Ik zie renk al helemaal voor me, in het roze
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:o ja weet je wat we ook nog verkeerd hadden gedaan....Guko..melis zegt...nee hij moet niet in het land van joeri enz, maar bij romeo en bart want het ging niet goed bij die andere.
Dus ik zeg oke ja dat kan ik heb nog nooit guuk buiten gezet dus het kan best.![]()
Zegt ze even later...toen hij er in stond (wat overigens geen probleem was, niemand vond het vreemd) o nee hij moet toch in dat andere land!![]()
Paard er weer uit...uit moet wel gedacht hebben wat een stelletje.....
En san. unox deed het super vanmorgen.![]()
Melissa heeft hem in het land gezet, 1x even moeten waarschuwen met een rukje aan de hengsteketting en hij stond heel braaf stil
Ze had alleen de fout gemaakt om zijn hele halster af te doen dus ik hoop dat dat geen problemen heeft gegeven vanavond met het pakken
Sorry morgen beter
.
van!
melissa7 schreef:oja nog ff een vraagje. weet iemand of er nog vlas geleverd word want ben er doorheen, anders weet ik dat ik het zelf ff moet halen.
Sily schreef:melissa7 schreef:oja nog ff een vraagje. weet iemand of er nog vlas geleverd word want ben er doorheen, anders weet ik dat ik het zelf ff moet halen.
Sjon had het over 1 keer per maand.
Dus denk dat ik morgen ook even ga bij halen.
) duckie schreef:Anous... ik hoop donderdag om half 11 op stal te zijn, zodat we tussen 11 en 12 kunnen vertrekken!
Echt leuk dat ik meemag
Citaat:waar haal jij dat dan, en zou je voor mij dan een pak mee willen nemen.?![]()
melissa7 schreef:Sjon had het over 1 keer per maand.
Citaat:waar haal jij dat dan, en zou je voor mij dan een pak mee willen nemen.?![]()

hihi.

Er komen trouwens 2 stapels: waterdicht en gewoon