doen we zo zou wel nog even lekker zijn he 
Was echt heerlijk op het strand
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doen we zo zou wel nog even lekker zijn he 

sjorsie schreef:dankjewel allemaal voor het duimen, de keuring ging prima, alles was oke en Abel gedroeg zich keurig, morgenochtend gaat hij idd richting Veldt, Jolien is een leuke lieve meid dus dat zal vast goed gaan komen, het voelt alleen nu niet zo leuk allemaal, maar dat slijt wel, ik kan hem nog eens opzoeken.
morgen zal wel even moeilijk worden
Marjolein, leuk dat hij idd naast Nelson komt te staan, een echte haflinger invasie, ik had alleen liever zelf gezegd waar hij heen gingmaar ik snap dat je alleen maar enthousiast bent
natuur5D schreef:sorry, sorry, sorry, het was inderdaad pure enthousiastme en stond er niet bij stil dat ik het zo meteen wereldkundig maakte. alsnog mijn excusses.
sjorsie schreef:dankjewel allemaal voor het duimen, de keuring ging prima, alles was oke en Abel gedroeg zich keurig, morgenochtend gaat hij idd richting Veldt, Jolien is een leuke lieve meid dus dat zal vast goed gaan komen, het voelt alleen nu niet zo leuk allemaal, maar dat slijt wel, ik kan hem nog eens opzoeken.
morgen zal wel even moeilijk worden
Marjolein, leuk dat hij idd naast Nelson komt te staan, een echte haflinger invasie, ik had alleen liever zelf gezegd waar hij heen gingmaar ik snap dat je alleen maar enthousiast bent
het wordt nu een echte haflingerinvasie op Veldt
bloempie186 schreef:het is echt super weer! we hebben het zeker getroffen! dancer was ook heel erg braaf! k kon gewoon met een lang teugeltje eigenlijk op t strand rijden! dat had k echt niet verwacht!
we hebben trouwens wel echte helden howrals er uiteindelijk na veel gedrijf 1 t water in durft, durft de rest ook nog wel
maar het was echt lekker vanmorgen! over 2 weken weer?
Het was idd helemaal geweldig en ze waren alle 4 mega braaf. Was echt super en prachtig weer! Ik kom straks even de foto's posten en anders morgen... even kijken want ben best moe nu na zo'n lange dag
sjorsie schreef:Fijn dat het heerlijk op t strand was Willemijn
Ik voel me een beetje stinkmodder, het voelt toch niet natuurlijk om je beesie naar een ander te brengen ookal weet je dat hij goed terecht komt
AnneOmie schreef:sjorsie schreef:Fijn dat het heerlijk op t strand was Willemijn
Ik voel me een beetje stinkmodder, het voelt toch niet natuurlijk om je beesie naar een ander te brengen ookal weet je dat hij goed terecht komt
Kan ik me heel goed voorstellen Cindy!! Heb je er verder wel een goed gevoel over over zijn nieuwe huis??

We hadden weer een prachtige dag uitgekozen en het was ook nog heerlijk rustig op het strand!
Zee ziet er ook zo rustig uit, en geen of weinig wandelaars.. ideaal! 
Dabo schreef:Geweldige foto's!Zee ziet er ook zo rustig uit, en geen of weinig wandelaars.. ideaal!
Zie ik daar ook een blauwe banaan? haha handig he, ik hoorde ook al van Willemijn dat ze een van de tassen had meegenomen
naadje24 schreef:he wat een mooie foto's!
ziet er uit dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!

? hihi