een hele prestatie wezen als ik een keer met Don 1 ste word. Dat is wat me vader ook zei.. Het is veel meer een prestatie om met Don 1ste te worden dan bijv met Nicky. (En zeker niet negatief bedoelt voor Nicky en/of de mensen die er WEL hun proefjes op rijden. Zeker niet zo bedoeldWant als Don er niet was geweest had ik het ook gewoon gedaan met Nick
Maar jullie snappen me wel denk ik.. )
Das wel fijn dat ie lekker zit!Das bij Don niet altijd echt zo..
Ja, die handen..Ik kon je niet zien.. Dus kan daar ook niet over oordelen.. maar laat ik je zo zeggen, vele hebben daar last van!
!
Maaikeee schreef:Jeehh door!
Mede dankzij nick, die fijn liep!
Had ook echt goeie punten, en er stond maar 1 ding bij: mooi je handen rechtop, en goed je handen naar binnen
gedaan tijdens de wendingen(keurig!)
Haha nou dat was vorig jaar wel wat anders!![]()
Aankomende weken gewoon lekker rijden, op veel paarden, want wie weet waar ik op kom!

Kirsten_D schreef:Maaikeee schreef:Jeehh door!
Mede dankzij nick, die fijn liep!
Had ook echt goeie punten, en er stond maar 1 ding bij: mooi je handen rechtop, en goed je handen naar binnen
gedaan tijdens de wendingen(keurig!)
Haha nou dat was vorig jaar wel wat anders!![]()
Aankomende weken gewoon lekker rijden, op veel paarden, want wie weet waar ik op kom!
Lieverd jij zit gewoon heel netjes!!
Elja schreef:Kirsten meis je was echt schattig hahaha
Dat je ging huilen![]()
how adorable.
Maaikeee schreef:Hoeveel puntjes had je kirs?
Jeetje ben moee! door alle emoties vandaag..
!!
Iriis_ schreef:Hoeveel punten had jij eigenlijk Maaike?
! Maaikeee schreef:Iriis_ schreef:Hoeveel punten had jij eigenlijk Maaike?
110!
Dat moet je me toch nog ff een keer vertellne hor
Maaikeee schreef:Ik lette der zelf ook meer op deze keer, maar ik deed het niet constant genoe volgens mij
De ene wending wel volgens mij, maar de andere had ik weer zoo het gevoel dat ze naar binnen zou klappen,
dat ik het niet genoeg deed![]()
Maar jah, zij heeft waarschijnlijk die wendingen gezien waar ik het wél deed, want ze had er zelfs nog bij gezegd
dat ik dat heel goed deed![]()
Maar idd, bij jou zag ik het ook écht dat je het deed!