Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:tot hoelaat is er les... ff kijken of ik erna dan ga rijden ofzo anders rij ik dalijk weer in de weg ofzo met mn hobbelpaard
)

maarja kijk wel ff komt vast wel goed
na 21.00 rijden vind ik wel wat laat
vera23 schreef:haha ALS tie optijd komt ja![]()
Ja in stap kan ik er omheen alleen met draven heb ik wel hoefslagje nodigmaarja kijk wel ff komt vast wel goed
na 21.00 rijden vind ik wel wat laat

nou ja niks.. kon niks zien en voelen heel raar
john zei dat ie der wel hoorde kuchen en vandaag kuchte ze ook op het erf
ik hoop zo dat het niet der keel ofzo is .. maar toch lijkt me dat weer sterk omdat als je der een peentje geeft ofzo dan doet ze glijk moeilijk met er mond dus zou het niet de keel kunnen /hoeven zijn... maarja ik hou het nog ff in de gaten... ff kijken hoe het gaat en anders ja uhmmm onderzoekje ofzo...
weet niet.. vera23 schreef:hahah doet me denken aan vroeger hihi... allemaal op dezelfde hand rijden![]()
het waait wel weer verschrikkelijk hard zeg zal weer fijn rijden worden not... hopen dat het droog blijft
Er staat volgens mij wel iets minder wind als donderdag??
hoeft hij ook niet zo te schreeuwen 
vera23 schreef:hij zou eens zo n microfoontje aan moeten schaffen is best handig als het zo hard waait... dan heb je gewoon zo n oortje in .. is in het begin wel wennen maar verdomd makkelijkhoeft hij ook niet zo te schreeuwen
nou het waaide net heel hard hoor
Ik heb er zelf ook wel eens aangedacht, maar die krengen zijn nog best duur!! 

vera23 schreef:haha nou bereidt je maar voor nuggie wordt kl ote weer
vandaag heb ik weer stuiterbal gereden inplaats van paard
Voed je paard eens op joh
en bij Ko weet je t natuurlijk nooit Mike was ook weer goed te spreken over hem
ech nie leuk
Jaaa, ze kan het wel. Famke d'r les ging echt supper !!!!
Binar schreef:Lekker toch Xeen!! Volgens mij ging de les bij iedereen wel lekker![]()
Volgende week mag jij je kunsten laten zien![]()
Wordt echt weer druk met de lessen, gisteren waren we met 5 en ik geloof dat we volgende week ook weer met 5 pers zijn
!
zo goed rij ik nu ook weer niet.Ireentjuh schreef:Inderdaad rotweer vandaag!!
Pff.. wat zouden jullie doen? Ik maak me al langere tijd een beetje zorgen om Evita omdat ze een aantal symptomen heeft die kunnen wijzen op het beginstadium van de ziekte van Cushing. Ze heeft geen krulletjes en is verder ook helemaal niet ziek, maar in een ander topic kreeg ik een reactie van iemand die veel van deze ziekte weet, waardoor ik me toch wel zorgen ga maken; Ireentjuh @ [MD] Cushing
maar wat is/doet Cushing? Xeen schreef:Binar schreef:Lekker toch Xeen!! Volgens mij ging de les bij iedereen wel lekker![]()
Volgende week mag jij je kunsten laten zien![]()
Wordt echt weer druk met de lessen, gisteren waren we met 5 en ik geloof dat we volgende week ook weer met 5 pers zijn
Haha, mag ik mijn kunsten laten zien. Ik kan 't wel, als ik geen last meer heb van mn wond. Nu Vesra nog!
Grapjezo goed rij ik nu ook weer niet.
Dat zijn wel veel lessen Noes
Leuk hé
duckie schreef:Jippie, de 23ste heb ik weer een afspraak bij Yoni om te lessen![]()
Ik ben benieuwd wat we nu weer voor oefeningen krijgen. Ze was helemaal enthousiast toen ik haar vertelde dat ik afgelopen zaterdag twee flinke stukken getölt heb!!Leuk hé
Je waait gewoon zowat uit je panty
Binar schreef:Als je twijfelt dan zou ik een onderzoek laten doen, dan heb je gewoon zekerheid!!
Heb niet hele topic gelezenmaar wat is/doet Cushing?