Fijn dat Voice bij dr nieuwe stekkie staat
Ik heb minder fijn nieuws; Vlinder is vanmorgen aangereden en ligt nu in kritieke toestand bij de DA
Dr kaak is gebroken en vraag is of ze nog meer ernstige dingen heeft. Vind t zo zielig! Dus jullie moeten allemaal duimen dat ze het red!!
thirz ik ben al heel de dag heel hard voor vlinder aan het duimen....zat ook elke keer in spanning als je telefoon ging ....ik hoop echt zo dat het bij een gebroken kaak blijft en dat je morgen goed nieuws van de dierenarts krijgt....
Wat heb je trouwens voor cursus? Is het even een weekend doorbijten of volgen er meer?
Helden hoor die mannen
Al is t wel stoer dat hij er toch op gegaan is en zelfs probeerde te draven!
Was leuk en gezellie!
en kiezen is ook érrug lastig, dus schrik niet van de hoeveelheid
Me Orson!
vos. 

dus het duo model zijn ook nog even geoefend (tsja je weet nooit wat ze van je vragen hè)

Nu weer wel)
) om 1 uur naar de trein. Ga verjaardag vieren bij klasgenootje 

). Als ik om 2 uur klaar ben heb ik pas de trein van half 4 omdat ik eerst moet kolven. Dan kom ik om kwart over 5 thuis. Dan moet ik eten koken, eten en alweer naar mijn bed omdat ik de volgende dag weer zo vroeg op moet. Pffffffffffffffffff.
En ik zie al mijn vriendinnen weer en dat is echt gezellig.
Doe Febe het wel goed bij de oppas?
Donderdagochtend sta ik ook om 06:16 op het perron
En vorige keer nog zeggen dat ze geen jongens in der telefoon had staan om te bellen. Die geloof ik dus ook nooit meer!

Ik vind Siep echt een droppie Thirz! En ook een heel mooi katje weer