Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:05

Haha het was echt heel gezellig! En ik ben zeer tevreden over de allernieuwste routeplanner AngeliqueAngelique Sigaar Wat TomTom nou ineens had weet ik niet maar volgens mij ging het niet goed met hem. Hij raakte wel erg van de rel toen hij op de A2 begon te zeggen dat ik moest omkeren Bloos! Gaaf dat Arthur wel interesse had in de spulletjes, hopen dat hij je kaartjes vaak mee moet geven!

Ben nog steeds errug blij met mijn inkopen. Ik heb een lime groen met paars ESP pad en bijpassende beenbeschermers (thanx Angelique) dus die ga ik morgen even uitproberen! Vanmidag heb ik even gepast en het stond Whis erg leuk zag ik nadat het pijnaanmijnogen-effect door de beenbeschermers weg was ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:34

Wow ik zag vandaag toch een lichtgevende vlek in de binnenbak rijden... Flitsend setje hoor! Haha! Enne Paard&Naald kaartjes bij Arthur? Goed man. Haha!

Ik heb nog verf op m'n vingers zitten en eigenlijk ben ik nog niet klaar maar m'n vakantie is wel zo goed als voorbij. Huilen van het lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 17:26

Ai dat wordt spijbelen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:28

Spijbelen van werk doe ik niet aan... Schijnheilig M'n school begint volgens mij de 25e weer dus ik zal wss -hopelijk- tussendoor nog wel wat tijd vinden... ^.^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:46

Maandag is stom Gaaaap

Haha we vallen idd wel lekker op met de nieuwe outfit van Whis, balen dat ik zelf weinig lime of paarse kleding heb Clown Ik weet zeker dat iedereen in Belgie aan de kant gaat voor ons als ze ons zien aankomen ROFL

Nou Suus, dat word denk ik een nachtje doorhalen! Of je kan ook gewoon een nieuwe trend maken, half geschilderde deuren! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 08:54

Het is weer stil hier Verdrietig Heeft Suus toch een nachtje doorgehaald? Clown

Gisteren een lekkere buitenrit gemaakt met Rhea en Nisan. De paarden waren heel relaxed en het ging dus heerlijk!

Wat is het toch heerlijk om de dagen af te tellen tot de vakantie! Nog maar 14 werkdagen Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:59

Doei! Deur is helemaal klaar qua verf maar de omliggende muren moeten gelijk ook overnieuw... Huilen van het lachen (beetje geknoeid Schijnheilig )...

Ik kan alleen nog aftellen tot 't eind van m'n schoolvakantie, ik heb alleen geen flauw idee wanneer dat is. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:09

Oooeh ik weet wie onze nieuwe buurman word! NISAN!!! Go jij! Go jij!

Haha da's niet handig dat je niet weer wanneer je naar school moet Clown Ga je nu dan zo'n CSI gerichte school doen?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:33

Oké ik dacht dat Nisan tegenover Bandit bleef staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:43

Nee, ze wil hem nu toch liever in een buitenstal. Vanavond gaan ze als het goed is al verhuizen *LOL*

Handig, hier zijn weer mensen binnengekomen voor een verre reis op het laatste moment Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:45

Gezellig! En 't staat ook wel leuk zo'n vlek d'r tussen, anders wordt 't zo eentonig he. Haha!

De school zelf is gewoon algemeen (HvA), met allerlei opleidingen. Tong uitsteken Een vriendin van me gaat d'r ook heen en die gaat Engels studeren. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:53

Haha het word idd wel een leuk kleurenpatroon in ons hoekje Clown

Oh ok maar wel gaaf. Is de reistijd niet zo lang of valt dat wel mee?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:00

Ongeveer 20, 25 minuten met de trein ofzo, en ik woon zo goed als naast 't spoor. (daarom spoor ik zo Ja )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:11

Nast het spoor wonen is alleen maar handig als er ook een station is waar de trein stopt Haha!
Of had je op een rijdende trein willen springen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:16

Nou ik kan 't proberen... Ja 't Station is ook dichtbij dus dan kan ik net zo goed effies doorgaan tot de stilstaande treinen... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:53

Haha ja dat zou misschien iets handiger zijn Clown HvA is sowieso wel makkelijk te bereiken met het OV geloof ik. Waar was jij eigenlijk gisterenavond?

