manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:02

Uhm, dan moet je Anne ff bellen, want die komt al eerder naar mij; kom je ook gelijk mee!
Fijn dat Voice bij dr nieuwe stekkie staat Lachen

Ik heb minder fijn nieuws; Vlinder is vanmorgen aangereden en ligt nu in kritieke toestand bij de DA Verdrietig
Dr kaak is gebroken en vraag is of ze nog meer ernstige dingen heeft. Vind t zo zielig! Dus jullie moeten allemaal duimen dat ze het red!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:52

Ach gut thirz ik ben al heel de dag heel hard voor vlinder aan het duimen....zat ook elke keer in spanning als je telefoon ging ....ik hoop echt zo dat het bij een gebroken kaak blijft en dat je morgen goed nieuws van de dierenarts krijgt....OK dan!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:49

O thirz wat erg!!!! Sterkte met Vlinder en ik blijf zeker voor je hopen dat het helemaal goed komt met haar!
Arm beestje!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:50

Pff wat een rotnieuws gistermorgen. Ik zat ook heel de dag aan d'r te denken en blijf ook hopen dat het allemaal goed komt met Vlinder. Het is bijna 24 uur later: als je nieuws hebt laat je het meteen weten Thirz?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:56

Nel, Hoogelande lijkt me ook een gezellige stal hoor! Lekker dat je in de binnenbak kunt rijden nu! Heb Shaar ook nog uit d'r box zien hangen: die vind het allemaal wel heel interessant wat er om haar heen gebeurd he Bar? Knipoog Wat heb je trouwens voor cursus? Is het even een weekend doorbijten of volgen er meer?
Hoe was het met Kims d'r eerste schooldagen? Heb je het een beetje overleeft? En hoe bevalt je scheurmonster?
Vond het trouwens gisteren erg gezellig! Leuke muziek ook weer dit keer; lekker meebrullen en gek doen Lachen Plan: moeten we vaker plannen weer met z'n allen! De film was ook erg goed, al was het wel wat laat, waardoor je zo inkakt op een gegeven moment!
Ik ga straks eens naar stal: er komen twee collega's van me. Zij heeft al eens eerder op Orson rondgehobbelt en hij is heel stoer en zegt dat hij "het wel even doet". Moet dus erg grappig worden. Ga wel eerst even Orson een beetje moe maken, want ze kunnen niet zo goed rijden en aangezien hij lekker wakker is de laatste tijd: wil geen ongelukken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:02

Jeetje Thirz! Arme Vlinder! Ik zal voor dr duimen...

@ Nel: zag Voice vanavond staan. Heb dr ff een aaitje gegeven, ze had net hooi gehad, dus stond lekker te eten...

@ Bianz: ik doe de cursus lymfdrainage ad modum Vodder (in Wommelgem), het is echt super leuk! Moet volgende week zondag en maandag weer, en nog 2x2 dagen in december en in januari, februari en maart ook nog iedere maand 1x 2 dagen en dan is t klaar... 8/9 maart is t examen geloof ik...

Heb net snel nog even op Sharon gereden, Iris zou dr verzorgen gisteren en vandaag, maar die had super weinig tijd. En ze was zaterdag wel in de stapmolen geweest en had vandaag wel 1,5 uur buiten gestaan, maar wilde dr toch nog maar even gaan rijden, dus even snel een half uurtje gedaan. Ging best fijn!

Morgen weer cursus, het is een uurtje rijden, dus dat is wel goed te doen... het zijn wel lange dagen, van 8.30-18.00 dus wel vermoeiend, duik zo lekker mn bedje in! Het leuke is wel dat ik de cursus samen met een oud-klasgenootje doe (waarmee ik het erg goed kan vinden, is een goede vriendin).

Hoe was het met je collega's en Orson Bianz? Heb je foto's gemaakt Knipoog?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:16

hoi hoi,

wat een druk schema Bar.
Ik zag Iris vandaag nog shaar buiten zetten.
Verder is het natuurlijk wel lekker als je nog even kon rijden.

Bianz, hoe was het vandaag met Orson en je collega's?
Weet jij wie de vader van Orson is?
Dat vroeg nog iemand op stal, maar ik wist het niet.

