stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 11:15

Nou Chelle gebeld en ze riep meteen kom maar langs
eerste rondje haar voorbij gelopen (herkenningspunt stoel is verwijderd)
Echter ze had me wel gezien maar durfde niet te roepen (het was geen bezoekuur)
Dus weer gebeld en gevraagd welke kant ik op liep dus rondje in tegengestelde richting gelopen en toen vond ik kmr 311 weer.
Ze vertelde me morgen naar huis te mogen
GOED NIEUWS dus.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:18

Joepie! morgen naar huis... Dat is goed nieuws! :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:36

Oh wat goed!! Fijn dat ze lekker naar huis mag zeg, hopelijk bevorderd dat de genezing ook enigzins.

@ Ceriadwen: ik heb woensdag nog een examen dus ben tot die tijd heel druk aan het leren, maar donderdag of vrijdag wil ik graag even langs komen. Wil jij jullie adres pb-en? :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 14:48

kaart kunnen jullie onderteken ligt in de kantine vanaf 16:00 uur (vergat hem steeds mee te nemen)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 15:20

Chelle is thuis

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:56

*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:48

Ik ben weer thuisss :) En vanmorgen ook even mee naar stal :) Heb daarna ook gelijk als een blok geslapen, was toch iets te veel van het goede :')

Maarja ben weer thuis ben daar allang blij om... Was heel gezellig hoor, bejaarden... :p

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:49

Ze was ook al op stal geweest hoorde ik hier op het hofje!
Ging dat een beetje?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 20:21

Anoniem schreef:
Ik ben weer thuisss :) En vanmorgen ook even mee naar stal :) Heb daarna ook gelijk als een blok geslapen, was toch iets te veel van het goede :')

Maarja ben weer thuis ben daar allang blij om... Was heel gezellig hoor, bejaarden... :p

o belde ik je wakker vanmiddag? Sorry

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:55

Afbeelding
Gistermiddag nog in het ziekenhuis.. in de wetenschap dat ze vandaag naar huis mocht.... Dat werd dus al gisteravond :D :D

Afbeelding
Uber uber blije pup want ze mocht eerder naar huis :p

Afbeelding

Toen ikav n de week vroeg of ze nog wat nodig had.. was het antwoord, Bas, Muppet, en Ormie...

Alleen Ormpje mist nog maar da's zo lastig de trap op krijgen...

Nou mevrouw heeft afgelopen nacht ruim 10 uur aan 1 stuk geslapen...

En toen kwam de schrik van de dag.. ze moest en zou perse mee naar stal....

Afbeelding
Of er nooit iets gebeurd is...

Afbeelding
Hallo en dag zeggen tegen Ormie.. we hebben waarschijnlijk een koper...

Afbeelding
Even bij Equador kijken...

Afbeelding
En dan daarna met hond in coma te gaan thuis...

Oh en ik weet het, mijn huis ziet er uit alsof er een bom is ontploft, maar ik ben niet gewend om binnen anderhalf uur mijn woonkamer om te bouwen tot slaapvertrek...

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:25

Wat een leuke foto's :) was zeker wel lekker, even in de buitenlucht bij de paarden na dagen muffe ziekenhuislucht?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 10:21

grappige foto reportage en fijn dat ze weer thuis is.
Die hoefijzers boven het bed vind ik wel passend (komen vast van pas)
We leven met jullie mee

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:34

Hahahaha ja inderdaad. Eigenlijk hingen die boven mijn dressoir, die eigenlijk op die plek stond. En ja, dat is dat dressoir waar vroeger deurtjes inzaten en nu dus duidelijk niet meer :p Maar ik heb anders geen plek meer voor een van de terra's. Heb al in rap tempo 2 terra's leeggeruimd en leegverkocht maar dan nog is het een drama om die dingen een plekje te geven als er ineens een bed bij moet :p

Ben een beetje een sentimentele muts.. de ijzers zijn 2 van Vincent's eerste ijzers ooit en 1 van zijn laatste destijds. Dacht dat het toen goed zou gaan en dat hij wel zonder schoenen verder kon maar dat was een illusie :s

Ze moest net niezen.. en weet dus inmiddels dat DAT geen goed idee is. Dus is ze maar gelijk weer plat gaan liggen.
We moeten een beetje opletten dat ze niet teveel doet, want doordat ze weinig pijn voelt is het ook makkelijke rom jezelf te overvragen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 10:41

