Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was ik eindelijk leiding, maar we slapen inderdaad gewoon in de schaapskooi.
Maar goed, ik slaap altijd prima op het Lamoen! 

Toen werd ik uiteindelijk gebeld, bleek ik in een stiltecoupé te zitten en kwam net de conductrise voorbij. Heb ik natuurlijk weer, klunzige actie. Ben er wel echt heel blij mee
hij krijgt ook echt al veren 
). 
Loop nu bij de fysio

Ik raak in de war van examens. Nederlands ging nog wel, biologie was ik een uur eerder klaar en natuurkunde ging wel geloof ik. Maar drie uur lang concentreren valt tegen. Ik was helemaal duf en concetratieloos woensdag. . .
Ben ik een Eindhovenaar (is daar ook een vrouwlijk woord voor
). De terugreis was trouwens wel een avontuur opzich. De trein die vanaf Eindhoven naar Den Haag zou gaan had een bustraject ertussen zitten. Aan het einde van dat bustraject bleek opeens geen trein naar Den Haag te gaan daar vanuit. Dus nam ik de trein naar Rotterdam, zoals werd aangeraden. Toen ik daar was snapte ik er helemaal niets meer van, want het was zo slecht aangegeven of er nu wel/geen treinen zouden rijden. Nog iemand had daar last van en sprak mij aan of dit de trein naar Den Haag/Leiden was. We moesten dus dezelfde kant op en we zijn samen verder gereisd. Eerst naar Gouda, in de trein sloten we een soort weddenschap af (of het aankomend station Gouda zou zijn, of niet) en ik won (het was niet gouda). Bleek dat we, toen we uiteindelijk op Gouda stonden, nog een lange tijd moesten wachten. We zijn vanaf het station gelopen, hij had honger en uiteindelijk zat ik in een Marokaans caféetje. Goede sfeer, net de trein nog gehaald. In die trein ontzettend gelachen met nog twee andere mensen en uiteindelijk heb ik dubbel zo lang over de terugreis gedaan als normaal, maar het was wel heel tof

ik (en de hele trein met mij) heb een keer in Gouda uit moeten stappen omdat er verderop op het spoor iets aan de hand was met een trein; of het nu een bommelding was of 'gewoon' explosiegevaar weet ik nog steeds niet. Het kwam er iig op neer dat het hele station ontruimd werd 
uiteindelijk hebben medewerkers van de NS binnen was automaten geplunderd en toen werden er dus flesjes frisdrank uitgedeeld. Er kwamen op een gegeven moment wel bussen, maar er waren zoveel mensen dat het nog een uur duurde voordat ik eenmaal in een bus zat.. eenmaal in de bus raakte ik aan de praat met een jongen die naast me zat. We hebben het hele eind in de bus (en later in de trein) gekletst en hij deelde zijn Sultana met mij 
Maar goed, komt.
een Held met springen wordt het dus nooit.