De grote verhuizing is goed gegaan, Nisan was heel relaxed en ging meteen naar buiten kijken. Whis moest even duidelijk maken dat zij er ook was en ging behoorlijk schreeuwen. Haar stal heeft het ook aardig te verduren gekregen omdat ze af en toe naar achteren uithaalde Rolleyes Maar het ging al een stuk beter dan toen Tucker bijv naast ons stond. Ze kenden elkaar natuurlijk al dus ik denk dat ze vandaag alweer gewend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:50

Joh... Te stil hier Nors opkijken

Gisteren lekkere taart gegeten die Trudy mee had voor d'r verjaardag Ja Daarna weer eens in de buitenbak gereden, was lekker met het weer!

Kwam gisteren toch een gek iemand tegen in C'cum! ROFL

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:02

De buitenbak was idd super, hoop dat hij vandaag net zo is.

Straks even kijken of ik mijn auto APK kan laten keuren, net even opgezocht of er in P' end een drive-in APK keuringsstation is, en dat is er.
Nu maar hopen dat ze niets ernstigs vinden...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:07

Miss_Montana schreef:
Kwam gisteren toch een gek iemand tegen in C'cum! ROFL

Bloos! Toevallig joh, ik ook... Liep op m'n dooie gemak naar huis, begint d'r een of andere idioot te toeteren... Clown

Ohja, dinsdag was ik 's middags wezen rijden. Ja M'n vakantie was weer voorbij Haha! , en ik heb uitgevonden wanneer ik naar school moet. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:23

Neeee... dat meen je niet Bloos!

Ik was je al kwijt dinsdag joh, haha! Nouja ook lekker om overdag te gaan rijden Ja

Ben je al zenuwachtig om naar school te gaan? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:24

Uhu, dat meen ik, rare mensen lopen d'r rond he op deze wereld. Tong uitsteken

Mwah, zenuwachtig niet, ik heb begrepen dat 't op zo'n school nogal een zooitje kan zijn dus ik ben wel benieuwd... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:56

Haha dat kan je wel zeggen ja, al die scholen zijn one big mess Nagelbijten / Gniffelen Niet cool Hopelijk is de HvA een beetje beter georganiseerd.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 06:53

Ik heb ook op de HvA gezeten, en dat was op zich wel goed geregeld. Maar ik heb er maar een jaartje opgezeten, dus ik kan er niet te veel over zeggen.

Ik heb er overigens ook niet veel uitgevoerd Bloos Anders had ik nu wel een goede baan gehad Haha! Knipoog

Foxy en die kleine staan eindelijk tussen de merries en veulens!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
En het ging goed! Er is helemaal niet geschopt of gejaagd of wat ook. (Ze waren natuurlijk allemaal zwaar onder de indruk van Fox d'r mega coole lichtgevend roze halster) Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 08:43

Ooh wat leuk! Lekker dat ze nu bij de andere merries mogen staan. Roxy zal het vast te gek vinden dat ze nu speelmaatjes heeft Ja

Vrijdagavond zijn Rhea en ik nog wezen buitenrijden, we zijn onder de brug naar Alkmaar door gereden en daar zit een snackbar. Hebben we lekker een ijsje gegeten Haha! Was gezellig en de paarden gedroegen zich geweldig!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:22

Leuk. Ik ging vroeger altijd ijsje eten op de zaanse Schans met mijn pony. (Lees: die crosste er altijd keihard vandoor over de Leeghwaterweg en stopte op de Schans bij de ijscoman want daar kreeg hij altijd een hoorntje Clown )