Ceriadwen schreef:
Hahahaha ja inderdaad. Eigenlijk hingen die boven mijn dressoir, die eigenlijk op die plek stond. En ja, dat is dat dressoir waar vroeger deurtjes inzaten en nu dus duidelijk niet meer :p Maar ik heb anders geen plek meer voor een van de terra's. Heb al in rap tempo 2 terra's leeggeruimd en leegverkocht maar dan nog is het een drama om die dingen een plekje te geven als er ineens een bed bij moet :p

Ben een beetje een sentimentele muts.. de ijzers zijn 2 van Vincent's eerste ijzers ooit en 1 van zijn laatste destijds. Dacht dat het toen goed zou gaan en dat hij wel zonder schoenen verder kon maar dat was een illusie :s

Ze moest net niezen.. en weet dus inmiddels dat DAT geen goed idee is. Dus is ze maar gelijk weer plat gaan liggen.
We moeten een beetje opletten dat ze niet teveel doet, want doordat ze weinig pijn voelt is het ook makkelijke rom jezelf te overvragen.

Ojee dat klinkt pijnlijk dat niezen
tja WW moet waarschijnlijk toch ook aan de ijzers onze A4 is niet meer te betreden door werkzaamheden en blokje dijkjes komt me nu al de neus uit

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:27

Grrrrr..... als ik m'n examen van vanmiddag had gehaald had ik m'n diploma gehad, BEN IK VERDORIE OP ÉÉN VRAAG GEZAKT!!! :( :( :( Februari herkansen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:31

Lekker Anne :\ dat is wel kwalitatief uitermate teleurstellend.. Op 1 vraag... :(

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:15

Juist, dat is 't. :+ Had trouwens tegen je moeder gezegd dat ik deze week even langs kwam, maar door dat rot examen red ik dat niet meer (blijf leren...). Ik pb haar of jou begin volgende week even om wat af te spreken, goed? :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 13:28

AnneB schreef:
Grrrrr..... als ik m'n examen van vanmiddag had gehaald had ik m'n diploma gehad, BEN IK VERDORIE OP ÉÉN VRAAG GEZAKT!!! :( :( :( Februari herkansen...

zo das niet fijn inderdaad
Nou sterkte met deze tegenslag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:20

AnneB schreef:
Juist, dat is 't. :+ Had trouwens tegen je moeder gezegd dat ik deze week even langs kwam, maar door dat rot examen red ik dat niet meer (blijf leren...). Ik pb haar of jou begin volgende week even om wat af te spreken, goed? :)

Is goed hoor :) Eerst je examen fftjes halen :)

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:27

Iemand geïnteresseerd in mijn prachtige bruine Passier GG dressuurzadel? Is een zadel met wat smallere boom, 17,5", voornamelijk geschikt voor niet te grote en brede pony's/paarden (denk: Wervelwind :+).
Vraagprijs is 550,-- maar daar kan natuurlijk een stal-vriendenprijs van worden gemaakt. ;) Zie bij mijn berichten voor 't topic.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 19:01

AnneB schreef:
Iemand geïnteresseerd in mijn prachtige bruine Passier GG dressuurzadel? Is een zadel met wat smallere boom, 17,5", voornamelijk geschikt voor niet te grote en brede pony's/paarden (denk: Wervelwind :+).
Vraagprijs is 550,-- maar daar kan natuurlijk een stal-vriendenprijs van worden gemaakt. ;) Zie bij mijn berichten voor 't topic.

wil hem wel keer passen / proberen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 19:03

vandaag zijn we met WW op wedstrijd geweest en Emma had zijn manen heel mooi gevlochten in 3 hengstenvlechten. Er zijn foto's gemaakt door ( www.sportpaardenfoto.nl) Ik heb lekker gereden en een fijne dag gehad en kreeg uiteindelijk 182 (voor mijn gevoel wat aan de hoge kant)

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:53

Flurk schreef:
AnneB schreef:

wil hem wel keer passen / proberen

Hij hangt in m'n kast dus roept u maar! ;)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:04

Hihi, al een aantal dagen komen stalgenoten naar me toe met: Hoorde dat je wegging waarom?

Maar ik ga helemaal niet weg :+ . Snap ook niet waar dat vandaan komt? :P Vind het op zich wel grappig, maar het is niet waar ;) .

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:14

Haha dat hoorde ik ook _O- Jij en 't meisje met de Fjord samen en die bonte zou verkocht zijn?