Thirz, hoe is het met Vlinder?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:12

Klinkt als een leuke cursus Bar! Is die ook goedgekeurd voor het register oedeemtherapeuten? Fijn dat je Shaar nog even kon rijden!
Nel, de vader van Orson is Gracio. Hoezo wilde iemand op stal dat weten dan? En op welke stal Knipoog
Was grappig met mijn collega's. Hij (het is een echtpaar, zij is eigenlijk ex-collega) moest wel even slikken toen hij Orson zag, maar is er stoer op gegaan. En hij vond het eigenlijk wel leuk! Nog een paar keer proberen te draven, maar Orson was niet vooruit te branden: als hij al aansprong dan stopte hij elke keer weer omdat m'n collega dan net te zwaar ging zitten of aan de teugel trok. Grappig om te merken zo. Hun zoontje ging er ook nog even op, maar die vond het toch wel erg eng, zo hoog (hij heeft zelf wel gereden vroeger, maar dan op een stukje kleinere pony's haha)! Geen foto's, die hebben zij zelf gemaakt Lachen
Ik duim morgen weer heel hard voor Vlinder! Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 18:01

Hihi, als je hem dan ineens in t echt ziet, zo'n reus, valt t toch tegen Vork Helden hoor die mannen Clown Al is t wel stoer dat hij er toch op gegaan is en zelfs probeerde te draven!
En zo'n zaterdag moeten we idd weer vaker gaan doen Haha! Was leuk en gezellie!

Vanmiddag naar de Braamhof geweest Lachen Daar nog wat foto's van Orson gemaakt en van de les van Thirz. Zal vanaaf eens wat leuke van Orson plaatsen en Thirz de opdracht geven ook wat foto's uit te zoeken om te plaatsen Lachen
T bevalt dus wel op stal Nel? Voice ook al helemaal gewend?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:16

Hoi hoi,
thirz en bianz, lekker gelest vandaag?
Ik kwam er even tussen door en heb super lekker gelest vandaag.
Heerlijk in de binnenbak gereden, Lien en ik hadden allebij het idee dat Voice soepeler, voorwaartser en lekkerder liep, waarschijnlijk door de lichte bodem in de binnenbak.
Dus heb super lekker gereden!!! Knipoog
Hoe ging het bij jullie?

Heb het super naar mn zin daar op stal, tis super gezellig en ze zijn lekker makkelijk.
Heb al veel leuke pensionklanten leren kennen, en Daniël is helemaal weg van de koeien.
Morgenochtend gaat Voice in de stapmolen om lekker de spierpijn van vandaag er uit te stappen.
Dan kan ik morgen lekker rustig aan doen, want het is nogal koud voor mn gewrichten dus die werken niet zo mee. maar op zo'n moment kan ik gebruik maken van de stapmolen en dan kan ik vrijdag en zaterdag weer lekker rijden.

Ben benieuwd naar de foto's!
Ik zal ook nog eens foto's van voice maken in dr nieuwe stal.

Kims hoe is het met jou en je gezinnetje?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 23:00

Fijn dat je t daar naar je zin hebt Nel en dat je merkt dat Voice het daar ook naar haar zin heeft. Goede keuze gemaakt dus Lachen

Nou hier de foto's hoor. Ik heb weer lekker doorgeklikt Schijnheilig en kiezen is ook érrug lastig, dus schrik niet van de hoeveelheid Bloos

Haaaaaaai! Doei! Me Orson!
Afbeelding

De grote maar vriendelijke en vooral niet te vergeten knappe Cool vos.
Afbeelding

En dames let op want ik heb geoefend! Ik ben Hollands Next Horse Model! Oke, oke, ik moet nog ontdekt worden, maar dat duurt niet lang meer!
Begin altijd met een voorzichtige, safe pose
Afbeelding

En ga daarna helemaal los:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had ook nog een baasje Ja dus het duo model zijn ook nog even geoefend (tsja je weet nooit wat ze van je vragen hè)
Ik en mijn baasje Lachen
Afbeelding

Uh.. Baas? Wat doe je?
Afbeelding

Weet je zeker dat alles goed gaat baasje?
Afbeelding

En pose!
Afbeelding
Afbeelding

Jaja, ik let op maarre... wie loopt daar? wat gaan ze doen? waar gaan ze heen?
Afbeelding

Pfft.. En die baas blijft het maar leuk vinden. Een echt model is het na een paar tóp pictures eigenlijk gewoon zat. Je hebt dé foto toch??
Afbeelding

Owja, de fotograaf was ook nog grappig, dacht ze...Ze heeft gewoon mijn beeldige hoofd eraf gesneden! Nors opkijken
Afbeelding

En mijn lieve oog
Afbeelding

En Thirz natuurlijk ook in de spotlights met Nous:
Afbeelding
Uh.. ja onthoofd Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Even een kleine selectie. Andere mooie momenten zal Thirz misschien nog posten Haha! Het ging echt goed, dus genoeg om uiit te kiezen! Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:39

Whahaha vind je commentaar echt supergrappig Anne Lachen En nogmaals hardstikke bedankt voor de hele gave foto's: er zitten echt een hoop mooie bij van mijn grote vos! Lachen Het zijn er ook maar zo weinig haha! Je les ging zeker goed Thirz: hoop dat je ook nog een hoop leuke foto's, die hierboven zijn in ieder geval al gaaf!
Super Nel, dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe stal! Ik heb ook superlekker gelest, weer veel aan de basis gesleuteld en zo vielen er weer wat puzzelstukjes op zijn plaats. Altijd een fijn gevoel als het goed gaat en het ook nog klopt!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:02

Hoi!
Drukke dagen Bar met die cursus; al heb ik geen idee wat oedeemtherapeuten zijn Clown
Nel heeft t fijn naar dr zin; das mooi!
Orson staat heel leuk op de foto's Bianz, zijn kleur matcht goed met de herfstkleuren en dat halster staat m heel goed!
Ik moet mijn foto's nog eens kritisch bekijken Knipoog ik heb ze ook nog niet allemaal, maar dan zal ik eens kijken of er nog leuke bijzitten om te plaatsen!

En al het duimen voor Vlinder mocht niet helpen...ze is maandag ingeslapen Verdrietig Ben nu op zoek naar vriendje voor Bloem, want die vindt het alleen zijn maar niets! Dus als jullie nog een nestje ergens weten?
Ga nu naar stal; stukje fietsen met Nous!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 11:11

Ja beetje jammer dat het zonnetje 's middags toch een end weg was. We doen het nog een keer over met een zonnetje erbij (en evt een extra hulpje Knipoog ) Maar ik vind er zelf ook echt leuke tussen zitten. Herfst is een goed seizoen voor t op de foto zetten van vossen, das duidelijk! Jij had de foto's toch al wel een heel end Bianz?
Knappe Nous: ook nog goed naast de fiets kunnen lopen. Doe je dat al lang of nie Thirz? Hoorde je er gister voor mijn gevoel voor t eerst over? Wel lekker, kan je nog meer afwisselen Ja En je hebt er nu heerlijk weer voor! (mét zon Koe Nu weer wel)
Ik ben vandaag nie mee gaan wandelen (beetje spijt als ik zo t weer zie), maar anders was t zo'n gehaast. Moet (nouja moet Tong uitsteken) om 1 uur naar de trein. Ga verjaardag vieren bij klasgenootje Lachen
En ik zal t aan je doorgeven als ik nog ergens in de buurt een nestje tegenkom. Tis zonde arme Bloem ineens helemaal alleen Ach gut Is ze buiten toch niet aan t dwalen en aan t zoeken naar Vlinder? Dat hoor je ook wel eens en dat lijkt me helemaal moeilijk..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:02

Arme Vlinder... vind het echt sneu voor Bloem! Zomaar dr vriendinnetje kwijt...

Rijden ziet er goed uit Thirz!
Leuke foto's van Orson voorbij zien komen, hij ziet er echt super uit Bianz!

