Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ceriadwen schreef:Hahahaha ja inderdaad. Eigenlijk hingen die boven mijn dressoir, die eigenlijk op die plek stond. En ja, dat is dat dressoir waar vroeger deurtjes inzaten en nu dus duidelijk niet meer :p Maar ik heb anders geen plek meer voor een van de terra's. Heb al in rap tempo 2 terra's leeggeruimd en leegverkocht maar dan nog is het een drama om die dingen een plekje te geven als er ineens een bed bij moet :p
Ben een beetje een sentimentele muts.. de ijzers zijn 2 van Vincent's eerste ijzers ooit en 1 van zijn laatste destijds. Dacht dat het toen goed zou gaan en dat hij wel zonder schoenen verder kon maar dat was een illusie :s
Ze moest net niezen.. en weet dus inmiddels dat DAT geen goed idee is. Dus is ze maar gelijk weer plat gaan liggen.
We moeten een beetje opletten dat ze niet teveel doet, want doordat ze weinig pijn voelt is het ook makkelijke rom jezelf te overvragen.
AnneB schreef:Iemand geïnteresseerd in mijn prachtige bruine Passier GG dressuurzadel? Is een zadel met wat smallere boom, 17,5", voornamelijk geschikt voor niet te grote en brede pony's/paarden (denk: Wervelwind).
Vraagprijs is 550,-- maar daar kan natuurlijk een stal-vriendenprijs van worden gemaakt.Zie bij mijn berichten voor 't topic.
Flurk schreef:AnneB schreef:Iemand geïnteresseerd in mijn prachtige bruine Passier GG dressuurzadel? Is een zadel met wat smallere boom, 17,5", voornamelijk geschikt voor niet te grote en brede pony's/paarden (denk: Wervelwind).
Vraagprijs is 550,-- maar daar kan natuurlijk een stal-vriendenprijs van worden gemaakt.Zie bij mijn berichten voor 't topic.
wil hem wel keer passen / proberen