Jolly was leuheuk!!!
En elzerocco ... naam komt me heeeel bekend voor maar kan het zo niet even plaatsen ...
Yvonne is toch het baasje van Dexter? Charity: lekker sjaggo op stal maar in de lessen ook o zo braaf.
En oud de hele oude doos: wie kent er James nog? Die schimmel? Woehoee wat kon die boooos doen op stal! En in de les echt niet vooruit te branden maargoed, die liep ook al tegen zijn bejaarde jaartjes aan. Weet nog heel goed dat ik James niet op stal durfde te zetten omdat ik hem mega eng vond (:+) . Was toen een jaar of 8 schat ik. Maar ik moest hem van Miranda op zelf op stal zetten, dus dat was janken op het gangpad! Halve manege stond toe te kijken en Miranda maar niet toegeven! (heel goed trouwens!) M'n vader bemoeide zich er niet mee (ook heel goed trouwens, mogen ouders van nu ook wel wat meer van hebben) dus daar had ik ook niks aan
. Uiteindelijk natuurlijk wel zelf op stal gezet en wat was ik trots! Jaa, Miranda daar had je echt een goeie aan hoor!!
@ Eline: ik rijd zelf niet meer op de manege. Ben daar 5 jaar geleden gestopt om aan de opleiding HBO Paardensport te beginnen. Binnen deze opleiding volg je twee opleidingen tegelijk, welke in elkaar verweven zijn. Zo volg je vanaf jaar 1 een mbo niv. 4 instructeuropleiding op het NHB Deurne en vanaf jaar 1 de hbo-opleiding Educatie&Kennismanagement groene sector, profiel paardensport via Stoas Hogeschool. Na 3 jaar heb je dan je instructeurbevoegdheid en na 5 jaar je bachelor ‘Educatie&Kennismanagement groene sector’ , waarmee je met je tweedegraads onderwijsbevoegdheid les mag geven op het VMBO/MBO richting Paardenhouderij, Paardensport en Dierhouderij. Verder mag ik de lesgeven in Biologie, Landbouw&Natuurlijke omgeving, natuurkunde en scheikunde. Heb me echter suf gesolliciteerd (veel open sollicitaties) binnen het onderwijs richting Paardensport/Paardenhouderij/Dierhouderij, maar de richting is zo specifiek dat dit niet wil vlotten. Om toch de affiniteit te houden met de paardensport heb ik gesolliciteerd bij EppleJeck en ben daar van de week aangenomen! Hartstikke leuk en ook erg leerzaam. Verder geef ik sinds een jaar rijles op een plaatselijke manege. Ook super leuk!
Laatst bijgewerkt door millennium op 23-09-11 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt