Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:00

haha, dat maakt verder niet uit hoor wie welk halster om heeft, ze hebben ongeveer de zelfde maat. ik ben al lang blij dat jullie ze vanochtend buiten gezet hebben.
Ik zie renk al helemaal voor me, in het roze

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:03

Hahaha hij zag er schattig uit echt waar,
Dus jet koop toch een roze halster voor hem!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:30

o ja weet je wat we ook nog verkeerd hadden gedaan....Guko..melis zegt...nee hij moet niet in het land van joeri enz, maar bij romeo en bart want het ging niet goed bij die andere.
Dus ik zeg oke ja dat kan ik heb nog nooit guuk buiten gezet dus het kan best.

Zegt ze even later...toen hij er in stond (wat overigens geen probleem was, niemand vond het vreemd) o nee hij moet toch in dat andere land!
Paard er weer uit...uit moet wel gedacht hebben wat een stelletje.....

En san. unox deed het super vanmorgen.
Melissa heeft hem in het land gezet, 1x even moeten waarschuwen met een rukje aan de hengsteketting en hij stond heel braaf stil
Ze had alleen de fout gemaakt om zijn hele halster af te doen dus ik hoop dat dat geen problemen heeft gegeven vanavond met het pakken

Sorry morgen beter

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:36

madelon31 schreef:
o ja weet je wat we ook nog verkeerd hadden gedaan....Guko..melis zegt...nee hij moet niet in het land van joeri enz, maar bij romeo en bart want het ging niet goed bij die andere.
Dus ik zeg oke ja dat kan ik heb nog nooit guuk buiten gezet dus het kan best.

Zegt ze even later...toen hij er in stond (wat overigens geen probleem was, niemand vond het vreemd) o nee hij moet toch in dat andere land!
Paard er weer uit...uit moet wel gedacht hebben wat een stelletje.....

En san. unox deed het super vanmorgen.
Melissa heeft hem in het land gezet, 1x even moeten waarschuwen met een rukje aan de hengsteketting en hij stond heel braaf stil
Ze had alleen de fout gemaakt om zijn hele halster af te doen dus ik hoop dat dat geen problemen heeft gegeven vanavond met het pakken

Sorry morgen beter

jouw 2de naam is vast klunzie

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:50

dank je madelon ben blij om dat te horen. als je zelf maar rustig blijft (hoor mij dan hihihi) dan is hij ook rustig. hij is gewoon heel gevoelig voor stress. maar moet geen probleem opleveren zonder halster, hij komt gewoon naar je toe. denise heeft hem er vandaag uitgehaald en hij lag in het land en ze ging gewoon bij hem zitten en dat vond ie allemaal best .

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:53

oja nog ff een vraagje. weet iemand of er nog vlas geleverd word want ben er doorheen, anders weet ik dat ik het zelf ff moet halen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:55

Warenko met een roze halster, maak er maar een lekkere nicht van!
Wat opvalt, Warenko wil eigenlijk in het oude mutsenlandje, bij zijn eigen harem......Evita wil ook bij Warenko, ze hebben al jaren verkering!
Vandaag liep hij te rennen, want de mutsjes waren net iets eerder binnengehaald dan hij......dat wil meneer niet, dan is hij het zicht op de meisjes kwijt!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:57

Warenko's GROENEhalster hangt in zijn box aan de waslijn. Buiten wordt het zeiknat met dit weer!

Morgen hoop ik er om +/- half tien te zijn. Eerder lukt echt niet!

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:58

melissa7 schreef:
oja nog ff een vraagje. weet iemand of er nog vlas geleverd word want ben er doorheen, anders weet ik dat ik het zelf ff moet halen.

Sjon had het over 1 keer per maand.
Dus denk dat ik morgen ook even ga bij halen.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 23:01

Sjonnie, was je vrij vanavond?

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 07:15

Sily schreef:
melissa7 schreef:

waar haal jij dat dan, en zou je voor mij dan een pak mee willen nemen.?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 07:50

Is het vlas nu al op dan?? Is ook snel gegaan dan!!
Er wordt pas over 2 weken weer geleverd, ik kan het helaas niet eerder bestellen!!

Als mensen het zelf niet kunnen halen dan wil ik evt wel wat pakken halen (als ik weet waar ik het kan halen )

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:28

Hallo mensen,

Volgens mij hebben ze bij de molen in Wateringen iig vlas... (denk ik tenminste..) 0174-292274 is het telefoonnummer voor als je info wilt inwinnen....

Groetjes en tot morgen...

Anous... ik hoop donderdag om half 11 op stal te zijn, zodat we tussen 11 en 12 kunnen vertrekken!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:34

duckie schreef:
Anous... ik hoop donderdag om half 11 op stal te zijn, zodat we tussen 11 en 12 kunnen vertrekken!

Ok, is goed!! Ik zal zorgen dat ik rond die tijd klaar ben
Ik ga wel mee met Ko he
Hoop trouwens wel dat het een beetje droog weer is
heb er echt zin in!! Echt leuk dat ik meemag

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:52

[/quote]Sjon had het over 1 keer per maand.
[/quote]

Citaat:

laat maar sil. ik ga dalijk naar de molens voor muesli en ze hebben daar ook vlas, neem het vanaf daar wel mee. kost 6.50 euro per pak.

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:03

melissa7 schreef:
[/quote]

Citaat:

laat maar sil. ik ga dalijk naar de molens voor muesli en ze hebben daar ook vlas, neem het vanaf daar wel mee. kost 6.50 euro per pak.
[/quote]

Is je meusli nu alweer op dan,die kleine eet toch maar heel weinig ervan (ook al was tie erg uitgehongerd van de week)
Mja dat heeft tie denk ik allang weer ingehaald
En wat lief zeg dat tie in t land lag en dat Denies erbij ging liggen,echt schattig,maar tis indd ook wel een schatje (op zn streekjes na) en met de juiste rust komt t helemaal goed met tomatensoepie hoor hihi.

En zn de bokjes vandaag nog allemaal naar buiten gegaan ???

Ahh die Warenk tis uiteindelijk ook al een oude man he dus kan mkklijk bij de oude tutten groep hihi
Maar hij blijft nu gewoon vlakbij t lijntje en dan is t net of tie bij de mutsjes staat,,,en roze halstertje om en je ziet geen verschil meer

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:17

ja hij eet heelveel vooral als hij uitgehongert is zoals afgelopen maandag hihihi. arme beest werd helemaal opgejaagd maar gelukkig had rene hem zo te pakken. en toen was ie weer helemaal lief maar wel gestrest. maar gister is het perfect gegaan met denise, maarja denise is ook heel rustig met hem en dat is alleen maar goed.

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:25

Ja Renee is echt heel lief met hem ,maar die is ook heel rustig altijd en daar heeft tie meer aan dan aan dat opjagen en schreeuwen enz ,dat is normaal.
Maar hij was met Melis van Madelon ook heel lief mee gelopen,tis ook een lief paardje maar hij moet heeel rustig behandeld worden.
Maar komt goed joh ,alles op zn tijd toch

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:33

ja daarom, ga hem echt niet wegdoen, alleen de gedachte deed me al heel veel pijn. hij is gewoon nog erg jong en moet veel leren, maar hij heeft gewoon een heel lief karakter, hij was gewoon heel erg gestrest en bang die dag. nou en gister was ie weer zo mak als een lammetje. niets aan het handje.

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:39

NEEE zkr nie wegdoen ,,want ik vind mocht je hem wegdoen dan moet je er echt eerst een maandje heel goed overnadenken hoor.
En het komt wel goed kijk jij moet nog leren en t paardje ook,maar je weet met Gold heb ik t ook gehad en uiteindelijk is ze zooo lief geworden.
Maar hij moet ff leren weten wat wel en wat nie kan ,maar tis een heel nerveus kereltje,maar dat komt echt wel goed ,geloof me
Kijk dat van vd week kan je nie over zeggen ,,zooo is tie altijd dit was een reactie op hoe die zich voelde maar komt goed we hebben t er nog wel over ok:)
En Denies en Jeannet vinden t zooo,n leuke pony om te doen he,,dus dat is ook fijn om te weten toch

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:47

ja dat is zeker zo, ze zijn ook zo rustig met hem en daar reageert hij ook heel goed op. hij is ook zo makkelijk te pakken in het land, met een paar weken gaan we weer rustig beginnen met rijden. een paar weken geleden is denise ff zonder zadel gaan stappen en hij stond al 5 wkn stil, hij deed echt geen stap verkeerd, hij vond het juist weer heel leuk. en indd jij hebt het met gold ook heel erg gehad dat ze haar streken had maar toen zat ze ook in de puberteit, dus het komt ook wel goed als je maar gewoon heel relaxt blijft met hem en niet gaat schreeuwen en stressen.

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:56

Zooo ben benieuwd of de paardjes buiten zn ,,tis zoo lkkr voor al die paardjes he,maar dat zal wel goed komen .
En heerlijk als ze binnenkort allemaal lkkr dag en nacht kunnen dan begint hun vakantie pas echt.
Hoop alleen dit jaar nie zo op van die enge omweersbuien hoor brr
Mja eerst maar weer ff lkkr weer worden

Anousch ,wwar ga je naartoe met de paardjes,ben nie nieuwschierig
Lkkr naar t strand weer ofzo ??

Nou voor de rest heb ik weinig nieuws en zie ik iedereen weer op stal

Ohh San hoe laat ben jij op stal ???

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:00

ben er denk ik rond 2 uur.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:04

De paardjes staan allemaal weer buiten!
Unox was braaf met meelopen, alleen met het land inlopen ging het helaas ff fout (Fallon heeft hem meegenomen).

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:23

Ik heb een afspraak gemaakt met de dekenwasser
Ze worden volgende week zaterdagochtend opgehaald (3juni)
Ik moet nog even een plekje zoeken waar we de dekens kunnen neerleggen Er komen trouwens 2 stapels: waterdicht en gewoon

Meer info volgt nog!!