, maar zo aan het eind van de wedstrijd doen ze het soms nog wel eens.....En christiano ronaldo is leuk tot ie zijn mond open doet
, zijn tanden zijn nu niet echt geweldig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar zo aan het eind van de wedstrijd doen ze het soms nog wel eens.....
, zijn tanden zijn nu niet echt geweldig
.
...
. Echt die mag in het world record book met meest gemiste kansen
. (maar goed hij was toch niet knap....).
. 
. Had het al een beetje verwacht....
.
.
)
sorry maar die mag ik niet eens leuk vinden 
. Dr was toch ook een keer een speler van Ajax naar Feijnoord gegaan of andersom
. En die scoorde daar net zo goed.....
. En Kuijt vind ik oud ja
. Boven de leeftijd waar ik op val in iedergeval
.

Maetje schreef:i likee c. ronaldo DAMN waaaaa die is echt heul knap !
. Bij die laatste wedstrijd waar heb B-team van portugal speelde kwam de camera ook even voorbij hem en toen gaf ie ook zo'n hele sexy knipoog
.
). Een tante van mij is met een portugees getrouwd en dan zie ik ook wel eens foto's van daar maar volgens heeft die nog meer leuke familie... Misschien moet ik maar eens mee op familiebezoek
. Een vakantie naar Portugal is toch altijd wel fijn, maar het knappe jongens gehalte ligt daar ook nog eens vrij hoog!! Owww en het is het land van de lusitano
. Ook een heel knap paard! (om toch dat onderwerp ook maar eens aan te snijnden...) Laura_ schreef:wajoo Boulahouz wil zaterdag gewoon gaan spelen he
zijn dochtertje wie te vroeg geboren was is overleden.. maar zaterdag wilt die wel gaan spelen ofzo..
(toen was hij nog geen bondcoach)
Lijkt me niet echt een goede combinatie...