Kijk shaar gisteren
Afbeelding

Afbeelding

En onze achtertuin, paar weken terug...
Afbeelding

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:02

heej meiden
Veeeeeeeel te lang geleden dat ik gepost heb, maar ik heb het vreselijk druk.
Ik ben dus weer begonnen met school en dat valt best wel tegen... Ik sta vaak om 04:45 op, geef Febe een voeding, ga richting station om de trein van 06:16 te halen. Dan volg ik mijn lessen die over de hele dag verspreid zijn ( Rolleyes ). Als ik om 2 uur klaar ben heb ik pas de trein van half 4 omdat ik eerst moet kolven. Dan kom ik om kwart over 5 thuis. Dan moet ik eten koken, eten en alweer naar mijn bed omdat ik de volgende dag weer zo vroeg op moet. Pffffffffffffffffff.
Tijd voor computeren, wat is dat? Tijd voor je paard, wanneer? Echt vreselijk op deze manier. Maarja wel de enige manier om mijn diploma te kunnen behalen dus het is wel nodig dat ik ga. Maar gelukkig heeft het ook positieve kanten hoor Lachen Het is echt weer heel leuk om je hersenen een uitdaging te geven ipv dat je nadenkt over hoelaat je een luier moet verschonen Huilen van het lachen En ik zie al mijn vriendinnen weer en dat is echt gezellig.

@ Bianz: leuke foto's van Orson! Dat zijn echt foto's die een uitvergroting waard zijn (goed gedaan Anne Knipoog ).
@ Anne: ik heb je nog niet op het station gezien! Wanneer moet je weer?
@ Thirz: wat hebben wij toch een knapperdje he Lachen . Ik wil binnenkort ook wel eens les, maar ik kan echt nog niet zo lang ben ik bang. Misschien kunnen we het koppelen? Dat ik de eerste helft ga en jij de 2e ofzo? Kan jij ondertussen op Febe passen als ik erop zit haha. We moeten ff kijken wanneer ik een vrije dag heb en weinig huiswerk (want huiswerk moet vaak op de 'vrije' dagen).
@ Bar: Je huisje is ook bijna afgebouwd toch? Spannend hoor! Heb je al een datum wanneer je erin mag?
@ Nel: Van de braamhof af? Jammer!
@ Cis: Natuurlijk kun je langskomen, gezellig! In het weekend heb ik vaak wel tijd. Denk dat dat voor jou ook het beste uitkomt zeker?

En natuurlijk de beloofde foto van het shirtje:

Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 14:10

Mooie lucht Bar! Hoezo bewolkt toen Tong uitsteken
En Shaar weet goed hoe ze der deken vie moet maken!

Heej Kim! Doei! Denk iedere keer: die moet ik ook eens een mail sturen of eens smsen, maar vergeet t steeds. Heel slecht Bloos
Phoe, lekker ritme heb je erin zitten zeg.. Errug druk. Wel duidelijke houvast, je weet precies hoe alles loopt die dag, maar dit is wel érrug stressie en volle planning! Hou je t wel vol? Hoeveel dagen heb je vrij per week? En ook echt iedere schooldag die vroege trein? Wow! Doe Febe het wel goed bij de oppas?
Ik had de afgelopen 2 weken toetsweken, dus ik ben nauwelijks op school geweest. Afgelopen maandag van 16.00 tot 17.30 voor een toets, dinsdag van 8.30 tot 17.15 en dan donderdagmiddag naar Breda en gister middag terug. Heb dinsdag nog goed rondgekeken, maar je nie gezien. Had toen ook die van 6.16 Ja Vanaf volgende week weer lessen; maandag en dinsdag vrij & woensdag 10.15 beginnen, donderdag half 9 beginnen en vrijdag half 1 beginnen, dus denk dat ik dan vrijdag maar gok op de internationale als we daarvoor niet aan de minor gaan werken ofzo. Hebben we ergens een match? Kunnen we weer eens gezellie samen reizen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 19:25

hee Thirz en Bianz; bedenk me ook net dat woensdag ochtend foto's maken ook niet lukt als ik om 10.15 les heb. Er gaan alleen nog wel een hoop geruchten over dat vak, dus ik weet nog niet zeker of t wel of niet doorgaat. We hadden nl globaal komende woensdag afgesproken. Weet nie of jullie deze woensdag nog konden? Heb een docent gemaild voor duidelijkheid, dus zodra ik t weet zal ik t doorgeven Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:18

Jaaaa we hebben een match! Go jij! Go jij! Donderdagochtend sta ik ook om 06:16 op het perron Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:06

Hoi hoi, wat een mooie foto's weer!
Orson is echt een plaatje en het rijden op Nous ziet er weer goed uit!!!!

