foto's heb ik nog niet.
Uhms, ik ben er gisteravond wezen kijken. Het huis ligt in een goedkopere woonwijk. Vandaar dat er veel buitenlanders, jonge stellen en studenten zitten. Het huis heeft een tuin en een gezamelijke keuken. Eten doen ze meestal ook gezamelijk, eigenlijk eten er altijd wel een paar mensen mee en dat doen ze bij lekker weer in de tuin en anders heeft één van de mensen een grote tafel in haar kamer waaraan gegeten kan worden. Er wonen 6 mensen in totaal en het is echt wel een gezellige groep volgens mij. Ze gaan deze zomer bijvoorbeeld ook naar de Ardennen met z'n allen, wat wel super gezellig is denk ik.
Ik krijg het kleinste kamertje (nee, niet de wc, hoewel dat ook echt een heel klein hokje is), maar kan eventueel ooit doorschuiven en de kamer is best oké. Veel opbergruimte en een eigen wasbak.
Ik zat gisteravond na die kijkavond in de trein met mijn mobiel in mijn hand. Ik was zo bang dat ik mijn nummer verkeerd opgegeven had of dat ik mijn telefoon niet zou voelen als ze belden en dat ze dan toch een ander gingen bellen.
Toen werd ik uiteindelijk gebeld, bleek ik in een stiltecoupé te zitten en kwam net de conductrise voorbij. Heb ik natuurlijk weer, klunzige actie. Ben er wel echt heel blij mee