Kims, wat heb jij het druk zeg!
Ik hoop dat je het allemaal vol gaat houden!
Heb je nog leuke foto's van Febe?
(als je tijd hebt?)

Bar, je had vast wat te poetsen na Shaar dr rol aktie.
Voice dr deken is echt smerig van elke keer dat rollen in de bak, maar ja ze vindt het zo heerlijk, dus dan maar een vieze deken haha.

Gister nog een lesje gedaan met Voice, eigenlijk van plan om op buitenrit te gaan, maar wilco moest heel de dag weg en dus had ik Daniël bij me.
Dus heb maar een lesje afgesproken, Voice liep super!
Was super trots op haar!!!! Knipoog

Gisteravond hadden we een personeelsfeestje, dat was heel erg gezellig, op het laatst lekker het uitgaans gevoel weer naar boven gehaald door lekker te swingen op de dansvloer met een lekker drankje erbij Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 16:00

Jij hebt je dus gister weer vermaakt op een leuk feest! Dit keer zonder de kabouters? Tong uitsteken Je moet echt nog een keer echt mee gaan stappen hoor Nel! Is gezellie! Ja En leuke foto's van Febe zijn te zien op de site van Kims. Weet je die nog? Zijn weer echt droppige nieuwe foto's! (dat berenpakje! Lief! Lachen En samen met paps en mams Ja Foto's zijn weer leuk Kim! )
Jeeeej! Dan zie ik je komende donderdag fris en fruitig op t perron! Haha! Kunnen we weer samen bijna in slaap vallen Vork En bijkletsen natuurlijk. Leuk!
Mariek en gister zijn gister ook nog even in de stad gaan kijken. Mariek had me daar toch even een blik jongens opengetrokken Bloos! En vorige keer nog zeggen dat ze geen jongens in der telefoon had staan om te bellen. Die geloof ik dus ook nooit meer! Clown Maar was gezellie Haha! *behalve dan dat er op mn jas geroggeld was? Verward
En vanmorgen lekker op een eigen paardje gereden. Eigenaresse is van het paard gevallen, heup uit de kom en banden gescheurd en nu loopt het paard iedere dag een uurtje mee in de les. Heeeerlijk gereden!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:31

Hi!
Kims: gewoon snel eens een lesje afspreken dan, ik wil best op Febe passen hoor, geen probleem Lachen En dan zien we gewoon wel hoe en wat met de lestijd!
Shaar geniet lekker van t rollen. Ook al issie vies; vind het wel een coole deken Bar!
Nel lekker gelest én gefeest Knipoog
Anne: leuke jongens?! En mij niet ff gebeld? Clown Maar fijn dat je zo'n leuk paardje had voor je les!
Bianz: vergeten te vragen; had je leuk geshopt? Nog iets kunnen vinden?

Ik heb een nieuwe huisgenoot en vriendje voor Bloem! Ik ging vrijdag kijken en mocht m gelijk meenemen, dus dat heb ik maar gedaan Vork

Meet Siepie:

Hier nog met zn broertjes:
Afbeelding

Afbeelding

Ben ik niet lief?!
Afbeelding

En dan lekker slapen Dromen
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:46

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Thirz wat een schatje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:21

Ahhh Thirz, wat een schatje... Wat vind Bloem ervan?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 20:40

Ahhhhhh! Nu weet ik t zeker: morgen gaat er een iets grotere tas mee waar stiekem een katje in kan! Knipoog *kijkt nog eens* Ah, die oogjes! Lovers Ik vind Siep echt een droppie Thirz! En ook een heel mooi katje weer Ja
Vindt Bloem hem ook al leuk?

Citaat:
Anne: leuke jongens?! En mij niet ff gebeld?

Jou bellen? Ben jij gek! Pik je ze weer in zeker?! Nors opkijken Mariek en ik hebben ons gewoon even goed vermaakt met ál die toffe types. Volgende keer belt Mariek ze gewoon nog een keer en mogen jullie mee plezier maken met de jongens. Nu wilden we ze graag even allemaal voor ons alleen!
Huilen van het lachen Vork